Wat je even kwijt wil #36

Yes! Ging weer verder toen Wopke uitgepraat was :pray:t2:

Wij willen het zo terugkijken, ben benieuwd hoe lang het duurt voor het op gemist staat

Ik heb een nieuwe douchegel en die blijft zo intens lekker ruiken, ik loop de hele tijd aan mijzelf te ruiken. Zie ik dat mijn man vanuit de eetkamer echt zo :face_with_raised_eyebrow: naar mij zit te kijken, hahaha.

3 likes

Wow, hiermee kan ik meteen naar t topic dingen waar je pas heel laat achterkwam. Dit is volledig nieuw voor mij :scream: komt wrs door de tekenfilms idd

2 likes

Waaaaaat - mind is blown- dit wist ik ook niet

1 like

Grrrr… ik heb voor mijn dochter en mij in oktober al een paar dagen efteling geboekt.
Pinksteren en een studiedag.
1-2 juni.
Dat is ook echt zo’n peildatum gezien de coronatijd waarbij alles nog kan (maar ga er maar van uit van niet) dan maar een andere keer.

Nu komt de school met nieuwe plannen voor na de meivakantie en schrappen ze ook de studiedagen!!!
Dus wat nou als de efteling en hotel zegt, “wij zij dan open”
moet mijn dochter naar school!

Heb twee flessen wijn op en probeer wakker te blijven voor de persconferentie. Zeer moeilijk dit

In België nog niet

Normaal vind ik alle tiktok filmpjes stom maar ik heb zo’n leuke coming out gevonden.
Op het liedje van get ugly van Jason derulo

Deze zijn bijna allemaal leuk omdat degene die hetero is het ook echt niet lijkt te verwachten (zitten wel een paar ongemakkelijke tussen)
17 likes

Jouw dochter is helaas ziek op 2 juni, kuch kuch :woman_shrugging: Echt balen maarja niks aan te doen. Hoop dat ze gauw opknapt :sunflower:

27 likes

Ja supervervelend. Een dagje in de Efteling zal dr vast doen opknappen

5 likes

Ja ik bedacht me na het plaatsen dat ik waarschijnlijk in mijn NL bubbel zat :joy:

1 like

Op een dvd’tje zetten? Vind ik zelf altijd net wat leuker en dan kan je het hoesje nog versieren. Leuk voor later!

1 like

Deze gast echt hahaha

3 likes

Ik vind die mentordocent van Tim in 100 dagen voor de klas echt sexy haha.

6 likes

Ik heb mn gordijnen gewassen, zoals het voorschrift op 30 graden. En nu zijn ze gekrompen :sob: ze hangen nu zo’n 10 cm hoger, echt niet te doen. Ik wilde al wel nieuwe gordijnen, maar niet nu al. Maar nu moet ik dus want het ziet er echt niet uit :sob::sob:

1 like

@Madam-Mikmak eens (en ik ben juf :see_no_evil:). Gevalletje overmacht hoor, als de school vrije dagen terugdraait (wat ik helemaal begrijp overigens) is dit het risico hoor.
Die ene dag school missen komt ze vast wel overeen.

Disclaimer: heerlijk dat ik dit kan zeggen, op school zou ik dit natuurlijk niet mogen zeggen he :see_no_evil::innocent::sweat_smile:

10 likes

Oja dat zou natuurlijk ook kunnen. Thnx :v:

Wat voor stof is het? Soms moet je het even strijken als iets korter is geworden (bij viscose kan dat geloof ik gebeuren)

Geen probleem, leerplicht gaat (in mijn gemeente in ieder geval) niet handhaven tot de zomervakantie. Lekker ziek melden en gaan :sunglasses: