Als je daarna je caramel en highlights terug wil: nee
Het zijn professionele werklui die daarmee hun boterham verdienen dus ik heb er maar niks van gezegd. Als het gewoon de bewoners zelf waren dan was ik wel even naar ze toegestapt of ze twee keer een kwartietje niet zouden kunnen boren haha
de Siri van een vriendin reageert altijd als ze ‘SERIEUS???’ zegt
dat is dan ook altijd op mooie momenten zoals
‘heb je gehoord dat zij seks heeft gehad met de buurman’
‘SERIEUS???’
en dan knalt Siri d’r effe tussendoor met een ‘WAAR KAN IK JE MEE HELPEN’
Mijn rijbewijs verloopt volgende week en ik zag mezelf al helemaal moeilijk doen met een pasfoto maken en lang wachten en gedoe in deze tijd, maar nu is het aangepast en alle rijbewijzen die na 16 maart verlopen zijn geldig t/m 1 juni. Toooooop.
Ik zie nu pas aan de kleding hoe en wat. Ben geen fan van gluren.
Ik kan echt geen Dalgona koffie ~recept~ meer zien
Dat weet ik dus niet zo goed! Het zijn 2 stukken massief houten tafelblad en de tuintafel. Heb ik nog nooit eerder gedaan dus straks is het 3 uur werk haha.
Dit weekend is het weer kouder dus dan zitten er minder mensen buiten of hebben het raam open, dat is beter denk ik.
Oh bedenk me net dat ik het ook gewoon in de buurt-app ff kan vragen! Dat ga ik doen.
Noodles en chips is mijn ontbijt. Ik hoef vandaag in ieder geval niet bang te zijn dat ik te weinig zout binnen krijg.
Waarom zou je ook die moeite doen om het opte schuimen om vervolgens dat schuim door je melk te roeren.
Zelf gewoon een espresso doe het bij je koude melk ijsklontjes en een siroopje erbij klaar.
Vandaag komt mijn haarverf binnen en ik heb al helemaal zin om te vloggen voor mijn vriendinnen terwijl ik mijn haar verneuk.
Mijn huid is droog. Lijkt wel de Sahara joh. Zo eens douchen en daarna even dik insmeren en dan zeesterren op bed terwijl het intrekt met een slechte serie
Ik ging net lesgeven via hangouts en heb mijn scherm gedeeld met 8 jochies van 10.
Toen opende ik het forum per ongeluk 1,5 seconde
Ik ben exposed denk ik.
Ja of drink gewoon een pak suiker op met af en toe een slok melk
Mvg influenza
Hoi kindjes van juf groentakje! Ga eens even heel vlug terug aan je schoolwerk in plaats van hier zitten te gluren
Ik merk altijd dat ik me weer mentaal beter voel als ik weer spontaan zin heb om in de woonkamer te dansen. Zat een paar weken in een dipje, maar zojuist was het moment daar
Ik heb oorpijn, mis mijn collega’s en ik vind mijn werk saai. En ik vind dat laatste altijd zo’n kutbesef. Soms is het wel leuk en uitdagend, maar dat is 1x in de 3 weken ofzo. En andere dingen boeien me vrij weinig waardoor ik het ook niet goed onthoud. Ik voer het uit en keer daarna ben ik weer vergeten hoe ik het moet doen.
Werken om de huur te kunnen betalen, dat realiseer ik me nu elke dag. Zeker in deze tijd wanneer je niks met je geld verder kunt doen. Zeker als iemand dan weer zegt dat we maanden niks kunnen doen/het normale leven oppakken. Saai.
Soms heb ik er totaal geen zin in maar doe ik wel muziek aan en dwing mezelf zowat om te dansen omdat ik me erna altijd beter voel.
Misschien moet ik dat nu ook ff doen
Nadat ik de vorige keer maar een beetje ellendig heen en weer stond te springen dacht ik ja waarom doe ik dit eigenlijk ook. Maar go for it!
Hahaha en als jullie toch hier kijken
VERBETER JE RODE BOLLETJES OP SNAPPET
Liefs,
jullie juf