klopt het met die app dat de camera altijd aan staat? of kun je die ook uitzetten
Dit lijkt me een mooie tijd om die weg te doen en jezelf niet meer te kwellen.
Ahhw Liesbeth List is overleden.
Lost & Found Music Studios als je echt voor slecht tienermateriaal wil gaan.
Omg ik schaam me eigenlijk dood, maar ik heb net m’n moeder gevraagd of m’n vader niet naar de CV monteur kan bellen die in m’n nieuwe huis een aantal dingen moet vervangen, omdat ik gewoon zo’n teringhekel aan bellen heb.
Ik ben 27. Geen 7.
oh jammerrr, was benieuwd naar de taart
Je kan zowel de camera als het geluid tijdelijk uitzetten als je dat wil!
oh dan had ik dat nog niet gevonden. Vond het daarom een beetje een enge app ofzo
@MrsCarr Ik kan de juiste woorden niet vinden en ik weet ook niet of die er in deze situatie wel zijn, ik wil je enorm veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd ook voor je vriend en je dochtertje. Ik denk aan jullie
Wilde ze met de verhuizing wegdoen, maar toen zei dochter dat het zonde is omdat zij ze misschien bijna past. Dus nu liggen ze te wachten tot ze ooit weer gebruikt gaan worden.
Aah dat is wel tof!!
Ik heb spijt dat ik geen noise cancelling koptelefoon heb gekocht met black friday. Kan me niet concentreren op mijn werk terwijl mijn vriend stenen aan het slijpen is in de tuin
Ik wilde één koek nemen maar het bleken kleine koekjes en nu is de bodem van het pak al bijna in zicht
Dit is natuurlijk heel triest. Maar mijn cavia is doder.
Oh zo zielig
Het ging eigenlijk best goed de laatste dagen maar heb net ineens op m’n werk heel hard moeten huilen toen ik bedacht dat dit nu m’n leven is… en nu voel ik me echt verrot.
Mijn schoonmoeder heeft voor de zoveelste keer kanker. Schiet ook niet op dat we nu in het Corona tijdperk zitten en we dus niet eens langs kunnen gaan. Maar het beste ervan proberen te maken maar zoveel naasten verloren aan kanker de laatste jaren, echt niet gezellig man
Sterkte
Sterkte.