Ik zag dit laatst ook al bij een vriendin en nu zie ik het hier dus nu ben ik gezwicht. Thanks voor de reminder!
Haha hier nog een, ben ook echt pas net uit bed. Helpt ook niet dat ik te weinig cliënten heb nu om te spreken. Vandaag zelfs geen??
Jaaaa! Kan ik wat met mijn ouders en broer doen!
Ik ga de quiz vanavond hier thuis laten spelen en daarna moet ik ff kijken hoe ik hem met jullie kan delen!
Het is een PowerPoint met heel veel foto’s en 36 audiofragmenten dus ik denk het best via WeTransfer of zo, hoewel het van @anon44204370 ook een leuk idee is Even over nadenken.
Ik heb hetzelfde! Moet nog wel naar kantoor om de dag voor bereikbaarheid voor clienten, maar er belt niemand.
Ik voel echt elke dag mn motivatie wegglijden, maar nu is het wel echt 0.
Herkenbaar, mijne gaan de hele tijd op mijn laptop en studiemateriaal liggen voor mijn neus. En het allerirritantste, zodra ik opsta van mijn stoel, gaat mijn kat daar liggen!! Ook al is het maar 1 seconde
Ik wil je kat wel lenen hoor!
Vannacht hadden de bovenburen ruzie tot een uur of vier. Vorige week ook al zo’n nacht. Het is niet dat het keihard geschreeuw was maar je gaat er toch op letten. Dus ik lag heel onrustig in bed.
Oh wauw net even gekeken dit, heel mooi idd. Dat stukje alleen waarin hij vertelt over zijn dagelijkse ritme en dat hij geen vrienden meer heeft en over dat hij zo blij wordt van dat de mensen aan de kant gaan voor hem op het festival . Helemaal emo hier op de maandagochtend
Ik heb officieel geen leven. Vandaag heb ik de mijlpaal van duizend dagen behaald in een snapstreak.
Ik word met de dag steeds bejaarder. Mijn hoogte punt vandaag is dat ik even mn moestuin leeg ga halen en opnieuw dingentjes ga zaaien.
Dat heeft niks met bejaard zijn te maken, dat is gewoon heel leuk!!
vergeleken met anderen heb ik het echt takke druk op werk. Heb nu even kwartier rust voor mezelf ingepland. Normaal zou ik naar de koffie automaat lopen, maarja ik zit thuis.
Pfff ik heb één collega die nog wel op het werk is bij ons, maar zij belt me de heeeele tijd om vragen te stellen die nergens over gaan voor mijn gevoel, volgens mij heeft ze gewoon bevestiging nodig dan en verveelt ze zich in d’r eentje ook een beetje. Had net ook al via de app op een berichtje van haar geantwoord met hoe iets moest, belt ze me daarna alsnog voor bevestiging terwijl ze het prima begrepen had (plus zij werkt hier al sinds voor ik geboren ben en ik ben in februari begonnen dus wat weet ik nou). Maar het haalt me echt zo uit m’n concentratie thuis, fucking irritant
Vandaag komt eindelijk m’n Picnic-bestelling, krijg ik zojuist een melding dat oa het wcpapier niet geleverd wordt Staat wel gewoon nog als op voorraad ook. Had dan een ander pak toegevoegd in plaats ervan jongens. Kan niet naar de supermarkt gezien ik een hoog risicogroep val, maar ga ook niet nog mega lang kunnen doen met de voorraad die ik nog heb (thank god dat ik überhaupt altijd veel voorraad heb, anders was het nog zuurder). En wil ook niet zo snel mogelijk alweer bestellen voor alleen zoiets, los van dat je weer een minimum bestelwaarde moet hebben dan, kan ik met de boodschappen die ik vandaag krijg wel weer even vooruit namelijk en heeft een ander meer aan zo’n bezorgplekje.
ugh, mega jetlag van de zomertijd
Kan je het misschien via bol ofzo bestellen?
Ik snap ineens waarom ik vanochtend zo vroeg uit mezelf wakker was, was heel die zomertijd alweer vergeten hahaha.
Huh zomertijd is toch juist later wakker worden? Of is mijn lichaam me nou totaal voor de gek aan het houden? Zou me ook niks verbazen hoor ik ben totaal alle besef van tijd en ruimte kwijt, zelfs voor het eerst in jaren m’n pil gewoon een dag vergeten in te nemen omdat ik niet meer wist welke dag het was