Wat je even kwijt wil #36

Spotify kan je die optie met concerten niet even uitzetten. Steeds denk ik ‘aaaah daar wil ik naartoe’ en daarna onee lama kan niet. :joy:

4 likes

Afhankelijk van punten die op tafel komen?
Afhankelijk van inbreng van deelnemers?

1 like

Ik ook, terwijl het allemaal gewoon op de spaarrekening gaat. Ik heb alleen loonsverhoging gekregen en ik wil exact weten wat het netto oplevert.

1 like

er is een bedrijf hier aan het boren in mijn huis om de gordijnen op te hangen en ik was vergeten de buren in te lichten. Dus die kwamen net vragen hoe lang het nog duurt. Kut. Echt slechte buur ben ik :disappointed_relieved:

Welnee. En als het alleen voor de gordijnen is, zal het niet heel lang duren, toch?
Je kan nog een lekkere reep chocolade oid langs brengen als het klaar is, dan vinden ze het vast niet erg.

3 likes

Bah ik heb sinds vanmorgen zo’n last van m’n buik, tmi lekker lang op de wc gezeten maar heb ook 't gevoel dat ik moet kotsen maar ik moet naar kantoor vandaag bahhh

Heb ik mn palette van Kimchi binnen, is één kleur kapot :cry: ook nog eens de mooiste (champs)

Ik ben eergisteren van kortaf getuige geweest van een suïcide op het spoor, en iedereen is superbezorgd. Vind het echt lief dat mensen zo meeleven, maar het wordt ook een beetje irritant? Heb zelf namelijk het idee dat het best prima gaat. Mijn ouders staan erop dat ik naar een psycholoog ga voor een debriefing en dat wil ik best doen, maar krijg constant berichtjes en telefoontjes of alles wel goed gaat. En ik weet dat het lief is, maar het ergert me ook en denk dat dat vooral bij mij ligt. Ik heb in het verleden een forse PTSS gehad en deze mensen weten hoe slecht het toen met me ging en ik denk dat ze allemaal bang zijn dat ik weer volledig instort. En dat ergert me denk ik eraan. Ligt volledig bij mij.

2 likes

Autist hier met een goed empathisch vermogen. Wel alleen als ik het aankan, maar ik heb soms het gevoel dat ik te veel empathisch vermogen heb. Ik jank zo met iedereen mee

Het is een spectrum, dus iedereen is anders

4 likes

image

3 likes

Zijn ze al zo lang bezig dan?
Ik vind alleen dat als ze hele dagen bezig zijn dat je het niet zeggen en natuurlijk mogen ze altijd komen vragen maar vind t van je buren ook wel petty hoor

2 likes

Nou vind ik niet hoor… Als je de hele dag aan het klussen bent ok… maar dit moet toch kunnen?

2 likes

Yesss na weken zeuren mag ik eindelijk m’n broertjes haar knippen, denk niet dat het goed gaat/ik het kan, maar het is toch niet mijn haar yolo

6 likes

Ja, doe ik inderdaad. Een vriendin van mij is psychologe en gaf inderdaad ook aan dat het napraten niet per se evidence bases is. Mijn ouders voelen zich er prettig bij, dus dat wil ik wel voor ze doen. Maar verder gaat het gewoon goed, en hoewel ik hun sentiment wel snap, ergert het me ergens dat ze me blijkbaar zien als een fragiel vogeltje die nu wel helemaal terug zou vallen. Krijg allemaal (goedbedoelde) aanbiedingen dat ik aangemeld kan worden bij iets van het werk, of slachtofferhulp en ik denk gewoon niet dat het nodig is. ik ga volgende week met de psycholoog praten en als die toch vindt dat er iets moet gebeuren ben ik daartoe bereid, maar verder is het inderdaad constant herinnering.

Heb tegen mn (toekomstige) werkgever gezegd dat het goed gaat, en dat ik zelf wel zal aangeven als ik iets van ze nodig heb. Verder gezegd dat ik alle betrokkenheid enorm waardeer, maar dat het goed gaat en ik ze zelf wel op de hoogte zal houden als er iets verandert. Hoop dat dat werkt.

1 like

Dutje in de zon!

5 likes

In de zon!

O god. Naast ons bij de bejaardenflat is er iemand aan het optreden op het grasveld voor die flat. Lekkere volksliedjes. Kaliiii ik hou van jouuu

3 likes

Een programma van RTL wil een uitzending maken over mijn start-up. Beetje jammer dat ik daar vorig jaar mee ben gestopt :’)

2 likes

Je hebt zo’n reclame van Dreft waarbij ze in het begin schreeuwen: ‘Dit is een zeerrrrr wetenschappelijk experiment!’ en nu doen mijn vriend en ik dat steeds na als we hele simpele handelingen verrichten zoals een glas sap inschenken…

Wij worden er echt niet beter van als we alleen elkaar zien…

41 likes

Ik krijg niets uit mijn handen op werk vandaag. Heb alleen nog maar de biografie van Patty Brard gelezen terwijl ik af en toe mijn muis beweeg zodat het systeem denkt dat ik online ben. Morgen weer een dag.

21 likes