Wat je even kwijt wil #36

@Lentex ik heb hetzelfde, ik maak dus ook weekmenu’s , heb ongeveer 15 gerechten die ik blijkbaar lekker vind en leuk om te maken vind.
Nja heb me er bij neer gelegd en tis wel echt lekker.
Als je inspiratie wil wil ik m’n lijstje wel in het betreffende topic delen

2 likes

Wohoo, ik heb gewoon net 3.5 uur met een vriendin gevideobeld?! Meestal ben ik er na een uurtje wel klaar mee en ga ik iets anders doen, maar dit was echt heel gezellig. Ook wel grappig want zo ontzettend goed zijn /waren we niet bevriend

12 likes

.;;nou ok

2 likes

Ik lig weer 2 uur wakker met dikke koppijn, morgen ofja dadelijk werken. Ik ga gewoon een dikke kater krijgen, ofja die heb ik al.

1 like

Neeeeeeeeee ik kan die film niet aan :sob::sob::sob: zoveel lagen van verschrikking

1 like

Ja daar kwam ik gisteren ook opnieuw achter! :pleading_face:

Ik ben iig ook benieuwd. Ik kom niet eens aan 15 gerechten vrees ik.

Welk betreffende topic is dat?

Weekmenu topic, @TheOne ik zal het daar posten :).

2 likes

Oehh welke blender heb je? Want in mijn smoothies zitten altijd nog brokken fruit, zo vies.

https://www.coolblue.nl/product/839054/tefal-perfectmix-bl82ad-high-speed.html

Deze, tot nu toe heel tevreden over. Je kan er zelfs gewoon rauwe broccoli in doen

1 like

Haha ja, moet ik eigenlijk wel doen. En hem toevoegen als referentie op LinkedIn. :grimacing:

He ik snap het niet. Op mijn vooraf ingevulde belastingaangifte stond dat ik 100 euro moest terugbetalen.
Door een fout klikte ik dat weg en als ik het nu zelf invul met de gegevens van mijn jaaropgaven staat er dat ik niets hoef terug te betalen?
Heb in 2019 nog een betaling van het uitzendbureau waar ik hiervoor gewerkte waar loonheffingskorting tegelijk met mijn werk aanstond.

Is er iemand die me op weg kan helpen? Heb als een fout gemaakt met mijn aangifte en dat bespaar ik mezelf liever. :sweat_smile:

Kun je niet een nieuwe aangifte aanmaken zodat je de vooraf ingevulde gegevens terug hebt? Heb je daarna nog aftrekposten ingevuld?

Hier begint de dag met een internet storing, het erge is nog dat het hier in huis lijkt te liggen. (Voor je je afvraagt hoe ik dan op het forum kom: 4g) hoop zo dat het gewoon gaat werken na half uurtje dat ding z’n gang laten gaan. Anders heb ik dinsdag een probleem met werk…

Mijn zuurdesem is totaal aan het mislukken omdat ik geen zin had om de juiste verhouding te zoeken met de bloem die ik heb. Het is veel te plakkerig om te vormen.
Dat wordt eggs benedict zonder brood. Wel lekker keto.

Bevrijdingsdag kwam vroeg dit jaar.

3 likes

Dat lukt niet meer. Ik heb via een uitzendbureau voor mijn huidige baan gewerkt en zij hebben vakantiegeld uitgekeerd.
Dan vul ik bij heb je in 2019 twee werkgevers gehad toch nee in? Want ik ben daar in december '18 gestopt.

1 like

Voor de mensen die een Samsung telefoon heeft en Samsung member is. Je kan nu 3 maanden gratis thuis sporten met basic fit. Het stopt automatisch

Pff hoop echt dat het dinsdag hier gaat regenen, zoveel last van hooikoorts. Dat het dan beter gaat

1 like

Ik heb net Okja gezien, maar ik kijk nooit trailers of lees waar het over gaat. Ik had een soort Disney-alles is fantastisch film verwacht.
Heftig man.

4 likes