Wat je even kwijt wil #36

Ik moet meer tussenstops maken.

Kom ik weer hoor met mijn microsoft teams, maar je kunt nu ook eigen achtergronden gebruiken tijdens meetings :grin: Net drie kwartier lang mijn collega’s een slideshow van mijn vakantie laten zien

(als je het bestandje kopieert naar: %appdata%\Microsoft\Teams\Backgrounds\Uploads kun je hem selecteren)

20 likes

Dat lijkt me ook zooo zuur haha. Maar dan denk ik aan het feit hoeveel geld je per maand weggooit voor die hele kleine kans en dan denk ik nah laat maar.

Ik had zo’n flinke to-do lijst vandaag! Maar mijn unboxing pakketje is er nog niet, het andere pakketje kan ik pas naar 4u ophalen. Mijn videogesprek is verplaatst van 2 naar 4, de masterclass is vanavond en er is een waterleiding storing waardoor ik ook niet eens kan afwassen! Nog even wachten tot de zon goed staat en dan kan ik tenminste wel foto’s maken voor m’n blog, is tenminste iets haha.

1 like

Ben echt blij dat ik onlangs allerlei soorten munt heb gekocht. Ben sinds gisteren verse munt thee aan het drinken ipv ice tea enzo.

FYI ananasmunt ruikt super lekker zoet, maar valt tegen in de thee.

3 likes

Mooie foto! Ik ga gelijk ook foto’s toevoegen, heel tof

1 like

in de windows explorer naar het pad gaan dan ik aangaf (met die appdata) en daar een bestandje in kopieren. En dan kun je in teams vervolgens naar achtergronden en dan staat hij daar bij!

1 like

Het is zo’n dag dat ik intens geniet van kwark met banaan en honing. Het is dat ik altijd van alles vergeet, anders had ik de kwark voor korte tijd in de vriezer gedaan. Hij smaakt zo goed vandaag. :grin:

1 like

Hoe langer ik nu thuis zit te werken hoe slechter mijn concentratie en productiviteit wordt. Helaas is het bij mij niet zo dat de werkdruk is afgenomen dus ik zit nu heel de tijd tegen een berg werk te kijken en dan beslis ik maar weer om het uit te stellen tot morgen :upside_down_face:

2 likes

Ik was gisteren vanuit het niks ineens heel verdrietig (werd getriggerd doordat we geen ingredienten voor vegan sashimi in huis hadden, lol) en heb uiteindelijk heel hard zitten huilen om helemaal niks. Ging toen wel weer redelijk maar vanochtend toch op gestaan met een kuthumeur. Had dus 0 vertrouwen in deze dag maar ben echt lekker aan het werk en weer helemaal bijgetrokken, vet chill. En ik had chocola gekocht omdat ik mezelf zielig vond dus die kan ik nu gewoon vrolijk opeten en er meer van genieten :ok_hand:

16 likes

Ik had op zoom zelfs het oude Ellegirl Logo gebruikt. :joy:
Maar mijn fotobehang vond ik vaak mooier dan de opties van MS zelf.

Gesprek gehad met mijn ouders nav de vergeet-me-nietjes. Ben kapot. Ik zei dat ik het niet leuk vind niks te horen, en wat ik terug krijg is een heel verhaal over dat het met iedereen slecht gaat en dat ze al tijden de perfecte doos in gedachten hebben om me te sturen, maar dat ze gewoon geen energie hebben om me een kaartje te sturen. Maar ze denken wel aan me en bidden voor me. Iedereen staat in de overleef stand en daarom is de stap te groot iets op de bus te doen (letterlijke woorden)
Ik huil. Ik snap het, en alsjeblieft val mijn familie niet aan. Dan heb ik het gevoel ze te moeten verdedigen. Maar man, dit is rot.

7 likes

Dit klinkt letterlijk als mezelf. Zit er zelf over na te denken om toch een dagje naar kantoor te gaan…

1 like

Ik heb een gedeeld boodschappenlijstje en m’n vriend doet boodschappen deze week. Vind het dan echt leuk om te kijken wat hij op dit moment in z’n karretje stopt. (Burgerlijkste wat ik ooit gezegd heb denk ik maar in deze barre tijden is dit topentertainment) (zal hij de maple syrup vinden of niet???)

22 likes

Weet niet welke outfit het uiteindelijk is geworden (excuus als dat al ergens gepost is) maar wil even kwijt dat die witte blouse ook echt fantastisch is!

Ja ik heb dus zo lang als mogelijk op kantoor gewerkt omdat ik dit al van mijzelf verwacht had maar sinds eind maart is het kantoor gesloten mogen we er niet meer naartoe

1 like

Zet er ook nog ff citroensap op. Kun je lachen :thumbsup:

1 like

:heart:

Nou wij doen hier niet aan vergeetmenietjes maar aan zonnebloemen dat in de toekomst gewoon de zon voor je mag schijnen . :sunflower:

12 likes

Ai, ik vind dit ook echt heel rot voor je, kan me voorstellen dat dit pijn doet. Het is totaal niet hetzelfde, maar ik wil je met alle liefde ook een kaartje sturen hoor! :slight_smile:

1 like

en @anon42392789, heel erg bedankt!!! Het gaat natuurlijk ook niet om het kaartje van hen, maar om de interesse. Dit is nu moeilijk te incasseren dus ik huil en dat mag.
Ik voel me door jullie wel gekoesterd, wat heel fijn is, maar ook extra pijnlijk omdat jullie me niet kennen en mijn ouders wel. Maar goed. Het ligt niet aan mij en daarmee kan ik het relativeren.
Ik DM je mijn adres voor een kaartje :slight_smile: :slight_smile: Heel leuk!!

3 likes

Poeh, lijkt me heel moeilijk dit. Weet niet zo goed wat ik kan zeggen maar in ieder geval een digitale knuffel! :heart:

1 like