Beren? Wat?
Zonnig en uit de wind!
Weer tijd voor de wekelijkse 15 minuten aan kerkklokken voor coronasteun oid
Oh shit. Ik heb die aflevering nooit voor een tweede keer gekeken. Dat kan ik echt niet aan.
Waarom zit ik mezelf te kwellen met reis vlogs.
Ik wil naar Tokio
Het is de volgende! Dus morgen
Heb je hier al succes uitwerkingen van gezien? Ben wel benieuwd of het allemaal van die nailed it versies zijn
Wauw, bedankt!!
@Luzarl vanwege corona hebben mensen knuffelberen voor het raam geplaatst en dit doorgevoerd in Google Maps (NL). Kinderen kunnen zo een zoektocht houden naar deze beren.
Ik had vanochtend een afschuwelijke ervaring… ik kwam terug van mijn nachtdienst waarin ik de hele nacht heb lopen vreten als een beest. Maar ik had nog steeds honger dus ik wilde ontbijten met cola en chips. Ik had een gebruikt glas uit mijn gootsteen gepakt.
Had ik daar dus s’avonds afwasmiddel in gespoten en daar heb ik dus vanochtend mn cola bij gedaan en ook gedronken omdat ik te moe was om op te staan voor een ander glas
Oooo gaan daarom de kerkklokken af! Vond het al zo raar
Ik wil mee!
Ik spreek de naam van @Soy.peor in mijn hoofd uit als een versie van yom kippoer. Iemand anders die daar last van heeft? Nee? Oke
Was echt smerig. Probeerde het te negeren maar was toch niet mogelijk
Je gaat wel in elke hoek fotos van me moeten maken en naast me moeten lopen terwijl ik een mega rilakkuma beer mee sleur.
Deal!
Love alle quarantaine dingen die jullie doen op instagram. @Trenchcoat trekt gewoon even behang van haar muur. Hoppa
Ik zeg sojpoer
Zo spreek te het uit
Heeeerlijk, ga hier zo lekker op!
Denk dat jij Karol G misschien ook wel kan waarderen Wel iets anders dan dit, maar ken je lekker op dansen wel.