Ik heb vroeger wel eens 40 min moeten wachten, dus de wachtrijen zijn ooit wel kut geweest haha. Mijn hulp was ook goed! Fijn gevoel
Ik zit in een freelancergroep met 36 leden en heb gisteren gevraagd of iemand een schrijfklus van mij wil overnemen maar gewoon NIEMAND reageert. Echt irritant
Wat werkt beter volgens jullie op een website? Het menu boven de header of onder de header?
onder
onder de header hoe ouderwets dat ook volgens sommigen mag zijn.
Aaah
Mijn tijdelijke collega die zit mij de hele tijd aan te staren en haalt ook gewoon niet even koffie ofzo. Als hij zijn zin niet krijgt dan gaat hij mauwen. Logisch, het is een kat.
Nice heb een kortingscode gekregen van AboutYou omdat de levering van mijn schoenen langer duurde dan normaal. Ik had niet eens geklaagd over de vertraging.
Zo netjes! Ik kreeg net bericht van een webshop dat ik pas contact op kon nemen over een te lange levering na 25 werkdagen, dat is gewoon bijna 1,5 maand??
Wow dat vind ik ook wel lang zeg! Ik vond deze tegemoetkoming ook super netjes. Vooral omdat ze tijdens bestellen al aangaven dat het nu heel druk is en langer kon duren. Had ze alsnog gewoon na 1,5 week dus het viel ook reuze mee.
Nou top ze zijn in mijn tuin bezig en ik heb er niks van gehoord van te voren. Ze zijn denk ik kabels aan het aanleggen maar hallo ik had wel even willen weten dat er gaten worden gemaakt in mijn tuin + dat er nu iemand voor mijn raam bezig is.
(Wel fucking blij nu dat ik vorig jaar niet mijn tuin heb aangepakt.)
Ochtend ritje op de fiets gedaan door boerenland met Disney Greatest Hits.
Was fijn
Zo chill, mocht mijn abonnement van mijn telefoon verlengen en eventueel nieuw toestel dus morgenavond nieuw speelgoed in huis
Ik lig in het zonnetje en ik ben me toch een partijtje aan het genieten! Love the zon, het doet me zooo goed
Nou mocht je nog steeds een vervanger nodig hebben, houd ik me wel aanbevolen (ben ook freelance schrijver maar zit natuurlijk niet in je app)
Heb zojuist heel impulsief gesolliciteerd naar een nieuwe baan. In recordtempo brief geschreven en cv geupdate met mooie opmaak.
Ondertussen is het werk voor mijn huidige baan alleen maar aan het opstapelen…
Weet helemaaaal niet of dat die baan überhaupt iets voor mij is maar het is nieuw, spannend en betaalt super goed. Kan ik heeeeel goed gebruiken nu.
Alles went behalve een tent
Emmertje blauwe bessen gekocht staat daar op 4 porties van 125 gram. Ik vind dat soms zo vaag om erop te zetten. Zeker bij fruit. Je kan toch ook besluiten om 100 gram te eten of 200 gram Bij andere producten vind ik dat veel logischer.
En @Charles dat denk ik ook! Maar het gaat om een onbetaalde klus voor een muziekplatform, dus ik denk niet heel erg interessant voor jullie. De helft is student en je kan die artikelen inleveren voor studiepunten aangezien we nu niet naar school kunnen, leek mij dus wel interessant voor een deel, maar nee.
Ah zo, sorry ik reageerde nogal impulsief maar dan is het inderdaad niet zo relevant voor mij. Ik hoop wel dat er iemand uit je app reageert!