Wat je even kwijt wil #35

Ik word vandaag echt helemaal leip van mezelf in quarantaine. Ik heb nergens zin in en ik ben zo rusteloos uuuugh

1 like

echt precies dit. terwijl ik echt nog 3 ongelezen boeken heb liggen, de bestekla en de pannenla schoongemaakt moeten worden, ik mezelf gelnagels kan doen, uuugh. zoveel dingen die ik kan doen maar nergens zin in

2 likes

@grace ja wat bedoelt die guy hiermee

1 like

Mijn zusje gaat voor het eerst haar wenkbrauwen verven en nu zijn we aan het facetimen. Spannond.

15 likes

Ik ben al voor de vierde keer getagd in zo’n stomme powervrouwen challenge op fb. Ga weg. Ik ben die party pooper die jouw wel teleurstelt en geen foto deelt.

12 likes

Wanneer werd deze wedstrijd ook alweer leuk?

1 like

2014 denk ik

13 likes

Als ik vandaag 100 stappen heb gezet is het veel.

1 like

Is er toevallig iemand die eau de Roma van Lush verkoopt? Die van mij is bijna op en al een paar dagen uitverkocht in de lush webshop maar ik ben verslaafd :sob:

Het is gebeurd, ik heb m’n eigen haar geknipt. En volgens mij loop ik niet extreem voor lul

16 likes

Momenteel is mijn nummer 1 quarantaine hobby naar lieve honden kijken op ikzoekbaas, kijk nou deze vriend met zijn blije hoofd en knuffeltje :sob: :two_hearts:

9 likes

Touché

1 like

Ohhhh blijft zo’n lekker kopballetje hoor

1 like

Ik denk dat 2020 wel eens het jaar kan worden dat ik viraal ga via dumpert. Want asjemenou wat heb je een irritante mensen die niet kunnen omgaan met een karretje.

5 likes

Als dit voorbij is krijgt iedereen die ik ook maar een beetje ken een dikke knuffel.

5 likes

Omg zo’n blij beestje, die foto met die knuffel :sob:

1 like

Ik heb zoveel stress omdat het aanvragen van een uitkering niet lukt en het me niet lukte uwv aan de lijn te krijgen.
Ik weet echt niet wat ik moet doen en voel me zo rot door dit alles :disappointed_relieved:

Een beetje late reactie misschien, maar die van Collistar is echt suuuuperfijn! Je moet gewoon een druppeltje (of meer) toevoegen aan je bodylotion of gezichtscrĂšme.

Deze voor je gezicht: https://www.bol.com/nl/p/collistar-magic-drops-zelfbruiner-medium-30-ml/9200000031628406/

En deze voor je lichaam:
https://www.bol.com/nl/p/collistar-body-legs-magic-drops-zelfbruiner-125-ml/9200000031628392/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DXoCxmeH1zi8IFEZyak1vvQAAAEM%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000031628392

1 like

Bij mij in de buurt is het echt bijna onmogelijk om in het weekend eten te bestellen nu
 toch wat restaurant helemaal gesloten waardoor de restaurant die wel open zijn mega lange wachttijden hebben.

Dan komt het opeens wel heel dichtbij allemaal he

20 likes

en hoe voeg je dat toe aan je gezichtscreme? Doe je dat wat creme op je hand en zo’n druppeltje erbij en dan in je hand een beetje mengen en dan op je bakkes? Haha ik wil dit graag proberen maar zie het nu al fout gaan