Wat je even kwijt wil #35

Ik was ook een beetje in de war. Nou jongens dit was het dan -klik uit.
Raaaarrrr

1 like

Sterkte!

1 like

Fijn!

Pff lekker zitten janken ja. Tijd voor iets luchtigers

1 like

OkƩ zijn reactie op het wassen van 4C haar, zo kleinerend.

1 like

Ik heb inmiddels allemaal videocalls met vriendinnen er op zitten en al bijna een hele fles wijn op en ik ben vet aangeschoten en dit is zo sad eigenlijk hahaha

5 likes

@MrsCarr heel veel sterkte ook voor je man en dochter. Hoop dat je snel weer naar ze toe mag.

1 like

Ik kijk de film The Dilemma en het is zo ongemakkelijk dat ik bijna niet verder wil kijken

Gewoon goed bezig hoor

@MrsCarr @Lula sterkte :heart:

26 likes

Ok ik ben kapot. Twaalf uur gewerkt vandaag, in de keuken gestaan en eindeloos stickers geplakt en doosjes ingepakt en orders gepickt maar WE ZIJN UITVERKOCHT. We kunnen onze kokende mama’s uitbetalen want dikke winst en de reacties van de klanten zijn supergoed. Ik ben zooooo blij! En moe.

Voor de mensen die m’n saga met de caterende werkloze mama’s niet gevolgd hebben slaat dit bericht nergens op maar ik moest het even kwijt, sorry not sorry.

87 likes

Zelfquarantaine is een goed excuus om weer een account aan te maken! Hoi!

24 likes

Aaah zo leuk om te horen!!! Fijn dat het zo’n succes is. En helemaal mooi dat de mama’s er iets aan overhouden :slight_smile:

Hahaa Lof Kim gaat er gewoon voor #niebang

6 likes

Ik wil graag beginnen aan een spel wat ik langer kan spelen maar ik heb geen idee wat ik wil of waar ik moet beginnen met zoeken naar een leuke game. Heeft iemand tips voor een spel voor op een laptop te spelen?

Het is niet de eerste keer van Kim haha. In het begin van die serie was er ook een incident waarmee ze Khloe ging slaan met haar handtas.

2 likes

Eerste keer sinds Corona dat ik me verveel. Misschien moet ik eens al m’n bestanden op m’n computer gaan ordenen haha. Maar ben dan altijd een chaoot en weet nooit hoe ik het wil indelen

Jaaaaa dat was echt de reden dat we hier uberhaupt aan begonnen en het heeft zo goed uitpakt! Nu ga ik naar bed want kapot pfff.

1 like

Ik vind Stardew Valley heel leuk!

1 like

Hahaa ja die ken ik!!

1 like

Ik heb net op Netflix the heart of the sea gekeken, film geïnspireerd op Moby Dick en ben er echt helemaal naar van. Nu weet ik weer waarom ik dat soort films nooit kijk. Als iets een slecht eind heeft, heeft dat zoveel effect op mijn humeur. Nu maar Pokémon opgezet om weer normaal te worden :weary:

*Niet perse een slecht eind, maar er gebeuren was nare dingen.

2 likes