Wat je even kwijt wil #36

Ik wil een nieuwe laptop en nu blijf ik maar op internet laptops vergelijken. Pfff moet echt uitkijken anders koop ik er nooit een zo :sweat:

Het stelt me wel gerust dat ik dus niet de enige ben die dit voor elkaar krijgt

1 like

Ha ik heb gisteravond allerlei werk gedaan en op de mail klaargezet met uitgesteld bezorgen waardoor ik nu nog zonder schuldgevoel in mijn bed lig te chillen en overkom alsof ik heel hard werk :sunglasses:

36 likes

Fijn dat het mee lijkt te vallen en dat wandelen ook gewoon goed verliep . :slight_smile:

1 like

@Morganfreeman Wat rot! Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik struggle echt ZO met met mensen praten via Zoom of via de telefoon. Ik vind een werkgroep geven prima, of een duidelijk gestructureerd overleg, maar als het meer “kletsen” is of een wat rommeligere vergadering raak ik echt zo in de war steeds? Ik pik totaal geen cues op van wie wanneer gaat praten, praat steeds per ongeluk door mensen heen, dan wordt het vet ongemakkelijk, of mensen horen het niet als ik begin te praten e npraten door en ik zeg dan uiteindelijk maar gewoon niks meer. Hoe doen mensen dit?? Ik ging gisteren met twee van m’n beste vriendinnen skypen en zelfs daarmee heb ik gewoon de helft van de tijd maar m’n mond gehouden terwijl ik wel wat wilde zeggen, maar omdat ik gewoon niet wist hoe ik er op een fatsoenlijke manier tussen kwam? Ben ik nou echt zo’n sociaal ongemakkelijke aardappel of heeft iedereen dit?

4 likes

Zo zit vandaag weer een dag op kantoor. Wennen.

2 likes

Mijn bed kan even niet met het hoofdeind tegen de muur omdat ik geverfd heb, en nu merk ik dat ik mijn kussen dus van mijn bed af duw in mijn slaap. Vet irritant, word ik weer wakker omdat m’n hoofd plat op m’n matras ligt.

Ik moet echt ff een schop onder mijn kont krijgen, de tijd staat nu niet stil, het leven staat niet stil. Ik sta nog steeds ingeschreven voor een deeltijdstudie die ik graag af wil maken en waar ik nu zeeën van tijd voor heb. Als ik wil solliciteren op bepaalde vacatures moet dat nu.
Als ik gezonder wil gaan leven, werk ik mezelf alleen maar tegen door nog weken of maanden te wachten.

Maar door de hele situatie, het overmatig thuis zijn en het energiegebrek (omdat alles waar ik energie van krijg niet meer kan of mag) duw ik al die belangrijke gedachtes weg en denk ik iedere dag: morgen.

Herkent iemand dit? Het beangstigt mij gewoon dat ik zo met deze situatie om ga :sweat_smile:.

5 likes

Haha ik ben ook een aardappel. Ik praat veel minder maar ik vind het ook onwijs ongemakkelijk om te praten want iedereen staart een beetje stilletjes naar je. We hebben soms vergaderingen die heel gestructureerd zijn maar soms ook alles door elkaar en dat werkt gewoon echt minder efficiënt.

2 likes

Ja ik mute soms collega’s op afstand als ze te lang praten, maar goed, dat is dan meestal iets wat me niet interesseert waar ze te lang over doorgaan. Maar met m’n vriendinnen zou ik toch wel graag gewon gezellig willen kletsen, maar vind het bijna onmogelijk.

Sluit hem op.
“En nou gaat mama je uitleggen wat quarantaine betekend”.
Heel educatief lijkt mij.

24 likes

Ik zie nergens op de hooikoortstabletten (of de verpakking) die ik vorig jaar ergens in augustus heb gekocht de houdbaarheidsdatum staan? :face_with_raised_eyebrow:

Op de strip ook niet?

1 like

Ik kon uit die code die erop staat geen logische datum opmaken, maar nu met bril wel. Dankje :joy:

3 likes

ik kan de post niet meer vinden maar ik las hier laatst een heel ding over op zo’n therapy account op insta - dat dit heel normaal is en ook oke om niks te doen!
het is niet alsof we nu allemaal gratis 3 maanden zomervakantie krijgen: het is crisis, stress, geldgebrek, werkgebrek, zorgen over je familie en vrienden, dingen worden afgezegd etc.
eigenlijk mogen we al blij zijn als we op een dag voldoen aan het uiterst minimale en de rest is mooi meegenomen.
wees niet te hard voor jezelf in deze tijd! ik heb ook een opleiding liggen waar ik mee aan de slag moet maar niks mee doe omdat ik alleen maar kan thuiswerken - netflixen - slapen en dat zo ongeveer elke dag.

hier staat een mooie quote in: If you’re feeling like all of this is too much—it’s because it is.

3 likes

Deze man weet niet van ophouden, hij gaat er weer overheen.
Heb nu gemaild “nu is het echt klaar”
Voel me een moeder

19 likes

Pff balen de huur van mijn pauper huisje gaat 15 euro omhoog… Beter knappen ze de boel ook eens op dan. :joy:

Ligt het niet aan het programma dat je gebruikt? Bij dacetime is de ander gemute als jij praat bijv. Teams vind ik al wat beter werken.

Ik heb net mijn zomer Spotify afspeellijst van vorig jaar aangezet, ik ben echt verbaasd door mijn 1 jaar jongere ik. Wat een lekkere lijst!

3 likes