Wat je even kwijt wil #35

Tekenspelletje! Dat je moet raden wat de ander tekent. Gaat via een website dus iedereen kan aanhaken. Ben de naam even kwijt

Vind het wel leuk maar werd veel te nerveus van dat spel hahaha. Liep de hele tijd vast.

Anyhow UI

3 likes

Ja hoor, ik heb echt geen zak te doen dus count me in

Leuk!! Weet jij de site nog en kan je dan een room aanmaken? Dan join ik meteen :sunglasses:

https://skribbl.io/?NRreMnapK9tp

Ben echt een zeikwijf, maar wacht al 60 minuten op mijn eten (kreeg een mail dat het 40 min zou duren). Ik heb hongerrrrrr

1 like

Ook lachen

Ik ben zo blij dat mijn oma.vorig jaar is overleden en deze shittijd niet mee hoeft te maken. Ze had er echt niks van gesnapt namelijk. Ik heb dan ook echt te doen met eenieder die zich nu zorgen maakt over grootouders.

10 likes

Het zijn niet toevallig mijn joggingbroeken?!! Ik wacht al een week :expressionless:

is goed :slight_smile:

Lijkt me zeker gezellig! Ik kom zelf uit 070 dus dat is prima te doen :slight_smile: Vervelend dat jij je er ook in herkent! Soms is contact gewoon zo lastig

Later vanavond! Ik heb tussen 8 en half 9 een bespreking met m’n studio haha

1 like

https://skribbl.io/?NRreMnapK9tp

1 like

Ik ging net wii fit doen, bij gebrek aan sportschool natuurlijk, en toen dat board m’n body measurement had gedaan, maakte die m’n poppetje heel dik :disappointed_relieved: lekker motiverend

2 likes

Oké help. Onze kat moet elke dag om de 12 uur een prik, dus om 7.00 uur en om 19.00 uur. Qua zomer/wintertijd is het niet handig om het opeens een uur later/vroeger te doen, dus we willen eerst een half uur afwijken.

Maar mijn hoofd gaat volledig op error dus: moeten we hem morgen nou om 7.30 uur zijn prik geven? Ja toch?

Die lockdown zal me een fortuin aan eten kosten :joy:. Net boodschappen gedaan en ik heb me laten gaan, ook allerlei specialere ingrediënten gekocht.

Gelukkig dat het verder wel erg goedkoop leven is :roll_eyes:.

2 likes

Ja. 7u30 nieuw uur is 6u30 oud uur en dan zit er dus 11,5 uur tussen.

1 like

IK HEB MIJN EERSTE BOEK GESCHREVEN!

Ok. Het is een ebook.

Ok. Ik had maar 3 pre-orders.

Ok. 2 daarvan waren van mijn ouders.

En die andere van mijn vriend. (Dat vind ik heel erg, want ik had het hem gevraagd, zodat ik mee kon kijken in het koop-proces. En toen heb ik daarna op Instagram gezet dat de eerste pre-order binnen was. Eigenlijk toch een soort leugen en dat wil ik nooit meer doen.)

Maar maakt nu even niet uit! Het is af! Ik ben supertrots!

92 likes

Aah top bedankt! Denk dat de quarantaine m’n hersenen ook heeft aangetast :sweat_smile:

Hier ook duurdere boodschappen, koken is namelijk nu opeens een van de leuke dingen :joy: Wat ga je maken?

1 like

Wat goed!! Gefeliciteerd! Wat voor boek is het?