Wacht even … eerst Alwin en nu dit. Hmm bijzonder
Ohhh nee wat erg
Lief dagboek, ik heb me al 4 dagen afgesloten voor corona-nieuws en het bevalt prima. Werk, hondjes en 90 Day Fiance om de dagen te vullen. Verder heb ik weer niks meegemaakt. Tot morgen!
Ik vind dit wel een bold statement van een Zuid Limburger.
Hoewel ik eigenlijk niet weet hoe jij klinkt, maar ken er genoeg uit die buurt.
Ik heb mijn eigen haar geknipt voor het eerst en ik moet zeggen, ben niet ontevreden. Werkte wel verslavend, wilde alleen maar meer meer meer knippen maar heb me in kunnen houden voordat het verpest werd
Ik zal NOOIT NOOIT NOOIT een spraakbericht opnemen hier
Omg ja, niets liever!
Hahha fuck you ja door dit soort dingen dus he
Zal me ook helemaal niks verbazen als jij ineens een keihard Rotterdams accent hebt. Maar dat je ons op het verkeerde been probeert te zetten met al die Limburg verhalen.
Nee nee! En ik weet ook niet hoe dat moet op het forum want ben maar een simpel limburg meisje dat niet bekend is met hedendaagse technologie
Nooit gedacht dat ik nog ergens optijd bij kon zijn.
Jaja en wegggggg met zachte G
Ik wil jullie deze video van the Backstreet Boys die vanuit hun huis I want it that way zingen niet onthouden. Wie van jullie zingt nog meer de stukken mee zoals Kevins’ zoontje?
Oké m’n broodbakmachine is stuk. Hij mengt wel maar hij verhit/bakt niet meer.
Dus het brood staat nu op de kachel om straks de oven in te gaan. Huil.
Ik heb een opslag gekregen van 2,24 op mijn bruto uurloon blessed bossbabe
Kut te laat
Ik lig in een schoon bed, met schone haren en vers geschoren benen. Ik ben gelukkig.
Ik heb weer Hello Fresh besteld. Niet heel goedkoop maar ik hoef me nu nog maar drie dagen per week druk te maken over wat ik ga eten.
Vind het oprecht lastig om een heel weekmenu te maken en drie dagen is nog wel te doen.
Ik kijk nu al uit naar de kokkerel sessies in de keuken.
Update: na 2 uur in de supermarkt te zijn geweest en meerdere appjes als: “waar ligt bouillon?” - kipfilet of kipdijfilet?” - “is een kleinere/grotere maat goed?” , kwam hij gefrustreerd thuis met de boodschap dat ik het lijstje voortaan echt wat duidelijker moet maken