Mocht je nog wat geld over hebben deze maand <3
Vriend wilde de hele avond gamen ipv wijn drinken en netflixen. Had ‘ie vannacht een appje gestuurd dat hij z’n wekker zou zetten en een lekker ontbijt voor ons zou maken.
Ik heb net z’n wekker uitgezet want ik wil in m’n eentje netflixen op de grote tv
Zo leuk! Ga ik doen
Woon je in Zeeland? Zo ja, kom je na de crisis een bakkie doen? Vrienden maken is takke moeilijk, helemaal op volwassen leeftijd, ik herken het. Mensen met een groot sociaal netwerk snappen dat vaak niet helaas.
Waarom vliegen er nu alweer irritante kleine vliegjes rond in mijn huis?!
Ik heb een of andere schrale rand op mijn lippen zitten waardoor het lijkt alsof ik heel lelijk lipliner op gedaan heb. En het doet ook nog eens zeer. Geen groot leed maar gewoon kak.
Dit is je redding. Ook fijn op wondjes enzo. En met een zon pot kun je de rest van je leven smeren.
@Zemraluani Ui zalf hahahahaha
Krijg net bericht van CZ ik krijg mij eigen risico terug. Super fijn.
Ik smeer met purol, dat verzacht ook lekker. Die uierzalf associeer ik echt teveel met dieren want dit smeerde we vroeger altijd op de uiers van de geiten en de schapen als ze kapot waren. Ik heb te vaak een halve uierzalf handjob op een tepel moet geven om dit nog voor mezelf te kunnen gebruiken
@Dommel kijk eens op bigfishgames.com voor spelletjes. Je kan van alles een free trial van een uur downloaden voordat je het koopt. Ik vind zelf Roman Adventures leuk bijvoorbeeld.
Ik zit een video te kijken waar ze onderstaand recept maken en het lijkt me zo fucking chillll dat ik dat vanavond ga eten.
Haha yes! Dankjewel!
Gezellig! Woon zelf in Den Haag, maar het lijkt me gezellig om na de coronacrisis eens een bakkie te komen doen.
Nee dit is echt vocht tekort vanuit mijn lijf, heb ik altijd nadat ik ziek geweest ben helaas. Dus ik drink veel en houdt het vet en dan hopelijk met een dag of 4 wordt het minder.
Hieronder een hele sexy foto inclusief pukkels en haar.
Je bent meer dan van harte welkom!
Deze coronacrisis gaat er nog voor zorgen dat ik alle seizoenen van costa heb uitgekeken. SOS send help
Aawh ik kwam hier vroeger echt elk jaar als we op vakantie naar Texel gingen, zo leuk. Heb ook even wat overgemaakt!
Omg Aliexpress heeft een nieuwe functie. Tijdcapsule. Kun je zien hoeveel je in totaal hebt uitgegeven aan bestellingen. Ik val nog mee.
Hahaha Omg, waar kun je dat zien?
Naar het homescreen gaan. En dan in de zoekbalk tijdcapsule (dus zonder s) intikken. Dan krijg je een filmpje met je eerste aankoop, laatste aankoop etc en op het einde dit overzicht.