Wat je even kwijt wil #35

Ik heb gelukkig niet die app. Ik denk dat ik me kapot schrik van mn winkel uitgave van vorig jaar. Ik heb toen in newyork in de sephora al 500 uitgegeven…

Ik dacht dat het een bank app was… Hoeveel troep heb je wel niet als je al meer dan 50 eu daar hebt gespendeerd joh

8 likes

Vooral veel huisdierentuigjes :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik zou nu expres de hele dag gaan zingen en concerten geven in de badkamer, fuck je buren.

2 likes

Hahaha mijn vriend is zijn belastingaangifte aan het doen en moet ook mijn naam invullen bij het stuk over fiscale partners en hij weet nog steeds niet hoe hij mijn achternaam moet schrijven :sweat_smile:. Wordt wat als wij trouwen en hij mijn naam aanneemt en onze kinderen ook die naam krijgen… We zijn al 5 jaar samen :joy:.

5 likes

Haha oh vreselijk, ik word al gek als mensen naar binnen staren als ze langslopen - laatstaan dat.

Wel leuke bezigheid, raamfolie plakken. Als je perfectionistisch bent kan dat tenminste wel dagvullend zijn. :smile:

2 likes

Had hij mooi in het biechttopic kunnen plaatsen:

“Ik ben al 5 jaar met mijn vriendin samen, maar ik weet nog steeds niet hoe ik haar achternaam moet schijven. Daarom heb ik geopperd dat ze mooi mijn achternaam aanneemt als we gaan trouwen.”

5 likes

Ik heb een heel leuk huis, maar ik ben gewoon te groot & dik. Nu ik 24/7 binnen zit, droom ik alleen maar over heel veel geld om ooit een huis te huren/kopen met een brede gang en badkamer, en een kast voor spullen.

Hahahah is wel een goeie biecht ja :laughing:. Hij heeft nog even om te oefenen om hem goed te schrijven :grimacing:

Ik weet zeker dat 80% van mijn totaalbedrag is uitgegeven aan shit voor mijn moeder omdat ze niet snapt hoe ze moet bestellen :joy:.

Ik heb vanochtend mijn hondje moeten laten inslapen :sob: Elke keer als ik denk dat ik klaar ben met huilen begin ik weer opnieuw, wat is dit kut zeg

3 likes

Heel veel sterkte. :kissing_heart:

1 like

Aahw wat verdrietig. Sterkte :heart:

1 like

Nee :broken_heart: wat verdrietig, heel veel sterkte :sob:

1 like

Ahww sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte :heartpulse:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik heb pão de queijo in de oven en het leven is fantastisch.

4 likes

Net appeltaart naar mijn opa en oma gebracht (lees: op de tafel buiten gezet, bakje open, oma pakt taart en legt op bord, ik kom aanlopen en haal bakje op). Opa’s zus wordt 100(!!) vandaag en ze kunnen het niet samen vieren. Zo ontzettend trots op hoe die mensen al 6 weken niet buiten komen en nog zo lief en vrolijk zijn :two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

36 likes

Ik hoef en ga de deur niet meer uit tot maandag dus ik heb net mijn pyjama aangedaan en die gaat pas maandagochtend weer uit (oke en morgen even want douchen). :ok_hand:t2:

5 likes