Wat je even kwijt wil #35

Leuker in 2020 dan in 2014 blijkbaar.

Oh, ze hebben het nu alweer veranderd :smile:

16 likes

HAHAHAHAHA

Huh wow haha helemaal gemist! Lolll

Was na de laatste goal. Maar het was ook weer snel veranderd. Vond het wel grappig :smile:

Ik had wat tijd over deze week dus eindelijk mijn foto’s van mijn reis van vorig jaar kunnen uitzoeken. Heb twee van mijn foto’s als poster af laten drukken, lijsten gekocht en een fotoplankje gekocht om eindelijk mijn muren ook wat op te fleuren. Voortaan altijd uitzicht op Rainbow Mountain thuis :heart_eyes:.

2 likes

Iewl ik heb een of andere dressing van internet gemaakt en het meurt als een malle, durf niet te proeven :sob:

1 like

Wat lukt er niet? Ik heb vorige maand een WW uitkering aangevraagd

ik was altijd al stiekem een beetje verliefd op jasper cillessen maar na het zien van deze wedstrijd is het weer opgelaaid :heart_eyes: ben echt aan het overwegen of ik hem als een echte fangirl een berichtje zal sturen op insta hahaha

2 likes

Wie wil vanavond??

10 likes

Ik zou best de hele dag biggenkoppen van Katja kunnen eten

13 likes

Bij ‘mijn laatste werkgever’ staat mijn vorige werkgever nog. Ik ben 1 maart ergens anders begonnen maar die werkgever staat er niet bij.
Ik heb wel al salaris ontvangen. Mijn werkgever denkt dat het even afwachten is. Maar er staat ook dat als je langer wacht met aanvragen je minder geld krijgt.

Uwv is niet te bereiken maar heb wel ook een berichtje in de werkmap gestuurd

Maar morgen zijn ze toch wel te bereiken neem ik aan?

Nu niet inderdaad, morgen vast wel alleen ik heb afgelopen vrijdag 2 keer gebeld en beide keren 2 uur in de wacht gestaan. En na die twee uur verbreken zij de verbinding. Maar morgen nog maar een keer proberen.

Volgens mij kan je toch zelf een werkgever toevoegen?

Ja die gegevens die ze via de belastingdienst ontvangen duren altijd langer. Maar niet langer dan een maand. En ik denk dat ze echt coulant zijn hoor, in deze tijden, met doorgeven van info. Blijf proberen maar denk niet dat het gevolgen gaat hebben. Noteer goed wanneer je geprobeerd hebt contact op te nemen etc.

2 likes

Ja :raising_hand_woman:

1 like

Ik kan dat niet vinden? Er staat wel dat ze naar mijn arbeidsverleden kijken t/m 2019. Maar als ik dan het wil aanvragen staat mijn oude werkgever al ingevuld en staat er bij: volgens onze gegevens werk je tot 1-4-2020 bij -naam oude werkgever-. Maar dat zou niet kloppen ondat ik dan 1 maand ergens anders heb gewerkt.

Ja leuk! Kan dit ook op de mobiel of moet dat op een computer?

1 like

Nou, ik heb net als een viswijf (never forget) tegen 2 domme wijven staan schreeuwen.
Ik was de honden aan het uitlaten want essentieel buitenshuis activiteit dus dat mag. Loop ik op een stoepje met een leeg fietspad ernaast. Ik probeer mezelf helemaal naar links te drukken half de bosjes in want er kwamen 2 meisjes aangelopen, naast elkaar met meeneemkoffietjes (niet essentieel). Ik kon niet uitwijken naar het fietspad want tja, 2 honden die staan te snuffelen/plassen. LOPEN ZE VERDOMME ZO LANGS ME, BIJNA TEGEN ME AAN. Dus ik brul “Anderhalve meter, heb je misschien iets over gehoord?!” en ze reageerden nog tof ook.
Echt, wat een stelletje kutten, ik ben nog steeds boos. Zet even 4 stappen extra en wijk uit naar het fietspad, ik sta verdomme met 2 honden dus ben minder wendbaar en je ziet me al minutenlang aankomen.

PSA: neem afstand en let godverdomme op je medemens.
Ok dankjewel.

5 likes

Ik heb het nog niet uitgezocht!!

@En_17_Anderen vraagje, jij had het laatst over levels bij duolingo. Ik heb heel level 1 nu af, hoe kan ik nu level 2 spelen? Het ziet er nu zo uit

Als ik op start klik krijg ik gewoon level 1 weer