Oh thanks mensen, staan dingen tussen die ik nog nooit op heb. Moussaka en tomaatrijst :o inspiratie voor deze week!
Ik heb helaas geen oven trouwens
Ik vond trouwens nog glasnoedels in de kast en had ook nog vegetarische kip in de vriezer (love mijn voorraad) dus ik eet spring rolls . Nog nooit vega kip op, laat staan op een spring roll dus ben benieuwd.
Kun je gewoon geven en nemen ze ook wel gewoon aan zolang je het niet met je mond geeft
Ja dat zou kink shamen zijn
Fuuuuck m’n vriend is ontslagen omdat het bedrijf al zo lang stil ligt door de corona (z’n bijbaan, we zijn studenten) Superkut, hij had het daar al 2 jaar naar z’n zin
Ik moet nog een uurtje werken en dan ben ik wel klaar…alleen ben ik allerlei filmpjes aan het kijken en het forum bij te lezen dus dat wordt nu zeker 3 uur achter de laptop zitten.
Ik heb echt zo hard zitten janken tijdens het kijken.
Heftig hè
Over Gabriel Fernandez
Ik vond het proces zelf ook heftig om te zien. Nog naast het vreselijke verhaal. Om te zien hoe het werkt met zo’n jury etc en dat je dus over zulke dingen gaat ofzo… en dat je als jong meisje in zo’n zaak opgeroepen kunt worden. En pff wat een leed. Ik wil hem zo graag knuffelen… en zeggen dat hij veilig is. Dat riep het echt bij me op.
Ja dit houdt me echt tegen met bestellen want heb dus helemaal geen contant geld meer. We hadden tijdje terug een nieuwe tv besteld bij Coolblue en ik vroeg of de bezorger mij mss een tikkie kon sturen voor fooi, maar dat kon hij niet.
Ik hou me nog in!
Bij ubereats en deliveroo kun je bij sommige restaurants fooi toevoegen bij de bestelling! Geen idee of dat dan ook écht naar de bezorger gaat, maar het is wel een handige optie als je geen contant geld hebt.
Ja je hebt helemaal gelijk. Alleen ik heb het onderwerp dus gekregen en weet gewoon niet eens hoe ik hier literatuur bij moet zoeken. Deductief is dus eerst theorie en daarna interview en inductief is eerst een interview en daarna theorie.
Ja, superlief! Ik DM je mijn adres
Eerst zoeken op de variabelen uit het onderwerp op Google Scholar/de website van je ub (dus als je onderwerp is ‘meer vitamine D leidt to meer levensgeluk’ begin je met zoeken op ‘vitamine D’ en ‘levensgeluk’), daar rollen altijd wel artikelen uit, en dan kan je in de bronnenlijsten van die artikelen weer meestal aanverwante artikelen vinden. Zo deed ik het altijd.
Ik kijk spoorloos en ik dacht oh wat zielig die jongen heeft een spraakgebrek.
Maar hij spreekt gewoon Fries. Wat lelijk
Ja zo klinkt het echt makkelijk. Heb mijn onderzoeksvraag even in een spoiler gezet, als ik op deze variabelen zoek krijg ik hele andere artikelen te zien.
Samenvatting
Weg
Weg i.v.m. herkenbaarheid
Dubbel betalen doen ze bij ons niet aan maximale inzet voor een minimaal loontje
Lol we gaan zelfs gewoon weer open van 10 t/m 6 uur. Alleen de zondagen niet. Echt weer heel raar allemaal, maargoed het zal wel. Mocht iemand nog de behoefte hebben om een baksteen door een ruit te gooien
Dankjewel! Als je zou willen graag! Alleen zorgprofessional is al een algemeen woord voor iets in de zorg omdat de andere heel specifiek is en ik al helemaal niks over kan vinden.
Ahh shit ik was dit vergeten thanks ga nu terugkijken