Wat je even kwijt wil #35

Het heet 'Online Muziekles Geven Binnen 24 Uur’! en het is een gezellige handleiding voor alle muziekdocenten die ineens alles online moeten doen :slight_smile:

Was laatst begonnen met het boek wat ik écht graag wilde schrijven, maar dit leek me een leuk project tussendoor. (En slim ook, want ik verkoop het. Scheelt muziekdocenten heel veel uren speurwerk en gedoe en levert mij wat geld op. Als mensen het ook daadwerkelijk gaan kopen dan in ieder geval, anders heb ik gewoon heeeeeel veel uren gemaakt :joy:)

3 likes

Klinkt cool! En nuttig in deze tijd. Hoop dat het veel verkocht wordt :slight_smile:

Pff die comunicatie van mn dansleraar. Eerst moet ik smeken om een dans video. Nu dropt hij er een met een ‘challenge’. Ik weet dat zn broer ook zulke challenges heeft en dat profie aanpakt maar zn broer zegt er ook bij “ik daag jullie uit om dit ook te doen en ons een video te sturen”
Nee mijn dans knuppel dropt die video zonder er iets bij te zeggen. Ik ga geen video opsturen hoor joe joe.

Ik heb net mijn belastingaangifte gedaan door gewoon alle vooringevulde gegevens in te sturen en geen papieren erbij te pakken. Please zeg me dat meer mensen zo unsuccesfull adulten.

22 likes

Heb ik ook zo gedaan

1 like

same

1 like

@MadameMignon @Alchemy Muchas gracias, ik kreeg ook gewoon geld terug dus dacht joejoe het zal wel.

1 like

Ja, inderdaad. Ik denk dat ik de laatste 2 weken al meer echt gekookt heb dan in januari en februari samen, haha. Nog niet echt een idee, ik kan volgens mij alles maken wat ik wil met wat ik nu in huis heb :joy:. Maar ik heb dus sowieso gember en currypasta’s mee, halloumi, vegetarische spekjes (die ik al heel lang wilde uitproberen, maar nog nooit zag liggen), allerlei noten, veel verse groenten, avocado’s, hummus, blauwe bessen, … En Bugles met roomkaas, tapenades, marsepein, popcorn, … Ik vergeet vast nog een boel.

Ooooh dat klinkt al super lekker, nu zin in bugles! Ik wil morgen een bananenbrood maken want de blauwe bessen en bananen moeten op.

1 like

https://skribbl.io/?NRreMnapK9tp

nieuw potje tekenen @monkeyslut

1 like

Welk recept gebruik jij daarvoor? Mijn brood wordt nooit echt luchtig en altijd best dikkig zeg maar.

Oh top, dit heb ik allemaal in huis!

1 like

Aaah thanks! Ik hoop het ook heel erg. :blush:

Die van Annemerel, maar die is ook niet per se luchtig! Ik ga ook eens kijken bij die van 24 kitchen.

Ik ben zo verbaasd over hoe lang het duurt om een boek voor te lezen. Het is leuk om te doen maar we zijn nog niet eens op de helft en echt al wel twee uur verder. soms is het ook wel irritant om voor te lezen want waar ik zelf nog wel saaie stukken skip/scan kan dat nu natuurlijk niet en lees je netjes alles voor.

Je kan op een van de oude linkjes klikken en zelf een spel aan maken. Hoe en wat geen idee gewoon overal op klikken haha

1 like

Vanmiddag uit 3000 foto’s er 220 uitgekozen voor in een fotoboek. Alleen nu het dilemma. Kies ik voor een staand A4, liggend A4 of vierkant 30x30 boek? Het zijn grotendeels gewoon horizontale foto’s.

1 like

Ik woon weer even tijdelijk bij m’n ouders en soms gaat het zo moeizaam. Ik heb een hele goede band met ze, maar ik merk dat ik gewoon m’n eigen dingen wil doen wanneer ik wil en hoe ik het wil. Ik hoop echt snel een baan en dan een huis te vinden, terwijl ik eigenlijk niks te klagen heb.

1 like

Ik heb net bijna 2 uur zitten housepartyen met 7 vriendinnen (en op het laatst steeds met 1 minder) en ik heb in die tijd een fles wijn opgezopen.

Am drunk now. wat nu te doen met deze avond?!?!

6 likes

Huilen bij AYNIL