Ik heb besloten dat als ik straks thuis ben, ik mijn eigen haar ga knippen
Haha dit klinkt echt idd als een hele goede match qua films. Ik ben zooo fan van the proposal. En the Heat vind ik ook zo leuk. The ugly truth vind ik ook grappig. En ten reasons why en…
Misschien maar gewoon ff een datum plannen idd. Ik stuur wel even een berichtje naar je.
Leuk!!
Ik heb na 3 weken niks doen even just dance gespeeld. Ben kapot na 3 nummers
Oh @MrsCarr, wat afschuwelijk. Ik had zo gehoopt op een wonder, dat jullie het zouden redden… En dat je dit nu onder deze omstandigheden met je vriend op afstand mee hebt moeten maken. Ik heb er geen woorden voor, maar weet dat er heel erg met jullie meegeleefd wordt.
@Hatsmetflats wat waardeloos dat je nu toch weer ziek bent. Ik hoop dat je binnen de mogelijkheden toch goed in de gaten gehouden wordt. En dat je - op gepaste afstand - genoeg lieve mensen om je heen hebt die je laten voelen dat je niet alleen bent. Take care!
Misschien kan je voor het thuiswerken een laptop van je werk gebruiken?
Oh nee, dat is verdrietig. Sterkte!
Echt stom dat rtl late night en nu ook dwdd draait door gestopt zijn. Was echt me droom om daar aan tafel te zitten en ruzie te zoeken. Ik vind jinek kut.
Ah nee, sterkte
Moet ook even wat kwijt. Ik ben gastouder aan huis bij 2 artsen. Daar werk ik gewoon tijdens de corona crisis aangezien zij een vitaal beroep hebben. Alle ouders krijgen nu de kosten voor de kinderopvang van de belastingdienst terug. Alleen rekenen zij tot het maximum van 6,27 per kind per uur, maar bij bijna iedere gastouder is dat uurtarief hoger en er komen ook nog gastouderbureau kosten bij.
Dit betekent dat de ouders de volle mep terugkrijgen (ook als ze gewoon gebruik hebben gemaakt van kinderopvang) en wij moeten hierop inleveren. Heb even een snelle berekening gemaakt en het kost me zeker 3 a 400 euro… Vind het gewoon heel krom, ook omdat ik meer risico loop om het virus op te lopen en ouders hebben (in mijn geval) gewoon gratis opvang
Wat heftig en verdrietig! Heel veel sterkte voor jou je familie❤️
En natuurlijk ook voor jou @lula! Wat naar nieuws, nu vooral in deze periode. Heel veel sterke!
Doe het dan wel goed!
Maar betalen die artsen niet de uren aan jou? Kun je dan niet gewoon je normale tarief vragen en dat zij dan niet alles van de belastingdienst terugkrijgen?
Waarom ga jij erop achteruit? Je kan toch gewoon je normale tarief blijven rekenen? Of zie ik nou iets over het hoofd?
Zoals ik het bij onze opvang begrijp is dat zij deze maand gewoon incasseren en wij onze normale belastingteruggave krijgen.
De belasting betaald de opvang en “zij” betalen onze eigen bijdrage weer aan ons.
Dus jij kunt dan toch ook aangeven dat je alleen de uren vergoed van de belasting aan hun terugstort?
Dus de extra kosten komen altijd voor hun eigen rekening en nu toch ook?
ik heb de video niet gekeken, maar ugh wat is hij hypocriet. Hij zegt altijd knip/verf nooit je eigen haar en dan nu tips geven hoe je je eigen haar moet knippen. Eerst keek ik best veel van zijn reacting to … video’s, maar nadat hij zijn eigen producten heeft gelanceerd en die vage make-over serie waarbij de before vaak mooier was dan de after ben ik echt een beetje op hem uitgekeken.
Of die video waarin hij ging uitleggen dat goede shampoo niet hoeft te schuimen en dat schuim vooral een gimmick is. Om vervolgens te zeggen: maar mijn eigen uitbracht shampoo schuimt wel omdat mensen het anders niet kopen. Echt hoe kun je jezelf dan nog serieus nemen.
/rant
Ja klopt! Maar gezien de huidige situatie had hij zoiets van: ik weet dat er toch mensen zijn die het zelf gaan knippen, dus laat ik ze dan maar erbij helpen om het zo goed mogelijk te doen.
ah ja, dat excuus had ik al verwacht
Huh wat een raar einde bij dwdd? Zo abrupt ineens