Wat je even kwijt wil #36

Mijn baas stuurt net een fat phobic meme in de groepsapp (zo’n door thuis zitten worden we allemaal dik ding). En ik wil er wat van zeggen. Ik had meer van haar verwacht.

Oeh dat is inderdaad stom. En op zich is het via whatsapp makkelijker omdat je dan niet direct iets hoeft te reageren maar eventjes kunt nadenken.

Maar ik weet zo eigenlijk geen geschikte reactie :redface:. Als het een meme is zou je eigenlijk ook op een ‘‘grappige’’ manier moeten reageren.

1 like

Deze man is alweer de hele middag bezig met het repareren van zijn fiets. Misschien is het wel z’n bijbaan/hobby :thinking:

1 like

Laatste aflevering van bed & breakfast

Klinkt gewoon als hooikoorts. Ik had er gister ook heel veel last van en vandaag niet.

Dit is waarom ik van het internet houd. Ik ben nu twee zwembaden, een grothuis en villa verder.

3 likes

Jongens belangrijke vraag:

Mag je bij Yathzee de 1 wegstrepen omdat je kut hebt gegooid?

2 likes

Ja (doen wij in ieder geval)

5 likes

Ook als je uren niet buiten bent geweest toen het niesen begon? De ramen zaten ook potdicht.

Op een gegeven moment moet je toch sowieso optie hebben om iets te schrappen? Of bedoel je als je wel twee 3-en gooit en die nog open hebt maar die wil bewaren voor als je meer gaat gooien? Hoe dan ook zou ik zeggen: schrappen mag als je er zelf voor kiest

1 like

Ik was al dagen niet buiten geweest, kan prima hoor, die pollen vliegen overal doorheen.

1 like

@Hazel @Evenveel Hmmm ok ok! Ik vond het flauw want diegene kon ook yahtzee wegstrepen en dan vind ik de 1 stom want dan verlies je max 5 punten ipv 50 haha

1 like

Nee doen wij niet. Als je echt niks kan/wil eerst invullen bij vrije keus en als je daarna niet kan iets afstrepen. Heb je kut gegooid maar wel een 1 gegooid moet je bij 1 gewoon 1 invullen. Heb je kut gegooid maar kun je nog wel wat invullen moet je dat gewoon doen. Zo doen wij het dan. Officiële spelregels zullen vast wel op Google staan.

6 likes

Haha ja dat is precies de reden waarschijnlijk dat die andere persoon het stom vond om yahtzee weg te strepen.

4 likes

ik probeer op united wardrobe leuke dingen te vinden maar vind het wel moeilijk om alle zooi eruit te filteren hoor😭

Iemand die ik volg op insta had vanochtend een insta filmpje gerepost van Vanessa Hudgens die breaking free zingt en nu heb al de hele dag dat nummer in mn hoofd en hoezo ken ik de lyrics nog na 14 jaar

3 likes

Ik wissel al de hele dag van eettafel (kleuren) naar bank (serie) en buiten (lezen) :v:t2:

5 likes

Wij doen het ook zo!

Ik had zin in pizza ipv gezond eten, maar wist dat als ik het zou voorstellen m’n man nee zou zeggen. Dus nu heb ik de jongste naar z’n vader gestuurd om te zeggen dat hij pizza wil eten. Hij is nog zo super schattig is en z’n pa kan hem niet weigeren daardoor :smiling_imp: Dus nu eten we pizza vanavond

89 likes

Ik heb mijn eerste online quiz gehouden voor vriendinnen, was ontzettenddd leuk en gezellig maar omg moest er de hele dag vandaag van bijkomen man! pfffff, 6 teams, 10 rondes, punten tellen, tijd bijhouden, quizmaster spelen NIET TE DOEN HOOR! maar wel 100 keer de moeite waard hahaha

7 likes