Heel veel sterkte
Heel veel sterkte!
Veel sterkte!
Fuck wat verdrietig, heel veel sterkte
Een vijfjarige heeft vandaag mijn haar en make-up gedaan. Het resultaat is beter dan elke poging die ik ooit zelf heb ondernomen.
Heel veel sterkte!
Ik heb haarverf gekocht en ben nu van plan om mijn haar te lichter te verven, maar denk dat het alleen maar kan mislukken. Gelukkig ziet niemand het en koop ik gewoon een nieuwe pakje als het echt te lelijk is.
Hoe kan het dat er sinds 2013 geen nummer gemaakt is waar ik zo lekker op ga als op blurred lines.
Ja het is verschrikkelijk. Maar het is wat het is.
_
Ik heb net een rondje buiten hardgelopen en dat heeft me echt goed gedaan. Het was gelukkig ook niet heel erg druk, dus ik heb afstand kunnen houden. Vanavond ga ik lekker patat eten haha
Klopt het dat de laatste uitzending van DWDD pas rond elven is of ben ik nou zo scheel?
Kut kut kut. Mijn laptop gaat ineens niet meer aan . Ik zou maandag beginnen met thuis werken en ik game ook veel op mijn laptop en helemaal deze tijd. Weet echt even niet wat ik moet. Heb ook geen geld voor een nieuwe.
Ik zie het gewoon om 19u in de gids staan!
Waarom heb ik al 2 dagen best wel knallende koppijn. (Of het heeft met ongesteld zijn te maken? Maar heb dat normaal nooit)
Aah fuck… Sterkte.
Shit man veel sterkte
99% kans dat de kat in mijn asiel komt! Ga morgen even kijken echt sneu zeg. Zoveel ook