Ik ook niet
Mn handen branden echt van hoe droog ze zijn, moet echt mezelf blijven herinneren dat handcreme bestaat
Haha heerlijk ff rumag door de mangel bij zml
Zit ook echt te genieten
Naast je zeep zetten! Dat werkt bij mij althans
Ja mooi was dat. Dat ābreinā achter rumag kwam ook echt verschrikkelijk arrogant over op die stukjes die ze van hem lieten zien waar die toegaf dat ie jat
Nu al geen zin in thuis werken morgen.
ZML met zān rumag bash doet me eraan herinneren dat ik morgen weer naar kantoor moet. Werken tussen collegaās die laatst dachten dat een vergeten rumag-beker van mij was
Ik heb ooit Hart of Dixie gekeken, wat vreselijk zoetsappig maar wel leuk was. Nu wilde ik beginnen met Virgin River, wat volgens mij zo ongeveer hetzelfde plot heeft.
Maar wow ik heb binnen vijf minuten al een schurfthekel aan de hoofdpersooon.
Ah ja goeie tip! Ga ik er morgen meteen naast leggen
Hahaha zo herkenbaar, heb ook niet verder gekeken Vind haar zó irritant
Kom maaar doooooooooooor ik heb een stapel aan leuke/grappige kaartjes voor post crossing. Kan er eentje voor je oma ook nog wel bij
Ik zie hoe blij mijn eigen oma wordt van forummers die simpelweg een online spelletje met haar spelen. Dus ik stuur met alle liefde honderd kaartjes.
aah maar tegen jouw oma spelen is ook echt leuk! Ze is een goede tegenstander
Ja leuk idee!! Met gewoon een gezellig berichtje?
Ik luister al meer dan een uur de stress relief lijst op spot.ify en ben me toch een potje zen geworden. Een paar dagen geleden de stress relief yoga van adrie.ne gedaan en dat was ook heel lekker. Ik begin een beetje mān coronadraai te vinden geloof ik.
mān hele ritme is naar de klote want ging de afgelopen week telkens pas rond 1 uur slapen. nu lig ik gewoon al helemaal ready to sleep in bed? en dat terwijl het eigenlijk pas 22u is dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik ook daadwerkelijk in slaap ga vallen
Oh man ik had dit niet moeten lezen over die tijd
haha wat dan?