Wat je even kwijt wil #36

Super herkenbaar! Ik heb het hier vorige week heel lang over gehad met vriendinnen en uiteindelijk heb ik de hele avond tedtalks gekeken iver communicatie, maar dit is nog niet opgelost.

Ik merk trouwens ook dat ik in normale groepen het moeilijk vind om op het juiste moment un te springen in een gesprek. Als iemand tips heeft!

Via Whatsapp kan je met drie mensen bellen!

1 like

Ja kan, dan moet je eerst iemand aan de lijn hebben en dan kan je iemand toevoegen en ook bellen (samenvoegen)

1 like

@Morganfreeman he wat rot zeg? Wat is er gebeurd? Ik kteeg het idee dat je veel steun aan hem had.

Veel sterkte! Fijn dat jullie het goed hebben afgesloten

1 like

Ik was net wat kwijt en toen bedacht ik me dat het in mijn werktas zat. Die heb ik dus gewoon 6 weken geleden volgedumpt met shit om op zondagavond weer uit te zoeken en die zondagavond mochten we ineens niet meer naar buiten.
Hopelijk zit er geen eten in?

2 likes

Thanks allemaal. Ze waren na een half uurtje weer klaar, dus ben naar de buren gegaan n het was allemaal prima verder. Alleen ivm thuiswerken was het even lastig.

Helaas moeten ze nog een keer terug komen omdat er 3 gordijnen niet binnen waren en 1 was fout… :expressionless: ik had dit net in de vakantie gepland, zodat ik thuis was. Dus ik moet nog even bedenken hoe ik dat ga oplossen als ze weer komen…

Ik heb vroeger wel eens 40 min moeten wachten, dus de wachtrijen zijn ooit wel kut geweest haha. Mijn hulp was ook goed! Fijn gevoel

Ik zit in een freelancergroep met 36 leden en heb gisteren gevraagd of iemand een schrijfklus van mij wil overnemen maar gewoon NIEMAND reageert. Echt irritant

Wat werkt beter volgens jullie op een website? Het menu boven de header of onder de header?

onder

4 likes

onder de header hoe ouderwets dat ook volgens sommigen mag zijn.

1 like

Aaah :weary:

Mijn tijdelijke collega die zit mij de hele tijd aan te staren en haalt ook gewoon niet even koffie ofzo. Als hij zijn zin niet krijgt dan gaat hij mauwen. Logisch, het is een kat.

25 likes

Nice heb een kortingscode gekregen van AboutYou omdat de levering van mijn schoenen langer duurde dan normaal. Ik had niet eens geklaagd over de vertraging.

1 like

Zo netjes! Ik kreeg net bericht van een webshop dat ik pas contact op kon nemen over een te lange levering na 25 werkdagen, dat is gewoon bijna 1,5 maand??

Wow dat vind ik ook wel lang zeg! Ik vond deze tegemoetkoming ook super netjes. Vooral omdat ze tijdens bestellen al aangaven dat het nu heel druk is en langer kon duren. Had ze alsnog gewoon na 1,5 week dus het viel ook reuze mee.

1 like

Nou top ze zijn in mijn tuin bezig en ik heb er niks van gehoord van te voren. Ze zijn denk ik kabels aan het aanleggen maar hallo ik had wel even willen weten dat er gaten worden gemaakt in mijn tuin + dat er nu iemand voor mijn raam bezig is.

(Wel fucking blij nu dat ik vorig jaar niet mijn tuin heb aangepakt.)

Ochtend ritje op de fiets gedaan door boerenland met Disney Greatest Hits.

Was fijn

5 likes

Zo chill, mocht mijn abonnement van mijn telefoon verlengen en eventueel nieuw toestel dus morgenavond nieuw speelgoed in huis :ok_hand:

2 likes

Ik lig in het zonnetje en ik ben me toch een partijtje aan het genieten! Love the zon, het doet me zooo goed

4 likes