Voor zover ik kan zien elke dag een andere, qua afstand en boost etc. Maar het idee blijft hetzelfde
Sta in mijn uppie op werk vandaag, tm 6. Heb maar mijn laptop meegenomen om Tempa te kijken. Wordt een lange dag man man man
Komen er überhaupt wel mensen shoppen? Succes in elk geval! Niks zo erg als ergens zijn waar je geen flikker uit kunt voeren
Lief dagboek
Mijn man heeft een jaar geleden een ernstig ongeluk gehad (benen verbrijzeld, zat in een rolstoel, komt nooit meer helemaal goed) waardoor hij bijna een jaar niet uit huis kon en moest revalideren. Hij is erg extravert en sociaal en niet uit huis kunnen viel hem erg zwaar.
We hadden toen net ons eerste kindje gekregen dus dat was een hele zware tijd.
Heb ruim een half jaar alle zorg voor de kleine alleen gedaan.
Net voor de Corona uitbraak kon hij weer een beetje lopen met krukken en wat uurtjes gaan werken en soms de deur uit.
Dat was zo’n opluchting voor ons allebei want ons leven stond een jaar stil en in het teken van zorgen en revalideren. Ook konden we eindelijk weer wat leuke uitjes boeken en daar naar uitkijken.
Nu zitten we natuurlijk in een intelligente lockdown waardoor het ‘normale’ leven wéér beperkt is.
En ik heb dus al weken elke avond een zwaarmoedige man op de bank want ‘hij kan en mag niks’
Ook wil hij niks en gaat hij steevast elke avond om 21:00 chaggerijnig naar bed. Hij wil er niet over praten met me en zegt steevast ‘niks’ als ik vraag wat er met hem is.
Het valt me zwaar om nu positief te blijven omdat ik merk dat mijn vlammetje een beetje uit aan het gaan is. Ons leven lag al zo overhoop en ik heb zo mijn best gedaan om alles op de rit te houden en nu kán ik gewoon niet meer.
Ik ben zó moe en ben nog steeds alleen maar aan het zorgen dat de 2 belangrijkste mensen in mijn leven happy, gezond zijn en blijven.
Ik begrijp hem heel goed maar ergens denk ik ook ‘kom op zeg, ik heb een jaar lang mezelf weggecijferd waarom kun jij je hier nu niet even overheen zetten, het is maar tijdelijk’
Zo dat ben ik kwijt ik kan er weer tegenaan.
Mijn leven is echt zoveel beter sinds ik een eigen kat heb, mijn hart ontploft nog net niet van alle liefde die ik voor haar voel <3
Pfoe wat heftig zeg! Knap dat je het toch overeind weet te houden allemaal en vergeet niet ook aan jezelf te denken.
Pfff zwaar hoor! Heb niks zinnigs te melden maar ik vind het knap hoe je dat allemaal doet!
Ik werd net op Teams gebeld door mijn collega die me aan het begeleiden is (ben 1 april begonnen) en het enige wat ik kon denken was ‘please laat het geen videocall zijn’. Zou een goede indruk maken aangezien ik nog met vet haar in mijn pyjama zit :’) Maar ben al wel 2,5 uur goed aan het werk!
Ik had iets besteld en ik heb zowel een mailtje gehad van DHL als van bpost dat ze het zouden leveren. Jongens, welke link moet ik nu steeds refreshen?
Thanks! Afgelopen maandag en dinsdag hebben we 1 klant over de vloer gehad . Maar voel me echt heel nutteloos ja. Troosteloze bende
Jeetje wat pittig voor jullie, veel sterkte en je kan hier altijd terecht!
Oh man, pfff wat zwaar. Ik merk dat ik heel veel ideeën wil geven omdat ik bepaalde dingen herken. Als je daar behoefte aan hebt, moet je het zeggen. Ik leef in elk geval met je mee!
@Chuckie @Banananana @Luzarl
Bedankt! Ik voel me alsof ik helemaal niet mag zeuren en dankbaar moet zijn dat hij weer enigszins hersteld is maar ons hele leven stond in het teken van zorgen en revalideren en ben zó toe aan weer wat positieve tijd voor mezelf dat ik dit gewoon even kwijt moest
Verder gaat het best wel prima maar een week naar een onbewoond eiland met een goed boek en snacks klinkt me als muziek in de oren
Oh ik wil ook weer een kat ik mis het zo!
Je mag me pm’en hoor, sta open voor alles want soms weet ik het zelf ook even niet meer
Ik koop ze ook gewoon als ze #1 #2 en #3 heten hoor…
Maar je zou ze ook kunnen vernoemen naar zweverige dingen zoals tarotkaarten of gewoon een fantasy name generator ertegenaan gooien ?
Alleen ik krijg het voor elkaar om in deze periode een contactlens te verpesten. Ik moet 20 juni naar de opticien en hij is nu dus dicht. Hopelijk kunnen ze er eentje sturen of zo
Omg ik vind het nu al zo leuk dat mensen potentieel iets willen kopen Ik wil ook niet perse namen voor de kettingen zelf, maar wil er uiteindelijk een apart instagram-account en/of een etsy shopje voor maken, en die moet wel een naam hebben dan
Was misschien niet helemaal duidelijk in m’n post inderdaad. Fantasy name generator vind ik wel een goeie, thanks!
Wat knap van je en je klinkt ook nog eens super lief en begripvol naar je man toe. Snap dat dit voor hem heel moeilijk is ook maar hoop dat er ook ruimte is voor jou om dit misschien tegen hem te kunnen zeggen(en niet alleen in je forumdagboek), het lijkt me fijn en terecht als er ook om beetje voor jou gezorgd en om jou gedacht wordt. Sterkte! Hopelijk hebben jullie snel weer wat meer mogelijkheden.
Ik had laatst een call met mn manager om 4 uur ofzo, en het eerst wat hij zei was “sorry ik heb niet gedoucht vandaag en ik heb mijn haar niet gedaan”, en ik vond het juist leuk dat hij daar zo eerlijk over was haha. Maakt het veel meer relatable. En ik ruik hem gelukkig toch niet. Snap dat je je best wilt doen om er goed uit te zien, maar hoeft echt niet altijd hoor! Ik zet mn camera ook weleens een dagje uit omdat ik er gewoon geen zin in heb