Wat je even kwijt wil #36

Ik kijk Britts Gouwe Ouwen… Britt en ouderen is wel een leuke/goede combi. :grin:

3 likes

Maar echt :sob:

1 like

Ik proef die smaak nu gewoon op mijn tong. Echt een gemiste kans dat ze deze niet opnieuw hadden uitgebracht toen dat gedrocht van de nieuwe lion king uitkwam, dan was die film nog ergens goed voor.

3 likes

Oh man ik vond die snoepjes die je tegenkwam altijd zo smerig haha :joy: denk dat daar mijn afkeer voor bv yoghurt met kleine stukjes fruit erin is ontstaan

2 likes

Die waren zo goed! Zowel qua concept als smaak :heart_eyes:

1 like

Omggg de leven. Sws was ijs toen veel beter dan nu. Echt flikker op met je italiaanse schep ijs bakken. Ik wil knetter ijsjes!

2 likes

@anon76889665 @Soy.peor ik wil gewoon bijna Nestlé mailen van HALLO BRENG DIT TERUG!!! En dan screenshots van jullie reacties want ik ben niet de enige die deze ijsjes mist!

8 likes

Oh de nostalgie! Die waren zo heerlijk. Van die slijmerige gummies erin :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Slijmerig maar smakelijk!

8 likes

Zooo lief al die kaartjes!!! Ik word hier echt warm, blij en huilerig van!!!

3 likes

Soms voelt het echt als mensen teleurstellen als ik weer aangeef dat mijn zoveelste switch, het docentschap, ook niet iets wat ik mijzelf jarenlang zie doen. Ik heb al zoveel verschillende dingen geprobeerd in het leven en loopbaancoaching etc. gehad. Maar echt elke keer ben ik na een half jaar / 9 maanden op een bepaalde baan uitgekeken. En dan heb ik ook wel geprobeerd om het plezier van dingen vooral buiten werk te zoeken maar, van binnen blijf ik dan ongelukkig. En het hoeft niet perfect te zijn en droombanen bestaan niet ,maar het zou zo fijn zijn als ik iets voor een langere tijd wel oké blijf vinden. Ik ben veranderlijker dan het weer.

9 likes

Oh man er is woedt hier in de buurt een hele grote natuurbrand en die is zo hevig dat mijn complete slaapkamer, ondanks dat de ramen al sinds vanmiddag dicht zijn, helemaal naar rook ruikt. Alsof ik zo naast de brandhaard zit terwijl die nog een heel aantal kilometer van mij vandaan is. Heb zelfs voor de zekerheid maar even alles gecheckt of het hier niet was omdat het zó sterk ruikt. Bizar dit. Eerst regent het alleen maar en nu is het zo droog dat er overal brand uitbreekt en dan is het nog geeneens heel warm buiten.

Hoop echt dat ze het snel kunnen blussen en dat er geen dieren hoeven te lijden. Al is dat laatste vrijwel onoverkomelijk :pensive:

2 likes

Doee plzz.

1 like

Ik moet bijna huilen als ik eraan denk. Deze waren mijn favo!

2 likes

Man, wat mis ik dit ook zeg :heart_eyes: goede omschrijving

1 like

Dat je op het vliegveld staat te denken hoe kom ik bij mn airbnb eigenlijk? Wat heeft de verhuurder gestuurd? Waar is mn internet??

3 likes

Ik vind ineens deze nonnen op tiktok haha.
@Hatsmetflats misschien een idee voor je vriendin haha

7 likes

oh en dat je dan de taxi neemt maar het hele ritje stresst of dat je het wel overleeft omdat ze zo snel rijden

Hahaha ja “Weet jij waar dat appartement is?”
Eh… ja kijk ik zo wel.

Bij de taxi “ehhh… kak… yes drive please i eh
. Will search the adress”

4 likes

Wanneer je je droomvacature tegenkomt maar hij al drie weken online staat :sob: toch maar even gemaild en fingers crossed nu maar ze hebben vast al iemand…

1 like