Wat je even kwijt wil #35

Oh is dat vanavond?? Ben echt al mijn tijdsbesef kwijt

1 like

Ik had dit van de week ook. Op de website stond dat dit wel vaker gebeurt bij brievenbus pakketten en dat ie dan meestal dezelfde dag nog komt. En hij lag er ook ineens nog om half 7 in de avond ofzo. Dus hoop voor jou ook!

1 like

Ah dan kunnen we een uur korter thuis blijven.

6 likes

Vrij nep wel :grimacing:

Ik probeer weer eens yoga maar ik heb toch zo’n ontiegelijke grafhekel aan die kut downward facing dog. Iedereen is een V en ik ben echt een omgekeerde tafel, niet te doen

7 likes

Mocht iemand het zich afvragen: meeeega lekker! Heb het heel anders gedaan maar het was nog steeds super chill

1 like

Ik heb in m’n vinger gesneden. Best wel diep ook. Ik was even vergeten dat het zo makkelijk ging :sweat_smile:

Zijn er meiden die zin hebben in zo tekenen? @Insouciance @Zemraluani @Damnatio @Koffiekopje @Soy.peor @Yzile @anon76889665 misschien? en iedereen die ik nu vergeet :cold_sweat: Ik verveel me echt de pleures pff

3 likes

Tekenen?
Tell me more

Tekenspelletje! Dat je moet raden wat de ander tekent. Gaat via een website dus iedereen kan aanhaken. Ben de naam even kwijt

Vind het wel leuk maar werd veel te nerveus van dat spel hahaha. Liep de hele tijd vast.

Anyhow UI

3 likes

Ja hoor, ik heb echt geen zak te doen dus count me in

Leuk!! Weet jij de site nog en kan je dan een room aanmaken? Dan join ik meteen :sunglasses:

https://skribbl.io/?NRreMnapK9tp

Ben echt een zeikwijf, maar wacht al 60 minuten op mijn eten (kreeg een mail dat het 40 min zou duren). Ik heb hongerrrrrr

1 like

Ook lachen

Ik ben zo blij dat mijn oma.vorig jaar is overleden en deze shittijd niet mee hoeft te maken. Ze had er echt niks van gesnapt namelijk. Ik heb dan ook echt te doen met eenieder die zich nu zorgen maakt over grootouders.

10 likes

Het zijn niet toevallig mijn joggingbroeken?!! Ik wacht al een week :expressionless:

is goed :slight_smile:

Lijkt me zeker gezellig! Ik kom zelf uit 070 dus dat is prima te doen :slight_smile: Vervelend dat jij je er ook in herkent! Soms is contact gewoon zo lastig