Wat leuk haha
oops, 300€.
Ah joh valt reuze mee! Ik zag op fb mensen die al over de €2000 zaten.
Naaaah t was knetter druk in de winkel. En wat is het nut van allemaal een karretje pakken maar wel alle karren beschikbaar hebben zodat de hele winkel vol os met mensen EN karren zodat je gewoon geen ruimte hebt om afstand te houden.
Dan is deze solitaire periode echt ideaal om skills te ontwikkelen! Mag best een paar keer misgaan
Ik vind het best schattig hoe jij je al dagen voorbereid op het maken van een curry, terwijl dat mijn go-to gerecht is voor als ik het niet weet
Maar er zijn zó veel soorten curry en het hoeft echt niet ingewikkeld of in 1 keer goed!
Heb je geen zorg gebruikt vorig jaar dat van eigen risico afging? Of waarom krijg je het terug?
Maar het is maar koken he? Het is geen hogere wiskunde of iets waar je gelijk gevoel voor hebt. Er zijn zoveel makkelijke recepten en zelfs youtube filmpjes, je hoeft echt geen chef te zijn om dat te begrijpen!
Ik houd bijvoorbeeld heel erg van koken, maar het is nog zó vaak niet naar mijn wens en dat is niet erg want dan maak ik het een andere keer en dan doe ik iets weer net anders
Er zijn echt heel veel kookboeken/blogs waarin het wel duidelijk en makkelijk uitgelegd wordt. Misschien legt dat de lat lager?
Ik neem altijd de Marokkaanse couscous van lassie. Is al gekruid en echt super simpel te bereiden met alleen gekookt water toevoegen en even laten staan.
Heb je wel eens van die verspaketten van bv AH geprobeerd? Alles in de juiste hoeveelheden en met instructies erbij, kan bijna niet fout gaan!
Neem gewoon een potje curry pasta van de winkel en wokgroente of zelf wat sugar snaps, paprika ui en baby mais en kokosmelk.
Albert heijn heeft een chill verspakket voot curry.
Verder heb ik hetzelfde als wat @Sjern heeft haha.
ik zag echt bedragen voorbij komen van boven de 5000. wat heb je dan gekocht vraag ik me af! maar ik heb dan ook nooit op aliexpress besteld en weet ook niet wat zij allemaal hebben in hun webshop
heb jij ooit op aliexpress besteld?
- nee
- ja
0 stemmers
Ik zit nu dus in de auto onderweg naar mijn ouders en ik voel me zó’n aansteller dat ik het dus blijkbaar niet aan kan om een tijdje alleen te zijn. Of nou ja, een tijdje zou prima zijn, maar het feit dat ik geen idee heb hoe lang dit duurt maakt me angstig en daarom ga ik nu toch maar naar ze toe.
Mijn ouders zelf (en vooral mijn moeder) zijn trouwens dolgelukkig met dit besluit.
Omg wat heb ik in 2017 gekocht

Oké het antwoord is: telefoon hoesjes, bandjes voor m’n Fitbit, oorbellen, random crap en wat jurkjes en schoenen voor m’n moeder
Waarom zeggen mensen ineens juno? Zie het echt overal, maar snap niet waarom
Omdat Grapperhaus dat zei tijdens de persco denk ik
Ah vandaar, ik heb die niet gekeken. Thanks!