Oh leuk ga ik ook kijken! Want vind elise schaap echt heel grappig
Ik zit altijd aan mn telefoon vastgeplakt maar als ik hem toevallig een uurtje wegleg heb ik allemaal gemiste oproepen en gesprekken
Wat rot zeg! Jij hebt net zoveel plek op die plek als hij heeft, dus hij moet zijn mond houden! Ik snap dat je er door van slag bent, is ook niet niks als iemand zo reageert!
Oops ik bedoel trouwens seizoen 11! niet 5.
Paprika en/of courgette vullen met rijst?
Of tomatenrijst met paprika erdoor (en ui/knoflook heb je vast ook wel in huis?).
Anders kom ik ook uit op saaie pasta of saai groenten roerbakken met rijst.
@Hatsmetflats Wat vervelend van je ouders zeg. Ik hoop dat ze je hint begrijpen, want het lijkt me een hele lastige situatie en ik kan me voorstellen dat je je er soms heel naar onder voelt.
Zucht, ik ben soms zo gevoelig voor korting. Sta ik eerst te twijfelen tussen gewone en kastanjechampignons, kies ik de gewone want die zijn toch weer 50 ct. goedkoper ofzo. Kom ik daarna bij de kassa, zijn er losse nakd bars voor 35% korting (nog steeds duur per stuk dus). Neem ik er daar 4 van mee want ja korting
Net 20 minuten in de wacht gehangen met een post office in Dallas, TX over een verloren pakketje. Deze telefoonrekening wordt heftig man.
Ik voel me echt gestresst en opgejaagd vandaag. En nu laat ik ook nog eens mijn telefoon in het water vallen hij doet het gelukkig nog wel maar hij is bijna leeg en geeft wel een melding dat de usb poort nat is en ik dus niet kan opladen. UGH
BRING IT ON STAAT WEER OP NETFLIX
wel alleen 2 tot en met 5, maar dat mag de pret niet drukken
Ik zou wraps beleggen met kaas en tomaat (of puree als je dat hebt) en dan schijfjes courgette en champignons en wat je verder lekker vindt. Dan in de oven. Dus wraps beleggen als pizza
Ik had mn broertje naar de winkel gestuurd om garnalen en zeekraal, komt ie terug met een kassabon van 25 euro
excusez moi?
zeker 3 kilo garnalen of zo?
Preirisotto met kastanjechampignons
Shakshuka
Moussaka
Quiche met geroosterde groenten
Met zon geld pistool.
Zo kut, ik verslikte me op de parkeerplaats bij de supermarkt, wat eindigde in een hoestbui. Mensen keken zo argwanend dat ik de winkel niet in durfde hahahaha
Is er hier iemand met verstand van Microsoft Office pakketten? Ik snap niet waarom deze professional plus (https://www.bol.com/nl/p/microsoft-office-2019-professional-plus-retail-verpakking/9200000120806629/) die meer programma’s lijkt te hebben, goedkoper is dan deze met minder programma’s? (https://www.bol.com/nl/p/microsoft-office-2019-home-business-eenmalige-aankoop/9200000098946447/)
Ik vind het wel verdrietig klinken. Ik snap het wel en het is ook heel lief dat je zoveel begrip voor hen hebt. Logisch ook maar je mag ook wel aan jezelf denken. En dat ze er niks aan kunnen doen wil niet zeggen dat het daarom niet pijnlijk is en mag zijn. Hele saaie digitale knuffel vanaf hier. En weet dat je gevoel er gewoon mag zijn en ook echt belangrijk is. Lekker cliché maar het is echt zeker zo. En wat de anderen ook zeiden, je komt hier altijd zo ontzettend vriendelijk en leuk over, dat moet ook gezegd worden.
Welke heb je besteld?
Deductief is, als ik het me goed herinner, dat je op basis van een bestaande theorie onderzoek doet dat de theorie verder bevestigt (of niet), toch? Dan start je dus vanuit een bestaande theorie en beschrijf je in het theoretisch kader wat er hierover al bekend is. Als de theorie bijvoorbeeld is dat er een positief verband bestaat tussen variabele x en y, beschrijf je in je theoretisch kader de bekende informatie over x, y en het positieve verband daartussen. Uit het interview zou dan moeten blijken dat ook de geïnterviewde dit positieve verband ziet/ervaart (of niet). Wel lastig om bij deductief onderzoek niet bij het theoretisch kader te beginnen, lijkt me. Of haal ik het toch door de war met inductief?