Wat je even kwijt wil #36

Pff mn pakket had een bezorgslot van 3 uur en is nu een uur te laat. Ik zit dus al vier uur op hete kolen :hot_face:

@LizzyBennet Hoe ben je vandaag je werkdag begonnen? Ik ben wel benieuwd hoe je fiasco is afgelopen haha

2 likes

Heeft hier iemand een aantal knuffelbijen of een insecten hotel in de tuin? Ik wil graag wat meer voor de insecten doen qua huisjes etc. De bloemen willen we volgend jaar gaan zaaien omdat we de tuin nog gaan doen.

@unglaublich
I KNOW. En ik ben ook meer lang leve de lol maar toch ga ik me er dan weer kut door voelen omdat ik wss tot het einde der tijden in m’n studentenkamer ga blijven wonen :”)

En @Loxodonta same, zit ook nu bij m’n ouders (al is dat wel eigen keuze, had ook op m’n kamer kunnen blijven maar dat vond ik in deze situatie niet zo fijn)

2 likes

Pff ik heb zo over een half uurtje een gesprek met de directeur van een school waar ik graag wil werken. Naast dat ik geen idee heb wat het gesprek in gaat houden (het is geen sollicitatiegesprek), weet ik dus ook niet of ze via whatsapp of teams contact opneemt. Echt supervervelend haha, nu moet ik 2 dingen in de gaten houden terwijl ik al mega zenuwachtig ben.

Ik heb vorig jaar knuffelbijen gekocht met een insectenhotel erbij. Nu de zon meer schijnt, zijn er allemaal nieuwe bijtjes uitgekomen bij mij.

1 like

Haha, ik zit oprecht ongeduldig te wachten tot je ze post op insta en ik heel hard DIBS kan roepen. Vooral van die met dat rokerige kwarts en die oranje word ik heel hebberig. Ben zelf zo iemand die heel weinig koopt omdat ik zelden dingen met de juiste aesthetic spot dus als ik dan dingen zie die ik tof vind dan koop ik vaak meerdere in verschillende kleuren
:grin:

2 likes

Verdomme wat een ontiegelijke kutdag. M’n vriend en schoonouders zijn vannacht geëvacueerd vanwege de brand en ik heb na een week werken te horen gekregen dat ze niet verder met me gaan omdat het een startup is en ze iemand nodig hebben met ervaring die ik mis dus ik ben weer werkeloos.

Ik voel me echt kut want ik ben het thuis zitten echt zat. Merk gewoon dat ik weer in Mn depressie slide zo… :sob:

2 likes

Stiekem moet ik hierom lachen, want dit is precies zoals ik ben :innocent:

Ik hou van handletteren en kleuren, mede omdat dat snel en mooi resultaat oplevert en je niet snel veel fout doet. Misschien is dat iets?

Oh dit is zo leuk :smiling_face_with_three_hearts: knuffelbijen, wat een heerlijk woord ook :smiley:

2 likes

Nou dat klinkt idd als een kutdag! Weet dat je boos mag zijn he!
Knuffel :heart::heart: ik hoop dat je je snel beter voelt en er wat oplossingen komen

Dankje. In de auto naar huis heb ik de playlist van Mn vriend op standje harder en de boxen ontploffen gehad en dat hielp even. Ben inderdaad heel boos atm want ze wisten dat ik 0 ervaring in deze branche heb en dat ze een start-up zijn dus dat ze me überhaupt al hebben aangenomen vind ik kwalijk.

Gelukkig had ik mijn uitkering nog niet stopgezet…

1 like

Ik heb een insectenhotel. Ofja twee eigenlijk,maar eentje is van mijn vader haha en hij is nog bezig met eentje zelf te maken. Zijn beiden druk bewoond.
Je moet wel van gezoem houden en het vooral nergens ophangen waar je veel langs moet/zit. Ze storen zich er zelf niet echt aan, maar ze botsen dan wel steeds tegen je op alsof ze willen zeggen dat je in hun space zit en je moet opbokken

1 like

Heel erg herkenbaar. Wat mij helpt is dat ik niet met te grote, moeilijke projecten begin. Dus eerst eens gewoon iets kleuren, of iets heel simpels haken. Zelfvertrouwen opbouwen. En blijven bedenken dat je het doet om te ontspannen en dat je door te oefenen beter wordt.
Je zit alleen jezelf in de weg. Niemand heeft last van een ‘kinderachtige’ of ‘slordige’ tekening behalve jijzelf, en als je het met plezier gedaan hebt, is dat dan niet belangrijker dan dat afkeurende stemmetje?

• hier ook nog steeds struggling hoor…-
1 like

Omg wat leuk, zal je een seintje geven :blush:

Mijn vriend stuurde mij een Instagramstorie door van een smakkende hond. Dus ik stuur ‘Gadver’ terug. Krijg ik net ineens een melding: “Naamhond vind je bericht leuk.”
Heb ik het dus blijkbaar gewoon replied haha zo awkward. Hij was wel schattig maar was gewoon heel vies vlees aan 't eten. Gelukkig is hij Japans.

lol

Geen idee waarom ik jou quote oeps @SpeedOfSound

32 likes

We hebben een flinke tuin dus dat is voor ons geen probleem! Heb je tips voor waar op te hangen etc?

Jaaa daarom twijfel ik ook of ik hem dit jaar al zou gaan ophangen. Wil wel dat de tuin klaar is zodat ze lekker de bloemen af kunnen gaan en kunnen bestuiven en dan een goede plek hebben om te leven/rusten

1 like

Ja hoop ook dat ik snel wat nieuws vind maar acht de kans zeer klein zolang we in deze situatie zitten…

Vriend woont trouwens waar nu die grote heidebrand is! Dus denk ergens anders dan waar jou vriend is geweest?

Ik krijg net een fitnesstip van mijn schoonmoeder: een 2 euro munt tussen je billen geklemd houden en je buikspieren aanspannen. Ok thanks summerbody 2020

14 likes