Jaaa ik ook!!
Ik lig al 2 uur wakker, zo kut
Nog een leuke tip voor plantenmama’s of papa’s:
Planten die anders weggegooid zouden worden een tweede leven geven! 17,50 voor een box
Jaaa ik ook!!
Ik lig al 2 uur wakker, zo kut
Nog een leuke tip voor plantenmama’s of papa’s:
Planten die anders weggegooid zouden worden een tweede leven geven! 17,50 voor een box
Bah,ik lig nog steeds wakker.Sowieso dat ik morgen amper mijn bed uit kan komen.En dat terwijl ik zoveel geslapen heb dit weekend.En mijn ene buurjongen heeft op dit achterlijke tijdstip nog zijn muziek keihard aanstaan en negeert mijn appje gewoon.Morgen maar wéér de huurbaas bellen.Laf it.
Pff ik heb honger dus ik kan niet slapen
Waarom ben ik wakker
Ik kan niet slapen.
Het komt door die verdoemde “ZoMeRtIJd” of whatever it may be, stop het verzetten van de klok!!!
Ik begin nu ernstig te twijfelen of het nog wel slim is om in slaap te vallen
wow volgensmij ligt het aan het weer ofzo, ik lig ook wakker
Het is ook nog geen volle maan (volgens internet).
Dan slaap ik ook slecht.
Hier ook team slecht geslapen. Nachtmerries (niks voor mij) en een hele tijd wakker gelegen, bleh.
Vandaag begin ik weer met vanuit huis werken en heb gisteren een heel schema gemaakt voor mezelf om een beetje structuur te krijgen. Over een kwartiertje ga ik wandelen alsof ik naar het treinstation moet (nee niet een essentiële wandeling maar wandelen mag nog)
Een uur eerder wakker dan m’n wekker en zit hier nu echt met crackhead oogjes helemaal klaar gemaakt op de rand van m’n bed te wachten tot ik weg moet.
Ja ik wil ook!
Goed bezig fitgirl visual!
En jaa dat blijf je wel even zien in mijn ervaring, zeker een week. Heb dat ooit gehad dankzij een ovenrooster en toen waren ook allemaal mensen bezorgd dat ik me had gesneden maar het was gewoon die brandwond
(Is nu niets meer van te zien overigens!)
Jaaa, heel graag!
Ik wil in bed blijven liggen.
Ik heb straks een uur een “virtueel team event” waarin we een uurtje gaan kletsen basically en elkaar “beter leren kennen”. Ik heb daar echt geen zin in of behoefte aan maarja verzin nu maar eens een smoes om niet deel te nemen.
Hoezo moet ik nog dealen met dingen als zomertijd als iedereen toch de hele fucking dag thuis zit???
Ik heb het even heel moeilijk.
Heb 2 weken geleden mijn vakantie vroegtijdig moeten beëindigen, wat heel klote was en we krijgen niks vergoed dus financieel ook rot.
Ipv vakantie een week thuis rondgehangen.
Daarna heb ik een week thuis gewerkt, maar was mijn vriend er nog, omdat hij ziek was.
Nu is hij weer werken, gelijk hele week weg (ook s nachts ivm zijn beroep) en heb het even heel zwaar.
Ik voel me niet lekker, mis een goed bureau en een goede stoel en ben ineens helemaal alleen terwijl ik wel productief moet zijn. Het valt me even zwaar.
Ik weet dat er meer mensen zijn die al langer in deze situatie zitten maar heb t idee dat het nu pas bij mij binnenkomt van de vakantie. Kan ook niet zomaar iets nieuws boeken en vind t echt zuur dat wij niks terug krijgen, terwijl anderen, die niet vertrokken zijn, alles terugkrijgen. Als wij niet op vakantie vertrokken zouden zijn, hadden we nl ook niks gehad omdat t toen in 1 dag helemaal omgekeerd was.