Wat je even kwijt wil #36

@ellegirltalk mijn huidige favorieten, in verschillende stijlen:
Orishas - A lo cubano
Dua lippa - physical
Chubby checker - let’s twist again
Queen - another one bites the dust

1 like

Na mijn lunch ga ik altijd even op het balkon zitten. Mijn buurvrouw komt dan ook altijd naar buiten, kijkt me vies aan (voor langere tijd), kijkt een beetje rond en gaat weer naar binnen. Ik heb al eens een gesprekje proberen aan te knopen maar dan kijkt ze me dus alleen raar aan. Ze is niet doof en spreekt Nederlands want ik heb haar al eens horen praten vanaf het balkon met andere buren. Zo raar. Zeg gewoon hoi en stop met staren.

2 likes

Bah uit het niets een hooikoorts aanval gehad net, terwijl ik juist 3 weken eerder dan normaal met pilletjes begonnen ben

Ik mag echt in mijn handjes knijpen met mijn begeleiders. Zo fijn dat ze gewoon rekening met mij houden en mij soms even afremmen. Ik ben geneigd om een sneltrein te zijn maar ik moet voorlopig gewoon een intercity blijven.

7 likes

Ik heb zin om koekjes te bakken

8 likes

Woooow, na maanden mailen en gedoe krijg ik eindelijk een mail van mijn oude huurbaas dat ik mijn borg (meer dan €2000) terugkrijg! :dancingbanana: :dancingbanana: :dancingbanana: :dancingbanana: :dancingbanana: :dancingbanana: :dancingbanana:

76 likes

Heb je die post nog ergens staan haha?

Ik had echt nooit verwacht dat ik niet een droger zou missen. Nou heb ik thuis weinig ruimte om het uit te hangen maar ik vond dat altijd zo irritant en lang duren. Maarja misschien als ik straks weer minder tijd heb dat ik een droger wel ga missen. Moet nou direct aan de buurvrouw van m’n ouders denken. Zij heeft 2 wasmachines en 2 drogers voor een gezin van 5 en zij is altijd al huisvrouw. Wat een onzin. :’)

Actie van de dag: draaien aan de pepermolen met de deksel er nog op :woman_facepalming:

Had 'm even opgezocht! Werkt dit? een link naar de post (anders krijg ik op m’n kop voor dubbelposten). Edit: ohja dat werkt. Als je erop klikt zie je ook de foto.

6 likes

Wil echt een dutje doen maar ben ‘thuis aan het werken’ (geen flikker te doen). Niemand gaat mij bellen, niet eens mailen waarschijnlijk, in de komende uren. Maar de goedzak in mij zegt natuurlijk dat dit echt niet kan dus ik wacht netjes tot 16:30 :sleeping:

5 likes

Ik kom er achter dat de alle seizoenen van ‘Het zonnetje in huis’ op videoland staan. Omg zo leuk :heart_eyes:

2 likes

Zet een PowerPoint aan zodat je laptop aan blijft en lekker dutten

1 like

Dankjewel! Gekocht. Had niet zo’n zin om ervoor in de rij te staan nu :slight_smile:

1 like

Ik heb deze hele crisis aangepakt om mijn huis op te ruimen en het einde is in zicht. Heb net zelfs mijn schuur ingericht. En het grofvuil heeft vandaag mijn laatste spullen, inclusief fiets (waarvan alleen het frame nog bestond) opgehaald. Wat is grofvuil-ophaaldienst toch geweldig!

4 likes

Ze zijn net bezorgd! Ben heel benieuwd

4 likes

Jaaa zo leuk!!

1 like

Als je een losse schroef mist (iets kleins), kan je met de Ikea chatten. Dat automatische programma brengt je bij een bestelformulier en zegt aan het einde: ‘ok, dat ga ik weer verder met mij … (random Ikea-meubel) in elkaar zetten.’ Ik heb al gehad dat mijn virtuele vriend een BILLY en een KALLAX in elkaar ging zetten.

12 likes

Ik ben zo fucking dom. Had m’n adres bij Lidl niet veranderd dus de sportspullen waar ik heel erg naar uitkijk gaan naar mijn oude adres. Ik wil daar absoluut niet heen om iets op te halen en wrs gaat het direct retour als ze het niet accepteren omdat DHL fucking incapabel is. En dan moet ik het opnieuw bestellen maar ik had een gelukje met deze set, is al weken uitverkocht. En dan lukt het me vast niet om m nog een x te bestellen grrrr

Ik wil mijn was de komende weken wel brengen zodat je daarmee je oude wasmiddel op kunt maken en voor je eigen was al je nieuwe kan gebruiken, geeeeen probleem!

4 likes