Wat je even kwijt wil #35

oh dan had ik dat nog niet gevonden. Vond het daarom een beetje een enge app ofzo :stuck_out_tongue:

1 like

@MrsCarr Ik kan de juiste woorden niet vinden en ik weet ook niet of die er in deze situatie wel zijn, ik wil je enorm veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd ook voor je vriend en je dochtertje. Ik denk aan jullie :heart:

1 like

Wilde ze met de verhuizing wegdoen, maar toen zei dochter dat het zonde is omdat zij ze misschien bijna past. Dus nu liggen ze te wachten tot ze ooit weer gebruikt gaan worden.

1 like

Aah dat is wel tof!!

1 like

Ik heb spijt dat ik geen noise cancelling koptelefoon heb gekocht met black friday. Kan me niet concentreren op mijn werk terwijl mijn vriend stenen aan het slijpen is in de tuin :sweat:

2 likes

Ik wilde één koek nemen maar het bleken kleine koekjes en nu is de bodem van het pak al bijna in zicht

9 likes

Dit is natuurlijk heel triest. Maar mijn cavia is doder.

10 likes

Oh zo zielig :sob:

Het ging eigenlijk best goed de laatste dagen maar heb net ineens op m’n werk heel hard moeten huilen toen ik bedacht dat dit nu m’n leven is… en nu voel ik me echt verrot.

Sterkte :heart:

1 like

:heart:

1 like

Sterkte. :kissing_heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart: :heart: :heart:

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Veel sterkte!

1 like

Fuck wat verdrietig, heel veel sterkte :pensive: :heart:

1 like

Een vijfjarige heeft vandaag mijn haar en make-up gedaan. Het resultaat is beter dan elke poging die ik ooit zelf heb ondernomen.

20 likes

Heel veel sterkte! :heart::four_leaf_clover:

1 like

Ik heb haarverf gekocht en ben nu van plan om mijn haar te lichter te verven, maar denk dat het alleen maar kan mislukken. Gelukkig ziet niemand het en koop ik gewoon een nieuwe pakje als het echt te lelijk is.

1 like

Hoe kan het dat er sinds 2013 geen nummer gemaakt is waar ik zo lekker op ga als op blurred lines.

6 likes