Misschien waren het twee verpleegkundige net klaar met werken
Gaat de maatregel van 1,5m dan niet op? Ik ben (nog) geen patient.
Nee dat niet maar omdat je er zo bij zet dat het feit dat zij buiten waren niet essentieel was en voor jou wel
Ja ok ik ben misschien irrationeel pissig en kan die koffie dan even niet hebben. En ze liepen te kakelen over dat ze allebei 2 hele flessen wijn hadden gedronken gister en zoân vreselijke kater hadden dus verpleegkundigen die net uit een dienst kwamen lijkt me sterk. Desalniettemin, ze hadden even een paar stappen extra kunnen zetten.
Voor iedereen die zich braaf aan alle maatregelen houdt en daar ook actief mee bezig is, is het fucking zuur dat anderen lekker lak hebben. Als 1 van die 2 geniest had op het moment dat ze langs me was gelopen had ik geen kant op gekund en daar koos ik niet voor.
Haha ik weet niet hoe het âhoortâ maar ik doe altijd met zoân spateltje wat crĂšme/spuit wat bodylotion bovenop mijn hand en dan doe ik er indd druppel(s) zelfbruiner erbij, meng ik het en smeer ik het op.
En dan als een malle handen wassen! Ik doe het ook niet in mijn handen omdat ik bang ben voor van die viezig gekleurde handen.
Ik scrolde hier snel over heen omdat ik dacht ik wil niks weten van fucking duo.
Toen dacht ik wacht ff levels⊠heeft duo een systeem dat hoe meer schulden je af betaald hoe hoger je level isâŠ
Maar het is duo lingo haha.
Maar volgens mij heeft een level meerdere opdrachten. Je moet die opdrachten 5x maken voor dwt je bij level 2 komt
Hahaha dan zou ik bij level 100 zitten oh pff daar heb ik echt geen zin in. Maar ik heb me aangemeld voor een minor Duits en wil me even goed voorbereiden, dus het moet maar
Oh wacht ik maakte het erger dan het is. Er staat 1/3 dus nog 2 opdrachtwn en dan ben je bij level 2.
Jawohl
Edit: spuit 11
Ik ben tijdens het wandelen mijn donkerblauwe fluwelen scrunchie verloren en ben er sipper door dan zou moeten het was mijn favo
Van het spel op zich? Dat kan ik wel uitleggen. Of de online methode?
Beide. Maar meer die online versie
Het leven is alweer zoveel mooier nu het weer langer licht is 's avonds.
Ja die is ook ingewikkeld. Ik las in de handleiding dat je erbij moet skypen. Maar het idee is dat je een zwarte kaart trekt waar bjvoorbeeld een vraag op staat en dan moet je uit alle witte kaarten in je hand het grappigste antwoord kiezen.
Maar de tweede ziet geen kaarten. En het spel legt alle witte bij âmijâ. En dan ziet de ander niks.
ok! welke druppels heb jij? En hoeveel doe jij er voor je gezicht?
Je kan het niet met zn 2en doen. Als je met drie speelt is er 1 jury en zien 2 mensen witte kaarten. Nu kan er niemand winnen, want met 1 witte kaart is er geen winnaar, snap je?
Ik heb allebei de flesjes. Ik doe 1 a 2 druppels voor mijn gezicht t/m decolleté en voor mijn lichaam heb ik eigenlijk geen idee! 5 pompjes voor mijn benen sowieso⊠ik heb het nu drie kwart jaar en ze zijn nog niet op de helft.
Maar je kunt zelf bepalen hoe intens je het resultaat wilt hebben. Hoe meer pompjes = hoe bruiner. Maar ik smeer liever een keertje extra dan dat ik strepen krijg!
Ohhhh ja zoiets dacht ik al jammer