Nou mocht je nog steeds een vervanger nodig hebben, houd ik me wel aanbevolen (ben ook freelance schrijver maar zit natuurlijk niet in je app)
Heb zojuist heel impulsief gesolliciteerd naar een nieuwe baan. In recordtempo brief geschreven en cv geupdate met mooie opmaak.
Ondertussen is het werk voor mijn huidige baan alleen maar aan het opstapelen…
Weet helemaaaal niet of dat die baan überhaupt iets voor mij is maar het is nieuw, spannend en betaalt super goed. Kan ik heeeeel goed gebruiken nu.
Je zou denken dat veel freelancers nu zitten te springen om werk. Wat voor klus is het.
Overigens, alles went blijkbaar want het Coronatopic staat aardig ver naar beneden in de topiclijst
Alles went behalve een tent
Emmertje blauwe bessen gekocht staat daar op 4 porties van 125 gram. Ik vind dat soms zo vaag om erop te zetten. Zeker bij fruit. Je kan toch ook besluiten om 100 gram te eten of 200 gram Bij andere producten vind ik dat veel logischer.
En @Charles dat denk ik ook! Maar het gaat om een onbetaalde klus voor een muziekplatform, dus ik denk niet heel erg interessant voor jullie. De helft is student en je kan die artikelen inleveren voor studiepunten aangezien we nu niet naar school kunnen, leek mij dus wel interessant voor een deel, maar nee.
Oh ik was niet geïnteresseerd hoor maar ik dacht: als het een betaalde klus is moet het wel heel suf zijn als niemand wil.
Ah zo, sorry ik reageerde nogal impulsief maar dan is het inderdaad niet zo relevant voor mij. Ik hoop wel dat er iemand uit je app reageert!
Mijn buurvrouw zit in haar tuin te werken, ze belt steeds met haar collega en bespreekt dan cliënten/collega’s (volgens mij is zij recruiter oid) maar ze noemt die mensen steeds bij voor- en achternaam en kraakt ze helemaal af. Ik vind dat zo asociaal want zoiets bespreek je lekker binnen, ik ben in de tuin bezig en ipv een stoel op te tillen verschuif ik ‘m nu super lomp zodat zij er last van heeft en hopelijk binnen haar prive gesprekken gaat voeren.
Omg fucking gênant. Ik zat op mn telefoon en mn zus kwam de hele tijd online op houseparty (Heel irritant) dus ik wilde die notificatie wegvegen zit ik opeens in een gesprek met haar en twee vriendinnen/collega’s oid ben er maar meteen uitgegaan want zat ook nog eens te poepen
Ben uitgenodigd voor een gesprek met de recruiter. Morgen word ik gebeld . Echt chill dat ik echt nul verwachtingen hoef te hebben hiervoor, nog chiller als het straks echt een toffe baan blijkt… fingers crossed dan maar.
Ik probeer een boterkoek te bakken maar er gebeurt niks, wat een vette boel
Ahhh goeie tip hahahah
Ik ben nu wel weer klaar met dat warme weer. Het wordt echt snikheet in mijn studio
Ik had zaterdag gewerkt dus mag morgen vrij, dus heb gewoon een lang weekend
Ik ga morgen lekker wandelen(bij egmond, iemand nog een goede route?) en oranje tompoezen maken
Hahahah ‘but we pay taxes. we don’t get a refund for the parcs we pay for’
Ooohhhhh ik krijg zo de neiging om al die wijven te klappen jeeeeezus
Ergste ooit. Post ik nog lekker een story ‘alle meisjes hebben katten nodigggg voor insecten bla bla’
Vliegt er nu een fucking horzel mn huis in. Beest is zo groot en maakt zoveel lawaai ben echt helemaal hysterisch en krijg m maar niet dood gemaakt en ik voel het overal kriebelen