Wat je even kwijt wil #36

Waarom heb ik mijn Duo bekeken voor het slapen gaan
Heb nu echt paniek

1 like

Ik moet vandaag weer eens naar kantoor en het voelt echt als een eerste werkdag. Inclusief om 6 uur wakker worden.:nerd_face:

Haha goed onthouden @Violoncello, dat was ik idd! Supergrappig dat je daar opeens aan denkt :slight_smile:

2 likes

Ik moet zo digitaal lesgeven en iemand loopt nu heel hard te boren etc… Ik kan moeilijk naar het parkje vlakbij gaan lopen, mijn telefoons internet gebruiken en dan daar op een bankje maar les gaan geven. :joy:

Ja echt heel erg. Heb er slecht van geslapen. Het stonk heel erg en echt zonde van zo’n mooi natuurgebied. Eerst hadden ze de brand onder controle en toen begon het weer opnieuw.

Jij doet je tenminste je best om iets te vinden dat wel bij je past! Daar kun je trots op zijn vind ik. Er zijn genoeg die ongelukkig blijven zitten waar ze zitten.

5 likes

Ik zei net “hoi senior” tegen mijn kat (zo noemen we hem als hij net senior brokjes heeft gegeten) en toen zei siri teringhard GOEIEMORGEN, ik schrok me dood :tired_face: ik snap het ook niet hij hoort toch alleen op hee siri te reageren :face_with_monocle:

37 likes

De videocall die ik al twee weken had uitgesteld omdat ik er geen zin in had is er nu bijna :crazy_face:

1 like

Ja sluit ik me bij aan @anon42392789 Ik zit zelf al een hele lange tijd vast in een baan waarvan ik zelf eigenlijk al weet dat het niets voor me is, maar tot nu toe nog niets mee heb durven doen, want het is best ok, salaris is goed, collega’s zijn aardig, enz. Als ik op toestemming wacht om iets anders te gaan doen. Dus ik vind het tof van je dat jij dit wel gewoon doet!

Nou ik vind dat niet.
Ik ben ook aan het klussen, omdat ik vakantie had en mijn dagen niet terug mocht geven ondanks dat mijn vakantie geannuleerd is. Mijn vader is nu nkg dingen aan t afmaken terwijl ik weer aan het werk ben.

Je kunt mensen niet verplichten niks te doen. Als mijn vader hier bezig is zet ik gewoon een koptelefoon op.
Als ik collega’s spreek hoor ik weleens kinderen op de achtergrond schreeuwen of huilen, kun je toch ook niet verbieden.

6 likes

Nou ja weet ik niet, ik hoor mijn buurkinderen ook schreeuwen en huilen, vooral nu met het mooie weer als ze meer buiten zijn.

Ik probeer erop te letten niet te vroeg te beginnen en stop op tijd met klussen, maar ja, in een huis heb je net zoveel met anderen te maken als een complex.

Nee man, Siri is een spion die alles hoort wat jij zegt

Ik ben een gipswand aan t plaatsen, dat is heel veel boren. Eerst het raamwerk van latten, daarna alle platen.

We doen het zelf, dus gaat ook niet zo vlot maar ik ben blij dat mijn buren niet zo zeuren.

1 like

Dit heb ik gemist hahaha maar queee hahaha

5 likes

Lees dat ie nu zo goed als onder controle is. Maar dat er nog geen sein brand meester kan worden gegeven omdat het net als gisteren weer op kan laaien. Als je ook ziet met hoeveel ze daar aan het blussen zijn. Ook allemaal Duitse brandweer en een heli. Ik was gisteren tegen de avond daar vlak in de buurt. Je hoorde continu sirenes.
Echt zonde van het gebied inderdaad. Kom daar regelmatig. Zeker als de heide in bloei staat is het daar heel mooi, maar de andere kant op richting Duitsland ook.

En dan brandt het ook nog in de Peel, maar die brand krijgen ze niet onder controle :pensive:

1 like

Ik moet 2 tafels schuren en ben al dagen m’n hoofd aan het breken wanneer ik dit nou kan doen, bijna al m’n buren zitten thuis te werken. We wonen in de hoek van een binnentuin dus er hebben ook echt veel mensen last van.
Om me heen wordt er ook wel geklust maar ik weet hoe zeldzaam irritant het geluid van schuren is, echt lastig.

1 like

Peach formuleerd het misschien wat lomp. Maar je kan best als je een belangrijke call hebt op een bepaald tijdstip aan je buren vragen of ze dan even een pauze willen nemen. Of als je de hele dag moet werken met elkaar een deal maken.
Je kan er als werkend persoon niet van uit gaan dat de hele buurt stil is voor jou. Maar als klussend persoon ben je ook gewoon een luide teringlijer dus kan je zelf in deze tijd na gaan dat er meer mensen last van je hebben dan normaal.

15 likes

Oh mensen die uitgroei in mijn haar. Ik zie ineens overal grijze haren :tired_face: ik heb nog een pak bruine haarverf staan… zal ik?
Ben nu caramelkleur met highlights :thinking:

1 like

Ligt overigens niet aan de crisis, iedereen vindt elkaar altijd tering irritant, wat je ook doet. Dus doe je ding en weet dat je mensen net zo hard irriteert als dat je zelf geïrriteerd bent.

12 likes

Hoe lang ben je bezig? Overleggen zijn bij mij vaak tussen 9-11 en 13-15 dus zou een keer na 15 gewoon doen. Het is irritant maar anders kan je nooit wat.