Wat je even kwijt wil #36

Oh ja zeker, mocht het doorgaan dan ga ik overleggen met de leerkracht.
Voelen we ons zelf ook het beste onder.
Dank je!!

1 like

Ik ben helemaal stil van je post, heel erg veel sterkte voor jou en je gezin :heart:

1 like

Ben net naar de markt gegaan voor weekboodschappen wat op zich prima ging maar MAN de boomers waren intens
Overal even gauw tussendoor als mensen blijven staan om elkaar voor te laten, lekker noncha gaan staan ouwehoeren midden op het pad, 1tje stond zelfs in de weg te videobellen???

Positief is wel dat ik voor de hele week klaar ben

3 likes

Haha je denkt er te veel over na denk ik! Als jij daar ook wilt zitten mag dat natuurlijk. Het is jouw kant! En je hoeft niet luidruchtig te doen hoor, hij zal wel weten dat je hem hoort, dat is verder niet jouw probleem.
Wel fijn dat er bij jou zon is! Hier is het maar koud en bewolkt.

2 likes

Haha ik vind dit zo herkenbaar. Ik heb geen balkon maar een tuin. Als ik de buren hoor dan doe ik even ‘hoesten’ of ik zeg iets tegen de kat. Zodat ze weten dat ik ook buiten ben. Géén idee waarom ik dat doe! Geen advies maar je bent niet alleen.

4 likes

Ik zucht altijd zodat mn buren weten dat ze hun bek moeten houden.

21 likes

Hahhaha ja ik ook! Ik hoop dan dat dat helpt. Doet het nooit.

1 like

Ik ben eindelijk aan het opruimen (@midheavenmoon hoe is het jou vergaan vorige week? :P) maar damn ik ben zo aan het niesen en jeukende neus, niet te doen. Wil hier weg, het stof ontlopen :’)

1 like

Ik wil de wc verven maar mijn vriend en ik zijn het echt nooit eens over interieurdingen grr. Daarom wonen we na 2,5 jaar nog steeds in een half af huis zucht zo frustrerend

Ik vind elke keer weer moeten bedenken wat ik wil avondeten zo vermoeiend.

10 likes

Fuck it, gewoon doen. Vindt hij het niks, doet het zelf maar opnieuw

2 likes

Door het eerste Harry Potter luisterboek (wat voor mij tevens de eerste keer is dat ik HP luister/lees?) heb ik echt zin om die mooie paperback box te kopen. Vind het eerste deel echt leuk al.

HP

(Al houd iets mij nog tegen, wellicht mijn vorige post over niet gelijk je geld uitgeven xD )

9 likes

Eens ik ook, maar ik mag als leerkracht geen verlof geven. Gaat allemaal via directie.
Ik vind dit altijd hele lastige situaties vooral omdat ik daar niet over beslis

Gvd ik word echt helemaal leip weer door al die vliegjes.

Heeft iemand tips voor vegan bbq-hapjes? Dit weekend komt een veganistische vriend bbq’en

Doen! Elke cent waard. Ben heel jaloers dat je het voor de eerste keer gaat beleven :two_hearts:

1 like

Ik vind paprika op de barbecue heerlijk! Gewoon de hele paprika erop leggen (kan ook in stukken) en dan net zo lang tot die zwart is, daarna het schilletje eraf halen.

2 likes

Champignons met olie en zout :drooling_face:
Zo lekker. Net als groente spiesjes met BBQ saus

2 likes

Voor mijn gevoel zijn de helft van al jouw posts hier ‘daar is een topic voor’ lol

En ben geinfluenced door volgens mij @Luzarl, er staat een boterkoek in de oven

5 likes

Ik heb een nieuwe high speed blender en ging net een spinaziesmoothie maken. Maar dat ding maakt zo fijn dat het haast leek alsof de smoothie door de juicer was gegaan. Ik heb het idee dat ze vezels dan helemaal kapot zijn en dat je daar niks meer aan hebt

1 like