Wat je even kwijt wil #35

ik volg nu een MOOC (gratis soort van online universitair vak) over moderne kunst en kan niet wachten tot social distancing over is om pretentieus te gaan doen bij vrienden

7 likes

Ahh superlief. Is ze niet bijna jarig?

1 like

gelukkig laat m’n username het anders lijken

1 like

Ik heb de resterende helft van mijn fles wijn op en heb daardoor nu een tinder en bumble gesprek die zo vloeiend gaan :ok_hand:t2:. Kon je altijd maar in die dronken flow zitten zonder drank

6 likes

ik ben zo geĂŻntrigeerd door de naam “Young Kon” van één van die huisartsen in dat frontberichten programma haha

1 like

Poeh ben begonnen aan the handmaids tale. Ik zit er al helemaal in vastgezogen :flushed:

ik ben er!

Ik zie je niet!

hmmm ik jou ook niet!?

Heb je de taal op dutch gezet?

yes!

Ok ik probeer even met een nieuwe link

@evert @morale @Vidia @Zemraluani en iedrreen die wil. En vergeet niet de taal te wijzigen naar dutch!

1 like

Superlief! Ze zal hier heel blij mee zijn dus probeer de verassing nog even te bewaren :slight_smile:

1 like

huh ik heb door alle coronagekkigheid helemaal niet door gehad dat vanavond de zomertijd blijkbaar ingaat

We zijn in business iedereen mag joinen!

Hmm op telefoon werkt ie echt superkut
 is draw something niet chiller dan?

Hahaha samen die eeltsokken ook echt! :heart:

1 like

Ik kan echt zo moeilijk ontspannen de laatste tijd, mijn hoofd blijffffffft maar malen. Kent iemand fijne video’s of oefeningen oid om te ontspannen die niet te zweverig zijn? Word bijv helemaal kriebelig van gefluister over in- en uitademen en “voel de spanning uit je lichaam gaan” dingen.

hahahah geeft niet!

1 like

ooh waren jullie er wel? in die laatste link van mij zitten nu meerdere forummers, kom daarheen!