Wat je even kwijt wil #36

Ik was toch voor de soep gegaan, denk ik, haha.

9 likes

Oh die aardbeien zien er goed uit :heart: binnenkort maar even langs de markt voor een bakje

Ja, deze wel! Ik bestel mn fruit en groentes nu bij een bedrijf dat normaal alleen aan horeca levert dus merk wel dat de kwaliteit echt heel goed en consistent is.

7 likes

Als afleiding om niet bezig te zijn met werk, ben ik nu aan het spelen met boeken inspreken. Niet via een programma ofzo maar gewoon die dictafoon app. Heb al stukjes naar vrienden gestuurd en vind het zo rustgevend. Zou ook echt een droombaan zijn voor mij in dingen in te spreken of die stationmadam te worden.

5 likes

Ik heb mijn skeelers weer uit de kast gepakt, ik kan nu balans houden en een bochtje om. Remmen is nog steeds een mysterie :joy:

1 like

Damn ik heb echt zo’n vriendinnengroepje van m’n studie waar mensen echt met koophuizen bezig zijn, samenwonen, partners, huizen verbouwen, asbest, weet ik veel. Ik kan zo niet meepraten steeds :”)

9 likes

I feel you. Ondertussen zit ik nu weer tijdelijk bij mijn ouders en ben ik nog verder van ze vandaan geraakt. :sweat_smile:

1 like

ik heb ook vriendinnen die in die fase zitten en ik ben echt lang leve de lol :joy: voel me echt nog veel te jong voor dat soort dingen ook, maar ben toch ook wel echt eind twintig dus dat valt nou ook wel weer mee haha

2 likes

Dit. Juist als je het wel doet, laat je hem zien dat je hem ook nog helemaal serieus neemt als persoon, dus naast de ellende en beperkingen. Het kan ook juist goed voor zijn zelfwaardering en jullie band! In deze situatie zou jij toch ook liever op het moment zelf horen hoe je partner erin staat, ipv achteraf? Zo geef je hem ook de kans er echt voor hem te zijn! @Kindercola

4 likes

Bij welke website bestel je dat? Ik weet natuurlijk niet of je in de omgeving woont haha

Ik ga mezelf volgende week belonen met een supersonische PC, kijk er nu al zo erg naar uit, ben al die crappy laptops meer dan zat. M’n vriend is al steeds bezig geweest met kijken wat ik allemaal nodig heb en hij gaat alle onderdelen los bestellen en zelf in elkaar zetten (hij heeft zelf ook zijn eigen gamepc gebouwd). Straks dus eindelijk premium Simsen en veel makkelijker met Adobe programma’s werken voor m’n studie :heart_eyes:

5 likes

Echt een luxepositie hoor maar ik verveel me, moet op werk met collega’s meeluisteren maar het is zo rustig dat ik gewoon op de bank ben gaan liggen onder een dekentje en af en toe wat woordjes typ op de laptop zodat het lijkt alsof ik bezig ben :joy:

1 like

Detuinbouw.nl bezorgt in t Gooi. Ik kwam bij hen via een lokale Corona fb groep. Je zou kunnen kijken of er ook bedrijven in jouw omgeving zijn die op die manier proberen tijdens de Coronacrisis omzet te draaien :slight_smile:

Top dankje, heb al een paar keer gezocht maar kwam nog niet helemaal tegen wat ik zocht. Bijvoorbeeld bij fruit alleen appels of peren, ik ga hier eens kijken en anders nog een poging doen om te zoeken :smile:

Ik wil altijd heel graag creatief zijn, creatief doen, maar ik kan er gewoon niet van genieten omdat ik wil dat alles meteen perfect lukt???
Dus dan ga ik heel enthousiast schilderen - is het lang niet zo mooi als wat ik in gedachten had - ben ik chaggie en doe ik het een half jaar niet meer.
Dan begin ik aan een bulletjournal, vind ik de eerste drie pagina’s toch niet mooi, gooi ik het boekje weg.
Begin ik met het schrijven van een verhaal - lees ik een dag later het stuk waar ik uren op het zitten zwoegen, vind ik het toch prut. Ctrl A en deleten maar.

Zo’n fucking vermoeiende eigenschap. Waarom kan ik het niet gewoon doen omdat ik het LEUK vind, zonder meteen een perfect resultaat te willen behalen.

8 likes

Wat als je het ziet als een leer proces. Goede kunstenaars konden ook niet gelijk een heel kunstwerk neer zetten. Er zijn ook youtubers die hun eerste tekeningen laten zien naast het gene wat ze nu doen en die eerste tekeningen lijken dan ook bagger.
Ik kan aardig tekenen (Heb wel les gehad hoor haha) maar als ik iets niet leuk vind pleur ik het weg en begin ik opnieuw tot het wel lukt.

1 like

Stel je voor dat je zo irritant was als Cesar Majorana.

4 likes

Jaaa dat weet ik juist heel goed, dat het een leerproces is en dat je niet beter wordt als je niet oefent. Maar in plaats van een ontspannende activiteit eindigt het bij mij altijd in teleurstelling en een bad mood. :face_with_symbols_over_mouth: Terwijl ik het wel leuk vind om er mee bezig te zijn maar blijkbaar is het resultaat belangrijker voor me.

1 like

Zo’n groepje van mijn vorige studie heb ik inderdaad ook! Koophuizen, relaties, trouwen en zelfs sommigen die al over kinderen nadenken.
Ik ondertussen: weer met een nieuwe studie begonnen, woon nog bij mijn ouders en ben al blij als ik ergens een mini studio kan krijgen, wil heel hard rennen bij het woord relatie en elke keer als ik op mijn opleidingsplek een kind in mijn behandelkamer heb, ben ik zeer blij dat ik ze niet heb haha. Wil me soms in dat soort gesprekken gewoon gaan verdedigen omdat ik ‘achterloop’, terwijl ik eigenlijk niet met ze zou willen ruilen.

2 likes

Er waren toch mensen die snoep wilden sturen naar anderen, maar dat kon alleen in België? Kwam net dit tegen https://www.veelliefsvoorjou.nl/ :grin:

3 likes