Wat je even kwijt wil #36

Helaas helaas

5 likes

Vruuuuger had je van Mora ook van die diepvriesbroodjes ham kaas ofzo, die at ik echt elke week op de manege en baal nog steeds dat ik ze nergens meer kan vinden. Die kroket is idd ook zo lekker

2 likes

Dan nog verdien jij veel beter dan hoe zij met je omgaan. Zelfs bepaalde ‘etiketjes’ zijn geen reden om altijd zo met je eigen dochter om te gaan. Ik vind het echt rot om te lezen dat je zo bent opgegroeid. Je komt op FF altijd over als een gezellig en zelfstandig persoon die zich door allerlei rottige situaties heenslaat. Gurrrrrrrl you deserve the world.

34 likes

Je maakt me aan het huilen, alsjeblieft geef een knuffel? hahahuil heel lief

Maar dan wel een knuffel op 1,5 meter afstand. Of een bak ijs als je in Nederland nabij Utrecht was haha. Ik heb nu 5 bakken ijs.

Ik was net bij de Appie om Ben & Jerries in te slaan want 50% korting en ik had echt het hele babyzitje gevuld met ijs. En kon met mijn plateaulaarzen net bij de laatste bakken ijs helemaal achterin het vriesvak. Ik denk dat andere mensen zich best vermaakt hebben toen ze mij zagen rondlopen. :joy:

7 likes

Ah, als ik in NL was, was ik nabij Utrecht geweest. En dat klinkt echt geweldig!!! Heb je het ijs eruit geschopt?

Nou als Corona voorbij is en je bent in de buurt van utje of amer dan heb je een ijsje tegoed (als je durft). :sunglasses:

Ik heb niet hoeven schoppen haha maar normaal kan ik echt niet bij die achterste dingen. Was echt vergeten hoe praktisch mijn deze schoenen zijn. Als kleintje kan ik gewoon nu hele de wereld aan. :wink:

Oh zeker durf ik dat! Mijn ouders wonen in amer, uds dat komt goed!! Yes, iets leuks om naar uit te zien :slight_smile:
Je kant altijd de wereld aan! Zeker nu, maar anders komt het ook goed

1 like

@Hatsmetflats @LizzyBennet :hearts: :hearts: :hearts: mensen kunnen soms zo stom doen

1 like

Ik ben begonnen met herhalingen van het laatste seizoen van de tv kantine en had nooit verwacht dat ik het (best) goed zou vinden. Had het jaren niet gezien en wat ik me herinner vond ik zo flauw of gewoon ongemakkelijk om te zien. Maar Elise schaap is echt goed. Vooral hoe ze Nikkie Plessen doet, Nienke plas, en die vrouw die Erica speelt in Chateau Meiland is ook geniaal. En ohhh ik vind Matthijs van Nieuwkerk ook heel goed. :joy: Ook veel beter dan ze nu meer acteurs hebben dan alleen Carlo en Irene.

6 likes

Waar kun je die kijken? Op videoland?

Ja! Staan alle seizoenen op, ik heb het over seizoen 11.

1 like

Hahaha wat superleuk om te lezen! Ik heb dit zelf ook al een tijd niet meer gegeten dus ik ga het snel weer even maken, bedankt voor de reminder :smiley:

1 like

Ik heb mijn zomerkleding in de kast gehangen en word er zo blij van! Alles weer netjes, mooie kledingstukken van vorig jaar, allemaal kleurtjes

1 like

Ik vraag me echt af wat er met mijn brein is dat ik me vét goed kan concentreren op wetenschappelijk schrijfwerk als ik een nummer van Kraantje Pappie op repeat luister??

10 likes

Weet iemand een lekker gerecht met een van de volgende ingrediënten:
Prei
Kastanje champignons
Paprika (groen en geel)
Aubergine
Courgette
Komkommer
Tomaten
(Snack wortels)
Ik kan van alles maken (want rijst, linzen, pasta, wraps, rijstvellen in huis) maar heb geen inspiratie :weary: Geen zin in curry (eet ik al te vaak). Pasta wordt het iets saais of wel iets lekkers met aubergine maar ook al te vaak op laatste tijd.
Iemand nog een briljant idee?

Of het worden toch spring rolls, maar dan moet ik naar de winkel voor rijstnoedels :weary: zwaar leven

Omdat je het goed doet papi papi papi

5 likes

Ik krijg van een klant een mailtje dat in zo’n denigrerend kuttoontje geschreven is dat ik er gewoon bijna van moet janken. Gadverdamme, gelukkig ga ik er bijna weg.

Ik wil eigenlijk wel nieuwe speakers maar omg keuzestress.

1 like

je kunt een ‘bowl’ maken, dus ff champignons en aubergine grillen, dan komkommer, tomaten, paprika
en dan rijst/linzen erbij
en een sausje erop mikken

3 likes