Wat je even kwijt wil #36

Grrrrr ik wil naar bed maar ik moet mijn bed nog opmaken. Struggles :mad:

2 likes

Als we die baksteen gooien, moet jij dan de troep opruimen?

10 likes

Ik kan wel merken dat ik niks meemaak.
Zus en ik hebben altijd een meningsverschil hoe je aubergine uitspreekt, dus dat ging ik google translate laten uitspreken. Uiteindelijk eindigden we met ‘poep in je broek’, wat 3x moest worden afgespeeld omdat ze het niet verstond. Eindstand moest ik huilen van het lachen. Ik ben net 6 jaar hè. Hoogtepunt van de dag :+1:t4:

8 likes

Hahaha zat hier ook al aan te denken.

2 likes

Haha dit doet me denken aan kinderfeestjes vroeger waarin je dan een zin aan elkaar door moest fluisteren de hele kring rond om te kijken of de zin hetzelfde was gebleven. Maar het maakte niet uit met wat voor zin je begon, de uitkomst was altijd iets met poep en plas.

2 likes

Ik mis in mn te koude outfit naar schiphol gaan. Om daar uren te wachten en helemaal hyped te zijn met vriendinnen. En dan die hele incheck ellende. En in t vliegtuig op iedereen vloeken en dan als die riem af mag alles opvreten.
En dan uuuuren wachten tot je eruit mag. En dan bij je apparement weer uuuren wachten op iemand en je afvragen of je wel bij de juiste plek bent. En dan eindelijk je opfrissen en naar buiten gaan om tappas te vreten.

34 likes

Weten jullie hoe ik een instagrampost kan downloaden op mijn telefoon? Ik wil graag een fitnessfilmpje ook kunnen raadplegen zonder op instagram te hoeven (Het gaat niet om een story)
Edit: zit al wat te zoeken op google maar vind nogal shady websites

wie op het forum had ook alweer een bijzondere collectie houten keukengerei uit allerlei landen? moest daar opeens aan denken haha, vond dat zo tof toen

1 like

Wat is ieh kwijt? Zn klompen?

Hahaha shit, ja sowieso :joy:

1 like

Zo zoet aan het flirten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik weet niet of er echt een manier is maar ik film mijn scherm als ik een filmpje wil hebben die ik niet echt kan downloaden door middel van schermopname. Ik weet niet of je toevallig een iPhone hebt?

1 like

Ik woon 50 meter vanaf de brandweer kazerne en hier in de buurt is al sinds vanmiddag een grote natuurbrand. Het is al sinds 2 uur vanmiddag een continu af en aan van sirenes en kreeg net een NL alert, best heftig :worried:

Iphone ja! Maar het is inmiddels toch gelukt. Op reddit werden wat sites gedeeld en heb er toch maar eentje geprobeerd

1 like

Door de droogte? :disappointed:

Zou goed kunnen! Ik had ook de K in m’n hoofd

1 like

Ja in Roermond. Ik kan het zelf niet zien of ruiken maar op de fotos ziet het er wel heftig uit.

@S.onrisa de politie onderzoekt nog of het om brandstichting gaat of droogte

M’n vriend zei al dat het de hele dag door sirenes was etc en dat hij pas na 2 uur nadat de brand begonnen was een nl alert had gekregen wat ie dus laat vond haha. Vooral met deze sterke wind zal het ook wel lastig zijn geweest met blussen.

@Hatsmetflats
Ik wil je ook wel een kaartje sturen!
Heb een stapel voor post crossing kan er altijd wel eentje bij :slight_smile:

1 like

Ik moet nog zo vaak denken aan mijn lievelingsijsjes van vroeger, vind het echt jammer dat deze niet meer bestaan. Is er een ander merk dat zoiets heeft?

Waterijs met insectensnoepjes en onderaan knetterijs :smiling_face_with_three_hearts:

59 likes