Ja alleen die geur? Is geen heel vervelende geur, maar ruik hem wel echt de hele dag nog.
Deze is het: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-summer-bronze-bodylotion/p/4026933 @Tokyo
Ja alleen die geur? Is geen heel vervelende geur, maar ruik hem wel echt de hele dag nog.
Deze is het: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-summer-bronze-bodylotion/p/4026933 @Tokyo
Ja zo fucking irritant Maar het zat er gewoon aan te komen dus is geen totale verrassing.
Ah ik moet ook maar ik zie er tegenop. Ik ga over een kwartier, hopelijk is het te doen.
Misschien lezen of met een vriendin bellen? Of sporten? Of iets bakken?
Ik kon nog gewoon een nieuw account maken met een ander emailadres voor 2 weken gratis
Maak je toch ff een nieuwe met gmail ofzo, binnen 2 minuten gepiept!
Ik kon het niet meer omdat hij nu zegt dat je bankrekening al bekend is.
Maar ik heb sinds kort een nieuwe bankrekening
Ik ben nu aan nu lessen aan het nakijken en moet nog een opdracht voor volgende week bedenken. Misschien moet ik ze maar een coronalied laten schrijven.
Heh, dat kan toch niet de bedoeling zijn?? Kan je het bedrijf waar je hem gekocht hebt hier niet even over mailen of bellen?
Ja ga ik morgen ook zeker doen! Hopelijk komen ze me een beetje tegemoed
Spannend jongens zo Nederland-Spanje WK 2014 op tv, wie zou er winnen?
Ik zet er vijfduizend euro op in dat Nederland met 5-1 wint. Heb vertrouwen in dit team.
Ik studenten die mij wijzen op mijn eigen fouten.
Ik moet zo meteen mijn vriend zijn haren knippen⦠Hij denkt dat het wel goed komt
Ik heb dit nog nooit gedaan
Lijkt me een goed idee! Hoop het ook
Oh god. Mn vrienden en ik filmde elkaar vroeger altijd als we dronken waren om elkaar daar mee te pesten. Komt mn vriendin die videos weer tegen. God wat erg maar wel echt mega heimwee naar die tijd haha. Ookal hadden we toen een mega toxic vriendin.
Weet je het zeker? Risky bet!!
Ik ben alle nummers die ik ooit heb geshazamd (± 350) aan Spotify aan het zetten, je moet wat hè.
Mijn vriend en ik hebben het matras in de woonkamer gelegd en ik lig nu al vanaf 9 uur animal crossing te spelen
Ik ben vast te dom om alle briljante lagen hiervan te begrijpen.