Wat je even kwijt wil #36

Ja dat snap ik helemaal, het gaat om de interesse inderdaad en ik besef dat het totaal niet hetzelfde is. Maar leuk, ik ga mijn best voor je doen! :slight_smile:

1 like

Ah dat kan ik me zo voorstellen. Weet je, het klinkt heel hard en dit is zo ongelofelijk moeilijk maar het enige wat je kan doen is je verwachtingen bij stellen. Want je hebt maar heel beperkt invloed op het gedrag handelen van anderen (je ouders.) En zou je mij ook je adres willen dm’en? Wil je heel graag een kaartje sturen, ook al is dat totaal niet hetzelfde.

Ja, klopt!! Daar ben ik ook wel heel lang mee bezig. Alleen nu hadden ze ook weer van alles beloofd en toen waren ze weer iets omhoog gegaan hahahuil. Ik DM je.

Ik wil trouwens dit moment vast nomineren voor communitymoment van dit jaar :slight_smile:

2 likes

Lieve hatseflats, van wat ik hier op het forum heb gezien een prachtig mens, die alle kaartjes in de wereld verdiend :blue_heart: je mag me ook dm’en met je adres als wil.

1 like

De wasmachine en droger zijn net bezorgd, door corona installeert coolblue niet meer en bezorgen ze alleen tot net over je voordeur. We dachten dat lukt makkelijk, nou ik krijg die droger gewoon echt NIET op de wasmachine getild met mijn vriend echt zo irritant. Dus nu komt er vanavond een vriend langs om mijn vriend te helpen met de droger op de wasmachine tillen :clown_face:

:heart::heart::heart:

1 like

tenor

1 like

Ik had een regenton besteld en dacht dat ik die gewoon in de tuin kon zetten en er dan water in loopt als het regent. Blijkt dat je die moet aansluiten op een regenpijp, wat een gedoe zeg.

1 like

Als je gebruik maakt van een koptelefoon heb je helemaal niet zo last van het achtergrondgeluid. Mijn iPhone oordopjes werken daarbij beter dan een headset.
En je telefoon ergens op zetten! Ik zet hem zelf op het beeldscherm van mijn computer. Dan filmt het niet zo van onder.
Verder snap ik je irritatie, “creatief voorstellen”??? Normaal voorstellen is al niet echt m’n hobby. Willen ze dat je met een dansje komt ofzo? Of iets gaat zingen.

:heart: :heart: wat kut maar wat goed om te horen hoe jij met dit omgaat. Getuigd van veel sterkte (zeg je dat zo??), dat je zelf zegt ja ik mag dit kut vinden etc
Zou zeggen huil lekker uit

1 like

Gaan we weer.
Ik wil twerken!!

10 likes

Haha ik dus niet, kan m toch gewoon ergens in de tuin zetten en als het regent dan komt er water in. :nerd_face: Via een regenpijp misschien meer water, maarja heb geen haast ofzo. Heb ook geen idee of ik in m’n huurhuis zomaar een gat mag boren in een regenpijp.

Jaaaa dat is gelukt!! Had er een hard hoofd is omdat DHL debiel is. Maar als t goed komt het nu naar een DHL punt bij mij om de hoek :sweat_smile:

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een zelfbruiner opgedaan (Bondi Sands tanning foam) en ik vond het zooooo spannend en was bang voor een Trump effect, maar ik ben zo blij met de uitkomst! Ik moet het nog ongeveer 3 uur verder in laten trekken, maar het ziet er nu al heel goed en natuurlijk uit. Alleen de rug… damn mission impossible om dat goed te doen.

4 likes

:heartpulse:

1 like

Ik vond het ook al logisch haha. Een regenpijp is aangesloten op een dakgoot die schuin afloopt zodat het opgevangen water meer wordt. Als je hem zo buiten zet gaat het heel lang duren voor er maar een laagje in zit.
En zou indd niet zomaar de regenpijpen langs je huis in die ton proberen te doen, zijn vastgemaakt aan je buitenmuur/dak.

Waar wilde je het voor gaan gebruiken? Ben wel nieuwsgierig!

1 like

Hahahahahhaa mijn god. We zouden gevulde courgette eten. Vind ik in de kast een komkommer die in de lengte doormidden gesneden is. Heeft m’n pa de komkommer aangezien voor een courgette… hoe dan

18 likes

:heart::heart::heart:
Knuffel voor jou!!!

(Ik wildr nog een paaskaart sturen, maar ik was te laat met kaarten maken en toen kwam ik erachter toen het al pasen was, maar ik heb gisteren andere kaarten gemaakt dus pm me je adres als je wilt dan stuurik je die eentje. Jij had het paaskaarteninitiatief bedacht namelijk). Goed verhaal lekker kort

1 like

We hebben een regenpijp aan de schuur dus heb de woningbouw al gemaild of dat daar mag, geen zin om een nieuwe regenpijp te kopen als we hier ooit weg gaan. Wil er water in opvangen. :joy: Nee water voor de planten, zeker omdat ze weer zo’n droge zomer als vorig jaar afroepen dacht ik dat alle beetjes water dan helpen!

1 like

Ik verbaas me nergens meer over. Ik had ooit aan mijn vriend gevraagd of hij het binnenste van de komkommer kon weghalen voor de raita. Kreeg ik enkel een soort komkommervel huls terug? Dus ipv enkel de natte zaadlijsten eruit te lepelen gewoon die hele fokking komkommer. En hij heeft vaker raita gegeten dus snap niet waarom hij dacht dat ik dit bedoelde. Moet wel zeggen dat het wel getuigde van skills om zo vakkundig heel die komkommer uit te lepelen.

31 likes