Pff bizar hé, ik kan dus gewoon niet onthouden welke dag het is. Ze zijn allemaal hetzelfde.
Moet ik je een pak opsturen/langsbrengen? Heb een pak liggen van Kruidvat. Als ik me het goed herinner (en je niet verwar met een andere forummer :p) woon je niet megaver van hier, je mag me wel een DM sturen?
Oh ja huh hahaha nee je hebt gelijk!! Nou dan is mijn lichaam gewoon compleet van slag.
Nee geen normaal toiletpapier en dan gewoon één pak ofzo. Althans niet voor een beetje normale prijs. Kan ook nog wel vooruit, maar doe echt geen 12 dagen met een rol zoals laatst werd gepost haha. Eerder 2 ofzo gezien ik de ganze dag moet plassen doordat ik liters thee en water drink op een dag haha.
In welke omgeving woon je? Misschien kan een van ons wat rollen voor je deur zetten.
Vandaag last van de die K’s van kut. Koorts, kortademig en knallende koppijn.
Thnx. Ja, als ik kortademig ben is dat niet zo gek al voelt het nu wel anders aan.
Kennen jullie de app Slowly? Het is een penvrienden app. Je kan op basis van interesses mensen kiezen van over de hele wereld om een digitale brief aan te sturen. Je locatie bepaalt dan wanneer die aankomt, die als iemand aan de andere kant van de wereld zit duurt het bijvoorbeeld een dag, Engeland duurt 2 uur, etc. Ik vind het echt een leuk idee dat je bericht niet meteen wordt verstuurd maar dat je moet wachten, inderdaad een beetje zoals met brieven sturen.
Ik heb nu net een account aangemaakt maar nog niks verstuurd. Ik weet ook niet zeker of je maar een paar postzegels hebt en er daarna voor moet betalen want dan is het wel minder leuk haha.
Maar ik dacht misschien wel leuk voor mensen hier die zich nu vervelen en nog wat sociale contacten willen!
Vandaag komt mijn werkgever langs om werk te brengen dus ik baal nu al dat ik vandaag een bh en een broek aan moet. Ik heb ook nog een mega puist dus ook nog het dilemma of ik hem ga bedekken of de ballen heb om gewoon au naturel te zijn.
Ik zou bijna WATWEL.MAG beginnen met quotes die niet gejat zijn.
skype meeting doen en dan kan je je scherm delen!
In het kader van pubquizzen: Kahoot is ook leuk hiervoor! Vrienden en ik organiseren zondag voor de derde keer onze ‘niet-in-de-pubquiz’ via Kahoot + Hangouts. Elke week neemt iemand het stokje over. Dus je krijgt ook steeds vragen die passen bij de persoon die de quiz maakt.
En donderdag host ik DVDD (Dikke Van Dale Donderdag), met alleen maar vragen over woordbetekenissen en dingen als ‘Welk synoniem van penis staat NIET in de Van Dale?’.
(De helft van de lol zit al in de voorbereiding haha)
hahah omg dit klinkt fantastisch. De naam alleen al is geniaal gevonden
Thanks jongens voor het meedenken en aanbod, heel lief! Bedacht me zojuist dat ik naast nog wat rollen ook nog een heel groot pak met papieren zakdoekjes in de berging heb liggen, dus daar kan ik ook nog mee vooruit anders (geluk bij een ongeluk nu die allergieën waardoor ik altijd een hoop zakdoekjes op voorraad heb haha)! En keukenrol, al lijkt me dat niet prettig om mee af te vegen maar dan kan ik die gebruiken als zakdoekjes desnoods mocht het onverhoopt toch opraken voor m’n volgende bestelmoment.
Kan ik nu weer terug naar balen dat ik geen snoep meer toe kon voegen gister, terwijl ik dat al veel te lang niet gegeten heb (en extra zin in door de foto’s van @tuula haha)
Je kunt brownies oid voor jezelf bestellen
Ik zit op 553 en 1000 is echt ons doel. Bij 365, 500, 750 en 1000 gaan we uit eten
You can do this!
Ja van chocola heb ik dan nog wel genoeg (verschillende zakken/smaken paaseitjes) en ook ingrediënten in huis om koekjes ofzo te maken, maar heb van echt snoep-snoep niks meer liggen helaas haha (maar is een luxeprobleem hoor )
Pff ik heb al 2 maanden een lichtelijke loopneus enz en ik heb nu sinds donderdag ook hoofdpijn… begin er echt gek van te worden. :S