ik volg nu een MOOC (gratis soort van online universitair vak) over moderne kunst en kan niet wachten tot social distancing over is om pretentieus te gaan doen bij vrienden
Ahh superlief. Is ze niet bijna jarig?
gelukkig laat mân username het anders lijken
Ik heb de resterende helft van mijn fles wijn op en heb daardoor nu een tinder en bumble gesprek die zo vloeiend gaan
. Kon je altijd maar in die dronken flow zitten zonder drank
ik ben zo geĂŻntrigeerd door de naam âYoung Konâ van één van die huisartsen in dat frontberichten programma haha
Poeh ben begonnen aan the handmaids tale. Ik zit er al helemaal in vastgezogen 
ik ben er!
Ik zie je niet!
hmmm ik jou ook niet!?
Heb je de taal op dutch gezet?
yes!
Ok ik probeer even met een nieuwe link
@evert @morale @Vidia @Zemraluani en iedrreen die wil. En vergeet niet de taal te wijzigen naar dutch!
Superlief! Ze zal hier heel blij mee zijn dus probeer de verassing nog even te bewaren 
huh ik heb door alle coronagekkigheid helemaal niet door gehad dat vanavond de zomertijd blijkbaar ingaat
We zijn in business iedereen mag joinen!
Hmm op telefoon werkt ie echt superkut⊠is draw something niet chiller dan?
Hahaha samen die eeltsokken ook echt! 
Ik kan echt zo moeilijk ontspannen de laatste tijd, mijn hoofd blijffffffft maar malen. Kent iemand fijne videoâs of oefeningen oid om te ontspannen die niet te zweverig zijn? Word bijv helemaal kriebelig van gefluister over in- en uitademen en âvoel de spanning uit je lichaam gaanâ dingen.
hahahah geeft niet!
ooh waren jullie er wel? in die laatste link van mij zitten nu meerdere forummers, kom daarheen!