Wat je even kwijt wil #36

Even loeren!

Weer naar kantoor én een stagiaire begeleiden. Man, ben kapot!

Beetje jammer dat iemand (niet van forum)in mijn DM slide met het bericht hoeveel glazen wijn ik hiervoor nodig had. Ik doe ook wel eens dingen nuchter :joy:

4 likes

Hoe deed je dat zo mooi in een keer ook. Ratsss

1 like

M’n beste vriendin heeft kippen en nu is er een kuiken geboren gisteren. Het is zo zacht en fluffy :heart_eyes:

18 likes

Wel even een tip voor jou en andere bijenhotel-bezitters:
Bijen kunnen hun vleugels beschadigen aan ruwe randjes in het hout. Goed fijn schuren helpt.

4 likes

Anne + is echt zoooo’n chille serie

10 likes

Vanavond weer chernobyl kijken, alleen jammer dat morgenvroeg mijn wekker gaat om 6.45.

1 like

Ik vind Anne alleen ZO irritant in dit seizoen??

4 likes

Why?

Ja geen idee. Was mijn eerste keer ook :joy:

1 like

Mijn ex had een hartgrondige hekel aan Anniko van Santen, maar Opsporing Verzocht is mijn lievelingsprogramma en nu denk ik elke week heel het uur aan mijn ex.

7 likes

Er zit iemand precies buiten mijn kamer op een valse ukelele te spelen. Ik voel agressie opkomen.

1 like

De lichtpuntjes van de dag:

• 50% korting op alle paaschocolade dus een zak met die paasei m&ms met 50% korting gescoord
  • een hele chille mooie maxirok voor €5 gescoord op UW :sunglasses: die vandaag binnenkwam
  • een hele mooie body van zara gekocht voor €3 via marktplaats, ook vandaag binnengekomen en zit ook top

<3

14 likes

Ja ik kon er heel lang m’n vinger niet op leggen, maar ik vind haar soms een beetje te veroordelend doen ofzo? Bijv. over die bruiloft van Esther en Noa en hun poly relatie. En soms ook beetje vreemd tegenover haar vrienden, gewoon nogal ongeinteresseerd en bitchy? Maar goed irritainment is ook entertainment dus op zich is het prima haha

3 likes

Ik hoop dat het allemaal goed komt met jouw hond. Knap dat je die details nog hebt onthouden. :kissing_heart:

1 like

Jee wat heftig! Heel veel beterschap voor je hond en knuffel voor jou :heart:
Goed dat je aangifte gaat doen.

1 like

Ja ennnn knuffelbijen zijn niet bijenstichting approved

2 likes

Toch ook hier maar een account aangemaakt na meelezen sinds de start van Feminarum en jaaaarenlang actief te zijn geweest op het EGF :hugs:

29 likes

Wat verschrikkelijk dat die mensen gewoon niet hun verantwoordelijkheid nemen en hun honden muilkorven. De foto’s die je hier altijd post van je hond maken mij altijd zo vrolijk. :heart:
Veel succes zo bij de dierenarts!

1 like