Hoe zeg je netjes dat een (informele) meeting zolang duurt “als nodig is”. Het is een soort bijpraat moment waarvan het aantal deelnemers nog onbekend is. We hebben dus geen lijstje met taken af te vinken, maar we gaan gewokn wat kletsen en hoe lang dat duurt is afhankelijk van wat er ter tafel komt en van het aantal deelnemers.
Gelukkig dat je hondje er niet al teveel last van lijkt te hebben! Kan me voorstellen dat het voor jou enorm schrikken is. Hopelijk slijt dat gevoel inderdaad snel zodat je weer kan genieten van jullie wandelingen!
Stap 1. Je daar aanmelden
Tag me aub
Ik snap soms mijn eigen gevoelsbeleving niet zo. Dat ik mij soms er zelfs voor schaam dat ik best makkelijk kan omgaan met ‘de dood’. Dat ik tegenslagen soms heel makkelijk kan incasseren en er al gauw weer een lach op mijn gezicht verschijnt. En dan niet als copingsmechanisme. Maar ik ben wel in een verstikkende omgeving opgegroeid waarin verdriet vaak de boventoon voerde waardoor ik ook niet weet normaal is?
Dit somt ook precies op waarom ik er makkelijker mee kan dealen. Maar soms heb ik het gevoel dat anderen dat raar vinden (of dat ik hen het gevoel geeft dat het mij niet boeit). En ik wil natuurlijk niet ongeïnteresseerd/gevoelloos overkomen en ik heb ook wel eens uitleg verschaft maar dat maakte de situatie alleen maar slechter dan houd ik maar wijselijk mijn mond.
En ik heb dat soms ook met mijn gezondheid. Dat sommige dingen voor de buitenwereld al gauw als heftig worden gezien en de ‘kind blijf vandaag toch thuis’ mij om mij oren vliegen, terwijl het eigenlijk wel meevalt voor mijn doen. Maar soms raak je gewoon aan dingen gewend en kan je het makkelijker relativeren of zo. Dat het wel weer overwaait / morgen een betere dag zal zijn.
Ik heb sinds ik thuiswerk de missie om m’n benen te bruinen in het uurtje zon van 11 tot 12 wat dan precies naar binnen schijnt (met het raam open natuurlijk). Alleen nu is alleen de voorkant van m’n benen bruin geworden dus ik lig nu op m’n buik op de vloer m’n kuiten te bruinen
Mijn broertje gaat zo naar de weekmarkt (paar kramen) maar kan maar een paar dingen halen anders word het koud dus nu moet ik hem achterna?? Ja dag, ik ga wel alleen. Zijn logica is gewoon afwezig. Je kan toch gewoon het warme als laatste halen??
Even in spoiler maar ik denk al heel lang dat hij autisme heeft omdat hij heel veel gedrag vertoont dat past bij een autistische stoornis. Mijn ouders zagen nooit nut om hem te testen. Ook omdat hij vroeger echt onhandelbaar was en ze dat gewoon niet aan konden. Maar nu zit hij dus in die jongvolwassenenfase en het komt eigenlijk steeds maar meer naar boven. Hou echt mn hart vast voor als hij ooit gaat samenwonen ofzo. Hij heeft gewoon geen empathie enzo
Heb dus een flow paperboek gekocht. En nu heb ik zin om alles te beplakken met die mooie papiertjes. Maar ook weer niet want das zonde…
Moet zoveel doen dat ik nu gewoon een soort van blokkeer. Helpt ook niet dat elke keer als ik met iets wil beginnen, ik weer gebeld word met een of ander heel belangrijk probleem dat NU opgelost moet worden.
Ga zo lekker pauze houden en buiten een wandeling maken. Zie ik in ieder geval nog wat zon.
Zo even lekker lang douchen onder onze regendouche. Zoveel zin in.
Shampoo van de kapper erbij, twijfel of ik lush of Rituals meeneem als zeep
heb een beetje chanel opgespoten, voel me direct fancy as fuckkkk
ondanks de joggingbroek die ik al 4 dagen aanheb
Ik moet naar de supermarkt, bakker, slager, kruidvat en postnl. Echt geen zin in
Oh is dat echt zo? Ik heb dat een paar jaar geleden op de opleiding sph nog wel geleerd als kenmerk. Dan is hij misschien gewoon een lul. Of is er iets anders.
Ik heb echt PRECIES hetzelfde, vooral het denken ‘morgen’, maar ben daar nu wel klaar mee. Ik heb nu afgesproken dat ik 2 uurtjes per dag vacatures ga zoeken/brieven schrijven, omdat heel de dag daar mee bezig zijn (mijn eerste streven) ook niet realistisch is. Hopelijk word ik dan productiever. Misschien werkt dat ook wel voor jou?
Ik woon bij best wel een druk en groot kruispunt. Dat kruispunt is alleen voor auto’s en daarnaast is ook geen fietspad, die loopt ergens anders. Zie ik opeens een vrouw fietsen over het kruispunt!!! Zo gevaarlijk maar het was ook wel even wat vermaak
Hee wat rot. Gelukkig lijkt je hond er goed uit gekomen te zijn. Hopelijk kun jij ook weer snel zonder zorgen met hem naar buiten. De kans dat dit nog eens gebeurd is denk ik/hopelijk niet heel groot?
Een wonder geschiedde: ik had binnen 2 min iemand van DUO aan de lijn
Ik gisteren ook.
Ze hebben helemaal niet zo’n bizar lange wachtlijst als mensen denken. Las het hier ook ergens, " wil niet 3 uur bij duo wachten" eh probeer het gewoon Ik ben ook echt goed geholpen uiteindelijk.