Ik heb zin om koekjes te bakken
Woooow, na maanden mailen en gedoe krijg ik eindelijk een mail van mijn oude huurbaas dat ik mijn borg (meer dan €2000) terugkrijg!
Heb je die post nog ergens staan haha?
Ik had echt nooit verwacht dat ik niet een droger zou missen. Nou heb ik thuis weinig ruimte om het uit te hangen maar ik vond dat altijd zo irritant en lang duren. Maarja misschien als ik straks weer minder tijd heb dat ik een droger wel ga missen. Moet nou direct aan de buurvrouw van m’n ouders denken. Zij heeft 2 wasmachines en 2 drogers voor een gezin van 5 en zij is altijd al huisvrouw. Wat een onzin. :’)
Actie van de dag: draaien aan de pepermolen met de deksel er nog op
Had 'm even opgezocht! Werkt dit? een link naar de post (anders krijg ik op m’n kop voor dubbelposten). Edit: ohja dat werkt. Als je erop klikt zie je ook de foto.
Wil echt een dutje doen maar ben ‘thuis aan het werken’ (geen flikker te doen). Niemand gaat mij bellen, niet eens mailen waarschijnlijk, in de komende uren. Maar de goedzak in mij zegt natuurlijk dat dit echt niet kan dus ik wacht netjes tot 16:30
Ik kom er achter dat de alle seizoenen van ‘Het zonnetje in huis’ op videoland staan. Omg zo leuk
Zet een PowerPoint aan zodat je laptop aan blijft en lekker dutten
Dankjewel! Gekocht. Had niet zo’n zin om ervoor in de rij te staan nu
Ik heb deze hele crisis aangepakt om mijn huis op te ruimen en het einde is in zicht. Heb net zelfs mijn schuur ingericht. En het grofvuil heeft vandaag mijn laatste spullen, inclusief fiets (waarvan alleen het frame nog bestond) opgehaald. Wat is grofvuil-ophaaldienst toch geweldig!
Ze zijn net bezorgd! Ben heel benieuwd
Jaaa zo leuk!!
Als je een losse schroef mist (iets kleins), kan je met de Ikea chatten. Dat automatische programma brengt je bij een bestelformulier en zegt aan het einde: ‘ok, dat ga ik weer verder met mij … (random Ikea-meubel) in elkaar zetten.’ Ik heb al gehad dat mijn virtuele vriend een BILLY en een KALLAX in elkaar ging zetten.
Ik ben zo fucking dom. Had m’n adres bij Lidl niet veranderd dus de sportspullen waar ik heel erg naar uitkijk gaan naar mijn oude adres. Ik wil daar absoluut niet heen om iets op te halen en wrs gaat het direct retour als ze het niet accepteren omdat DHL fucking incapabel is. En dan moet ik het opnieuw bestellen maar ik had een gelukje met deze set, is al weken uitverkocht. En dan lukt het me vast niet om m nog een x te bestellen grrrr
Ik wil mijn was de komende weken wel brengen zodat je daarmee je oude wasmiddel op kunt maken en voor je eigen was al je nieuwe kan gebruiken, geeeeen probleem!
Ik moet meer tussenstops maken.
Kom ik weer hoor met mijn microsoft teams, maar je kunt nu ook eigen achtergronden gebruiken tijdens meetings Net drie kwartier lang mijn collega’s een slideshow van mijn vakantie laten zien
(als je het bestandje kopieert naar: %appdata%\Microsoft\Teams\Backgrounds\Uploads kun je hem selecteren)
Dat lijkt me ook zooo zuur haha. Maar dan denk ik aan het feit hoeveel geld je per maand weggooit voor die hele kleine kans en dan denk ik nah laat maar.
Ik had zo’n flinke to-do lijst vandaag! Maar mijn unboxing pakketje is er nog niet, het andere pakketje kan ik pas naar 4u ophalen. Mijn videogesprek is verplaatst van 2 naar 4, de masterclass is vanavond en er is een waterleiding storing waardoor ik ook niet eens kan afwassen! Nog even wachten tot de zon goed staat en dan kan ik tenminste wel foto’s maken voor m’n blog, is tenminste iets haha.
Ben echt blij dat ik onlangs allerlei soorten munt heb gekocht. Ben sinds gisteren verse munt thee aan het drinken ipv ice tea enzo.
FYI ananasmunt ruikt super lekker zoet, maar valt tegen in de thee.