Heel veel beterschap!! Ik zet mn speciale krachten even voor je in:muscle:
Enorm, enorm veel sterkte
Plaats ff een foto als het er is
Ik sta al een uur in de wacht bij de uwv. Maarja toch niks beters te doen
Ik ben sinds de maatregelen van geen mensen meer mogen zien binnen 1.5m, aan het kijken hoe lang mijn okselhaar wordt. Ik scheer het normaal elke dag even vlug dus vind het echt fascinerend. Het is al best lang!!
Heb gisteren zo hard gejankt bij de wereld draait door
Ik vond het een van de mooiste afleveringen ooit
Moet bijna weer huilen
@MrsCarr heel veel sterkte de komende tijd wat een ellende…mijn hart breekt bij het lezen van je bericht
Heel veel sterkte
Heel erg bedankt!!
Ik sta al ruim 1,5 uur in de wacht bij het UWV en ik word er zo moedeloos van
Ik wil echt huilen, alweer.
Maarja ik heb ook wel medelijden met die medewerkers en al die andere mensen die blijkbaar werkloos zijn geworden.
Wow ja daar zal het ook wel heel druk zijn! En een bericht via je werkmap sturen? Word ook vaak snel op gereageerd en dan ook direct door iemand van je eigen vestiging
Een vrouwenopvang/blijf van m’n lijf huis?
Ik had het helemaal gemist maar ga het vanavond na de laatste aflevering terugkijken. Nu al janken
Ik moet zo afscheid nemen van die vriendin en huisgenoot die het klooster in gaat. Ik zie er zo tegenop
Vreselijk, het was zo puur
Matthijs die het niet meer droog hield, Ali b aan het huilen. De familie van Appie zo liefdevol… Het was echt zo mooi
Ik deed net voor de grap mee met Nederland in beweging van Omroep Max en toen scheurde ik uit mijn spijkerbroek
Wauw, ik ben hier helemaal stil van. Enorm veel sterkte voor jullie allemaal
Ik ben vanochtend ook uit mijn spijkerbroek gescheurd. En.het was de enige spijkerbroek die ik nog had
Edit: ik heb er nog 4, maar het is 10 jaar geleden dat die nog pasten