Wat je even kwijt wil #35

Reden voor mijn hoofd om nog niet moe te worden haha

1 like

Wat cute

1 like

Iemand hier aan de ouderwetse Wordfeud?

1 like

Ik ben echt zó moe, maar kom maar niet in slaap. Donderdag heb ik pas 1 dag “weekend” en dan moet ik er weer 6 werken. We zitten nog niet eens aan de top, hoe moet dit dalijk gaan??

Jep! Als je me een pb stuurt met je naam voeg ik je even toe :slight_smile:

1 like

Valt me echt vies tegen van m

2 likes

Ik moet echt naar bed maar mijn kat ligt op schoot te slapen en dat vind ik dan altijd zo zielig :roll_eyes:

Neem je kat mee naar bed

1 like

Ik eis een motie van wantrouwen.

4 likes

Misschien moeten we kamervragen stellen

2 likes

Ik zie net op fb een post voorbij komen van een vakantiepark die zijn accommodaties beschikbaar stelt aan zorgpersoneel om reistijd te verkorten etc. Super lief gebaar. Reageren er allemaal mensen: oh, een weekje er tussenuit als de crisis voorbij is lijkt me zo heerlijk.
Mijn vakantie is geannuleerd door corona, ik wil wel een weekje weg!!!
Waarom heb de zorg hier alleen recht op, ik moet ook gewoon werken hoor. Doe mij vakansie.

Mensen, dat staat er niet!!! :rage:

7 likes

Geen idee waar ik dit moet neerzetten maar ik kende dit nog niet dus ging dit kijken maar wat leuk:

En Tim zijn opa :heart:
7 likes

Bekeek net de indeling van de ploegen voor de tijdelijk ingestelde ploegendienst. Alle vervelende collega’s zitten in de andere ploeg! Ik ga ze de rest van de crisis niet meer zien :bounce:

46 likes

Ik heb dus net een paar (dure) dingen besteld en nu denk ik echt YAS GIRL INDEPENDENT WOMAN YOU GO GIRL

Ben gewoon blij/trots dat ik zelf dingen kan kopen als ik het wil en niet mn handje hoef op te houden. Als ik dan ook rond kijk in mn huis denk ja vriendin heb je zelf allemaal voor elkaar gebokst. En dit gevoel heb ik niet vaak dat ik trots op mezelf ben, dus geniet er nu extra van.

Ik bedoel dit trouwens niet gemeen naar vrouwen die om wat voor reden dan ook niet werken. Dit gaat puur over mij, haha.

49 likes

Wat doe je nu de wereld plat ligt?

Ik heb een quiz gemaakt van 118 dia’s, 8 rondes over van alles en nog wat. Geografie, muziek, nieuws, bekende personen, films.
Morgen mij ouders laten spelen :yum: dan kan ik er nog wat fouten uit halen.

Als iemand hem daarna wilt hebben om te spelen, hit me up :joy: Heb er dik zes uur aan gewerkt vandaag haha.
‘T is een quiz voor boomers, millenials & gen Z denk ik :crazy_face:

51 likes

Yass love me some quizzin ik wil wel!

2 likes

Omg jaaaa wil ik! Heel leuk :raised_hands:t3::raised_hands:t3:

1 like

Ja heel graag!

1 like

Omg ja die wil ik! Zo leuk!

1 like

Enige wat ik dit weekend heb gedaan is dutjes en vroeg gaan slapen met mijn vriend en nu lig ik dus nog steeds wakker terwijl de wekker over 3,5 uur gaat :heart::heart::heart::heart::heart:

4 likes