Wat je even kwijt wil #35

Nou wij willen wel aansluiten?

Ja andere x miss, deed t voor een vriendinnetje dat zich lamlendig voelt maar we hebben al bedacht te skypen en bzv te kijken straks

1 like

Oke ik heb wel gelezen dat je op de achtergrond moet skypen of google hangouts dus ik weet niet hoe jullie dat voor je zien @anon44204370 @Evert @Dommel @Ferngully of zullen we gewoon zonder proberen?

Iemand appte om half 6 dat ze na het eten even zou komen om iets op te halen. Ze is er nog niet en ik vind dit dus echt heel irritant.

Is er nieuwe Sinner?!??

Mijn vriend zit maar te vloeken vanuit de keuken dat z’n slagroom niet lukt…

Is hij aan het mixen met EEN DEEGHAAK :joy::sob:

64 likes

Ik heb zo geen zin om een bachata pasje te oevenen en dan naar mn leraar sturen.

Ik wil dit opnemen en dsn sturen.

Aaaah ik was al aan het zoeken!! Hopelijk komt het snel op Netflix

Ik wil een website uitproberen om online cards against humanity te spelen. Willen een paar mensen dit proberen te spelen met mij een half uurtje? Ik kan je de link opsturen via de berichtenbox hier

Vandaag weer de camera aangesloten op de wifi. Zo kan ik de konijnen op hun nieuwe plek in de gaten houden :slight_smile:

2 likes

Ze is nu eindelijk geweest. Broek uit, pyjama aan!

Speel je “Pretend your xzizy” ofzo?
Ik heb het onlangs gespeeld met wat vrienden en het is best wel leuk. Je kan ook kiezen welke kaartenreeksen je erin steekt

ik denk dat het een simpelere versie is, de website heet playingcards.io

Ken ik niet, maat ik wil anders wel met je meespelen als je nog ff-ers zoekt :blush:

1 like

Zijn jullie al ergens bezig? :sweat_smile:

ah wat leuk, moet nog een persoon extra zien te vinden en dan kunnen we spelen. Iemand, iemand??

1 like

Ja hoor en @Ferngully ook denk ik

2 likes

Ja! Heb je een link?

1 like

Ik heb jullie een bericht gestuurd :blush:

Ik heb echt geen idee hoe het werkt