Pffff het waait echt mega hard, topdag om 20 km te gaan fietsen. Maar ben wel een paar (lak) docs rijker en een yogamatje. Worth it
Aaah ik zag op Facebook vorige week een bericht voorbij komen van een mevrouw dit 28 maart 100 wordt en dat ze het niet kan vieren en heb toen een kaartje gestuurd, begint de achternaam van jouw opa’s zus toevallig met een H?
Sommige mensen vervelen zich blijkbaar zooo erg dat ze one night stands/eenmalige dates van meer dan 3 jaar geleden toe gaan voegen op Facebook? Kreeg net een vriendschapsverzoek van zo’n gast en we hebben niet eens gemeenschappelijke vrienden
Hahaha wat lief! Nee, niet met een H Maar wat verdrietig dat er blijkbaar minstens twee vrouwen vandaag 100 worden en het niet goed kunnen vieren!
Wow super chill! Heb je dus eigenlijk niks voor hoeven doen of laten vorig jaar? Ja e-health gebruiken, maar dat is naast je reguliere zorg (gesprekken met psycholoog) gebeurd denk ik?
Ik was net in de Action en echt iedereen die er was liep zonder make up, in chill kleding, op slippers of in kleding met verfvlekken enz.
Soms weet ik niet eens hoe ik m’n eigen tweede naam schrijf haha. Ik moet dan m’n paspoort erbij pakken omdat ik ben vergeten of een bepaalde letter dubbel geschreven moet worden en of er wel of geen puntjes op een letter moeten haha.
In mijn kookboek staat " portie 1 persoon (3 kleine koppen) Het gaat om een smoothiebowl. Bedoelen ze hiermee dat 1 portie 3x gebruikt kan worden, of is het voor 1x? Snap er geen reet van. 1 kleine kop is namelijk de helft van een beker, en lijkt me niet genoeg voor een lunch?
Voor 1 persoon en dat het qua hoeveelheid gelijk staat aan 3 kleine koppen. Beetje vaag omschreven ja, maar denk zodat je kan inschatten of je het twee keer wil maken als je honger hebt bijvoorbeeld.
Ik woon nu tijdelijk bij mijn ouders omdat ik door corona onverwachts naar Nederland moest. Nu loop ik net binnen en zeg dat ik een glas wijn ga inschenken, zegt m’n moeder heel judgy ‘oh is het bij jou al wijntijd dan?? Bij mij nog niet hoor’. Heb m’n glas extra vol geschonken, want laat me gewoon lekker wijn zuipen als ik ongewild hier vast zit. Daarbij was het ook geen 9 uur in de ochtend.
Nee heb er niks voor hoeven laten, en heb gewoon nog gesprekken inderdaad.
Jij woont toch in wine country?
Ik zit hier ook met een glas voor me.
Biecht is wel dat ik nog aan het werk ben.
Vroeger (lees: twee weken geleden) vond ik het altijd kut dat ik in the middle of nowhere woon. Ondertussen waardeer ik het wel, ik kom gewoon nooit iemand tegen. Heerlijk chill als ik even naar buiten wil
Ik heb de badkamer net aan een intense schoonmaaksessie onderworpen en telkens als ik diep inadem lijkt het alsof ik een jaar in fucking Tropicana heb doorgebracht, rip m’n luchtwegen
Als je het leuk zou vinden zou ik het ook leuk vinden om een keer wat met je te drinken! Ik heb zelf ASS en herken ook veel van wat je zegt. Lastig hè om dat gevoel te hebben dat je niemands ‘person’ bent… ofzo.
Ik woon in 071 trouwens.
Ik zet wel extra veel stappen nu ik over straat en door de ah moet slalommen om al die boomers te ontwijken.
Ja valt vies tegen blijkbaar
Misschien levert het nog nieuwe inzichten op of ben je ineens super efficiënt… No veo el problema!