Wat je even kwijt wil #35

Ik ben ook echt vorige week ofzo begonnen en nu al bij seizoen 2, maar wil ook wel alles zien voordat m’n Videoland proefabo afloopt dus prima op schema haha. Wil ook blijven kijken wat ik niet vaak bij series heb

1 like

Jaaa paaskaarten, waarom is dat niet eerder bedacht :heart_eyes:
@Hatsmetflats

1 like

Pfff heeft iemand ook weleens een hond verloren en kan die mij een indicatie geven van wanneer het wat minder kut wordt. Ik heb dus gisteren mijn hond ingeslapen en ik ben echt een wrak nog steeds

Het is totaal niet raar. Ik mis mijn hond die in 2015 is overleden nog steeds wel eens. Ik heb zelf echt een week lang me kapot gejankt. Het kan zeker wel een tijdje duren maar het komt goed :heart:

2 likes

Kan iemand me motiveren naar de supermarkt te gaan, vond de vorige keer echt niet leuk

Maar heb wel snacks nodig voor boer zoekt vrouw

4 likes

Weet niet of je in een grote plaats woont maar hier was het eigenlijk weer eens een normale zondag qua boodschappen doen. Oke, niet compleet normaal vanwege karretje beleid. Eindelijk weer eens rustig en ook de schappen leken weer redelijk gevuld te zijn!
Plus, wat is boer zoekt vrouw nu zonder snacks?

1 like

Ah, gisteren nog maar? :pensive: Dat verdriet is echt nog heel vers. Gun jezelf wat tijd, het verlies van een huisdier is net zo goed zwaar. Veel sterkte.

1 like

Gisteren gaan slapen met een ibuprofen op want had pijn, en nu word ik wakker (wat een tijdstip) met weer veel pijn. Ik haat ongesteld zijn zoveel :angry::angry::angry:
En die kut wind rond mijn huis.

Bij mij duurde het heel lang helaas, maar het wordt wel langzaam beter. Ik kan inderdaad nog weleens huilen om mijn hondjes. Ze zijn denk ik vijf jaar geleden overleden, maar ik probeer het ook als iets moois te zien dat een dier zoveel impact kan hebben. Mijn moeder heeft toen nog over mijn hond gedroomd met engelen vleugels en ik heb destijds hele mooie beeldjes gekregen van dat ras haha. Klinkt heel lelijk maar zijn echt mooi en speciaal. Het hielp bij ons wel dat de hele familie er kapot van was. Heel veel sterkte en als je een luisterend oor nodig hebt, laat vooral weten.

Edit oh en tip, kijk niet de film Frankenweenie. Ik keek die kort daarna en heb de hele film dramatisch gehuild hahahah

1 like

@Marquez ik roep al jaren dat ik paaskaarten ga sturen met daarop ‘fijne paasdagen een een gelukkige lente’. Als een creatief brein deze wil ontwerpen, hoor ik het graag! Ik zou ze ook willen ontvangen, en sturen ja! Love kaartjes!! Bedankt ook voor je berichtje. Het afscheid was goed, maar ook heel erg raar.

@Lentex ja, zou wel tof zijn! Het is alleen altijd zo mooi dat we het met alle gelovigen op de wereld op dezelfde dag vieren. En dat je elkaar begroet met ‘de Heer is opgestaan’ en het antwoord dan is ‘Hij is waarlijk opgestaan’. Dat is zo mooi altijd. En U zij de glorie zingen. Het is echt het mooiste feest om samen te vieren. Maar ik zie wel extra uit naar volgend jaar. Het komt wel goed. De boodschap blijft staan.

@Soy.peor, het enige voordeel ja haha.

4 likes

Omg ik zag vandaag bij de appie dus een rekje met paaskaarten. Ik wist niet dat het bestond.

Zo herkenbaar. Ik hik er nog even tegenaan maar heb datzelfde gevoel ook. Terwijl we eigenlijk gewoon verstandig zijn.

1 like

Gisteren moest ik ineens denken aan Hilda aka Dikke BMW vrouw. Dus toen ging ik al die oude memes weer opzoeken en damn dit was gewoon zo grappig?! :joy: Ik voel me er wel slecht over omdat het ook wel zielig is voor die vrouw hoe ze op de grond lag enzo, maar Jezus ik heb er toch weer zo hard om gelachen gisteren. Gewoon de woorden ‘dikke bmw’ in het algemeen ook.

17 likes

Heel erg bedankt @Mhysa, @ferris, @DeFourneau, @Soy.peor :heart: Ik had denk ik onderschat hoe verdrietig ik zou zijn, maar het is ‘fijn’ om te weten dat jullie het herkennen en dat het beter gaat worden.

3 likes

Ik zit buiten op een bankje vitamine d op te doen en vermaak me al zeker een kwartier met duiven kijken. Er loopt echt een zieke slettenduif rond, heb hem/haar al met twee duiven zien tongen en nu loopt ie een derde duif op te geilen. Beter dan temptation island dit

30 likes

Van de week is er een kast geleverd bij mij thuis. Zwart, hout maar hij was best wel vies. Dus ik heb de kast met een licht vochtige doek schoongemaakt met als gevolg dat de verf ging afgeven. En je ziet het wel. Heb 2 deuren gedaan :frowning:
Kan me echt rot voelen hierom. Was zo blij dat die kast eindelijk er was en nu dit

Ja geen idee wat het precies is maar ze liepen flink elkaars huig te kietelen

2 likes

Thanks, ben net terug het viel inderdaad heel erg mee!

1 like

Ik loop gewoon in die supermarkt, zegt die vrouw “hou eens even afstand joh”. Dus ik kijk opzij, loopt zij met d’r man boodschappen te doen. Dus ik dacht misschien heeft ze t tegen hem, dus ik keek haar aan en vroeg of ze het tegen mij had. “Jahaa, afstand houden” zegt ze. Ik zeg misschien moet jij ff alleen boodschappen gaan doen mafkees. Toen ben ik maar snel weggelopen, ik stond notabene 2 meter van d’r vandaan :woman_shrugging:t2: Toen ze “hou eens afstand zei” stond ze ook nog zo met d’r handjes te wapperen. Echt wtf

27 likes

Wanneer komt dat coronalied. Heb zin om me er samen met jullie aan te ergeren.

3 likes