Haha jaa en ook over die geldproblemen enz, ik kan haar dit seizoen ook niet zo goed hebben haha. Maar ik vind Lily zo leuk dus ik blijf wel kijken
Oh jaaa dat ook nog ja (heb het seizoen tijdje terug in één keer gekeken dus wist de details even niet meer).
Ik heb dit opgezocht en die site is zo schattig
Ik stond laatst op het punt om een bij te aaien, maar toen bedacht ik dat hij dat waarschijnlijk echt niet tof zou vinden, het hem kwaad zou doen en ik dodelijk allergisch ben voor bijen.
Herkenbaar Ik heb inmiddels al drie nieuwe bullet journals gekocht haha. Echt een hele vervelende eigenschap vind ik van mezelf. Als je een oplossing hebt gevonden please let me know haha
Ik had dat ook, maar toen ben ik gaan vingerverven. Dat hielp mij, omdat dat niet eens mooi kan zijn. Dus dat zit er ook geen resultaat in je hoofd en ben je toch lekker bezig
@max @S.onrisa
Thanks voor jullie berichtjes. Al doe ik soms ook wel een moord voor wat meer vastigheid en misschien ook iets meer salaris. Door steeds weer te wisselen gaat dat ook minder snel omhoog.
@peppie
Hopelijk valt dat puzzelstukje voor ons ook ooit op zijn plek. Je hoort ook wel eens dat mensen ergens zijn ingerold en dat het op ten duur gewoon zo’n goede match is dat ze niks anders meer willen.
@quarterlife je had ook een artiest die gebruikte andermans volgeschreven boekjes of bestaande boeken om dingen overheen te schrijven omdat nieuwe dingen die persoon weerhielden om echt creatief met een idc mentaliteit aan de slag te gaan.
Dan kijk maar niet op pinterest
Dit is zo’n moment waarop je mensen gewoon even in hun droomwereld laat leven
Ahh wat een goed idee! Dit ga ik uitproberen dit weekend haha
Meh voel me echt ineens even heel kut Vriend is net naar huis en hoewel het gewoon een leuke avond was voel ik me ineens heel alleen en onzeker? Denk dat het een combinatie vermoeidheid/drank en me al niet zo lekker voelen door mijn kaakontsteking is. Hoop dat het na goed slapen vannacht weer beter gaat…
Nouja ik wil niet opscheppen, maar mijn eigen creatie zag er echt goed uit en mijn vriend (die meeeeega kritisch is als het om zijn kapsel gaat) was ook blij. Heb vriendinnen het ook op deze manier aangeraden, een vriendin zelfs via FaceTime begeleid want haar vriend vertrouwde haar niet , en dat ging ook goed. Alsof het helemaal kapper approved was, denk het niet maar goed, het is oké haha.
Al die arme kappers hebben dadelijk geen klanten meer omdat iedereen het zelf kan.
Ahh je arme hondje, hoe gaat het nu?
Ik vind online college terugkijken helemaal niet zo erg, heb net eentje gekeken want er was toch niks op tv. En het is veel rustiger want de docent kan niet de hele tijd onderbroken worden door studenten die echt even moeten delen hoe het met HUN kinderen zit en hoe dat op HUN school gaat
Man wat een prachtig nummer is dit toch
Oeeeeeehoooooeeeee hoehoehoeeeee
Ik lust geen pissebedden, kan het ook met mieren of torren?