Wat je even kwijt wil #35

Een vriendinnetje was net op zoom ukelele aan het spelen en de rest (met z’n zevenen) waren aan het meezingen haha love deze momenten met m’n girls :nail_care:t4:

10 likes

Ik vergeet deze dagen heel vaak mijn tanden te poetsen :sweat_smile: Omdat ik niet het ritme heb van klaarmaken en de deur uitgaan, maar de hele dag thuis zit. Gelukkig heeft dan niemand er last van…

7 likes

Ik heb net met heel veel moeite eten besteld bij een restaurant hier in de buurt. Benieuwd hoe lang het duurt voor het geleverd word :sweat_smile:

Mijn birthday food is besteld, nog een uurtje wachten!!

9 likes

Veel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Kak, ik zit te veel op dit forum. Vandaag vroeg een vriendin of ik een BN’er die hier veel besproken werd herkende. Ja dus.

Je bent niet fit en wilt lekker op tijd naar bed :+1:

1 like

De klantenservice van PostNL helpt altijd wel, meestal zeggen ze; wacht een paar dagen af en als er dan nog niks is dan maken we een melding. Wellicht het proberen waard. Let wel, ze zijn nu met het corona gebeuren ook een stuk drukker.

1 like

Ik ben vandaag echt zo sip over de hele situatie nu… ik mis mijn familie echt heel erg en dan het idee dat het nu gewoon niet slim is om ze te zien vind ik zo kut. Maar met een zusje en moeder in de zorg willen we het risico gewoon niet lopen. Wil ze zo graag even knuffelen, samen op de bank tv kijken en gezellig lang aan tafel zitten en dan op visite bij mijn omaatje en opaatje gaan :frown: :cry:

1 like

Zooo geen zin om vannacht de klok een uur vooruit te zetten. Kunnen we dat dit jaar niet ff overslaan :weary:

6 likes

Ik heb al de hele dag geen snackie op. Denk dat ik gek word.

Oh is dat vanavond?? Ben echt al mijn tijdsbesef kwijt

1 like

Ik had dit van de week ook. Op de website stond dat dit wel vaker gebeurt bij brievenbus pakketten en dat ie dan meestal dezelfde dag nog komt. En hij lag er ook ineens nog om half 7 in de avond ofzo. Dus hoop voor jou ook!

1 like

Ah dan kunnen we een uur korter thuis blijven.

6 likes

Vrij nep wel :grimacing:

Ik probeer weer eens yoga maar ik heb toch zo’n ontiegelijke grafhekel aan die kut downward facing dog. Iedereen is een V en ik ben echt een omgekeerde tafel, niet te doen

7 likes

Mocht iemand het zich afvragen: meeeega lekker! Heb het heel anders gedaan maar het was nog steeds super chill

1 like

Ik heb in m’n vinger gesneden. Best wel diep ook. Ik was even vergeten dat het zo makkelijk ging :sweat_smile:

Zijn er meiden die zin hebben in zo tekenen? @Insouciance @Zemraluani @Damnatio @Koffiekopje @Soy.peor @Yzile @anon76889665 misschien? en iedereen die ik nu vergeet :cold_sweat: Ik verveel me echt de pleures pff

3 likes

Tekenen?
Tell me more