Haha yes! Dankjewel! 
Gezellig! Woon zelf in Den Haag, maar het lijkt me gezellig om na de coronacrisis eens een bakkie te komen doen.
Nee dit is echt vocht tekort vanuit mijn lijf, heb ik altijd nadat ik ziek geweest ben helaas. Dus ik drink veel en houdt het vet en dan hopelijk met een dag of 4 wordt het minder.
Hieronder een hele sexy foto inclusief pukkels en haar.
Je bent meer dan van harte welkom!
Deze coronacrisis gaat er nog voor zorgen dat ik alle seizoenen van costa heb uitgekeken. SOS send help
Aawh ik kwam hier vroeger echt elk jaar als we op vakantie naar Texel gingen, zo leuk. Heb ook even wat overgemaakt!
Omg Aliexpress heeft een nieuwe functie. Tijdcapsule. Kun je zien hoeveel je in totaal hebt uitgegeven aan bestellingen. Ik val nog mee.
Hahaha Omg, waar kun je dat zien?
Naar het homescreen gaan. En dan in de zoekbalk tijdcapsule (dus zonder s) intikken. Dan krijg je een filmpje met je eerste aankoop, laatste aankoop etc en op het einde dit overzicht.
oops, 300€.
Ah joh valt reuze mee! Ik zag op fb mensen die al over de €2000 zaten.

Naaaah t was knetter druk in de winkel. En wat is het nut van allemaal een karretje pakken maar wel alle karren beschikbaar hebben zodat de hele winkel vol os met mensen EN karren zodat je gewoon geen ruimte hebt om afstand te houden.
Dan is deze solitaire periode echt ideaal om skills te ontwikkelen! Mag best een paar keer misgaan
Ik vind het best schattig hoe jij je al dagen voorbereid op het maken van een curry, terwijl dat mijn go-to gerecht is voor als ik het niet weet 
Maar er zijn zó veel soorten curry en het hoeft echt niet ingewikkeld of in 1 keer goed!
Heb je geen zorg gebruikt vorig jaar dat van eigen risico afging? Of waarom krijg je het terug?
Maar het is maar koken he? Het is geen hogere wiskunde of iets waar je gelijk gevoel voor hebt. Er zijn zoveel makkelijke recepten en zelfs youtube filmpjes, je hoeft echt geen chef te zijn om dat te begrijpen!
Ik houd bijvoorbeeld heel erg van koken, maar het is nog zó vaak niet naar mijn wens en dat is niet erg want dan maak ik het een andere keer en dan doe ik iets weer net anders 
Er zijn echt heel veel kookboeken/blogs waarin het wel duidelijk en makkelijk uitgelegd wordt. Misschien legt dat de lat lager?
Ik neem altijd de Marokkaanse couscous van lassie. Is al gekruid en echt super simpel te bereiden met alleen gekookt water toevoegen en even laten staan.